olen 17v normaalipainoinen poika ja ajattelin aloittaa kunnon tehokuurin jotta pääsen huippukuntoon armeijaa varten. Olen valmiiksi jo melko lihaksikas mutta läskiäkin on vähän.
Tällaista ajattelin:
ma: kuntosalitreeni 1h
ti: kuntopyöräily 1h
ke: kuntosalitreeni 1h
to: kuntopyöräily 1h
pe: kuntosalitreeni 1h
la: kuntopyöräily 1h
su: mahdollisesti lisää pyöräilyä
syönnin meinasin pitää normaalina, paitsi extra-proteiinia tietenkin
kuinka nopeasti pitäisi tällä ohjelmalla näkyä tuloksia?
Entä olisiko siinä jotain korjattavaa?
tehokuuri
4
116
Vastaukset
Upea juttu että sinä nuori mies treenaat armeijaa varten! Sinun kaltaisissa MIEHISSÄ on tulevaisuus ja toivo!!
Minun kaikki kolme upeaa poikaa suorittivat asepalveluksensa kiitettävillä arvosanoilla niinkuin minäkin 70 luvulla..
Me emme tarvitse Natoa suojaksemme vaan rehtejä isänmaan puolustajia!!- vai niin
Ai jaa. Koska intissä on alettu antamaan arvosanoja?
- Pekka synt.1961
vai niin kirjoitti:
Ai jaa. Koska intissä on alettu antamaan arvosanoja?
Isäni sai palveluksensa käytyä 40-luvulla ja hänen sotilaspassissa on arvosanat, minä kävin sitten 80-luvun ihan alussa ja minullakin lukee passissa arvosanat.
Oletan, että arvosanoja aloitettiin antamaan 1920-luvulla.
Miksi muuten kyselet tällaisia täältä? Eiköhän kysymyksesi kuuluisi johonkin muualle kuin laihdutuspalstalle.
- Juoksemaan
Joo ihan kiva, mutta muista syödä riittävästi ja lepopäiviäkin olisi syytä pitää, ei ehkä soffalla makoilun merkeissä, mutta vaikka kävelylenkin muodossa. Muutenkin susittelen kyllä jalkautumaan ulos. Ulkona on upeat kelit ja intissä liikutaan kuitenkin aina juosten, joten sitä kannattaa treenata. Vihulaisia ei jahdata kuntopyörillä :) Juoksutreeneillä kehität jalkojasi kestämään tulevia rasituksia, marssimurtumat on yleisiä varusmiehillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850