Oon treenannu karatea n.3kk. Pitäs vähä voimaa saaha lissää. Paljoko karatekan pitäs saaha penkistä? Oon 17v 180cm ja painoa .75kg. Tällä hetkellä menee 65kg x 7 penkis. Onko se hyvä?
Paljonko penkistä karatekalla?
6
230
Vastaukset
- Urpå
Ei, ainakin 150 kiloo pitäs saada.
Mitä ...tua penkillä on kaken kanssa tekemistä? - kuviokelluntabodari
Penkillä on aina tekemistä kaiken kanssa. Ei välttämättä mitään konreettista mutta jotakuinkin se aina putkahtaa esiin. Antaa sellaista miehistä tuhovoimaa.
- Kiai...
mitä penkillä on tekemistä minkään kanssa? jos mainihteeki Paljoko penkistä?porukat on heti aiva: halooo!!!
Miltä tää kuulostaa: paljoko karatekan pitäs saaha tehtyä pohjeprässis?
Penkkitulos antaa yleiskuvan voimasta! Homo!
et sen vertaa tajua. - Mr.Miagy-
Ite oon treenannut karatea n.8,5 vuotta ja voin kokemuksen syvällä rinta äänellä sanoa että ota tavoitteeksi n.75-80 kiloisena ottelijana penkkitulos joka liikkuu siellä 100x 7 tietämissä ja kyykkytulos n. 120x5. Siinä jonkinmoinen yleiskuva voimatasosta jota tavoitella. Mitä hyötyä treenata vuosia karatea ja voimataso koko ajan sama? vaikka olisit kuinka nopea, ei lyönneissä tehoa jos lihas on on kuin mikki hiirellä.
- Mr.Molo-
Treenaa pääasiassa kahvakuulalla voimaa. Se riittää.
- eiks je?
Suurinpiirtein 2 x oma paino pitäis saada. Eli sun pitäis saada vähintään 150 kg x 10. Kertatyöntönä 210 kg, noilla luvuilla ois jotain merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657