Kuka osaa selittää miten Jumalan valtakuntaa etsitään?
Miten Jumalan valtakuntaa etsitään?
19
134
Vastaukset
- r23t35y3
Taskulamppu/otsalamppu ylös taivaisiin.
- Markku Tampio
Asiasta lyhyesti..
Ensin tullaan uskoon ja otetaan Elämän Herra, Jeesus Kristus, uskon kautta sydämeen asumaan, jolloinka sydämen Herra vaihtuu toiseen..
Sitten aletaan tutkimaan Raamatun sanaa omassa yksityisessä rauhassa ja rukoillaan Herralta ymmärrystä tutkisteltuun Raamatun sanaan..
Ja kun Herra avaa tutkistellun Raamatun sanan sanoman, uskotaan se sanoma aivan sellaisenaan sanaa millään tavoin järkeilemättä ja kaikenkarvaista selityskirjallisuutta apuna käyttämättä..
Ja jos Herra kehottaa sanansa kautta tekemään jotakin, joka on lähimmäisille hyödyllistä, niin eikunvaan aivan suorinvartaloikerien totellaan Herran kehoitusta. Herrahan kehottaa itsekutakin rakastamaan lähimmäistään niinkuin itseään ja tekemään lähimmäisilleen kaikenkaltaista hyvää..
Esim. sydämessä tapahtuva rukous lähimmäisen puolesta on sellainen hyvä teko, jota Jeesus meissä arvostaa. Ja jos koet, että lähimmäistä on autettava esim. aineellisesti jotenkin, niin kukin tehköön sellaista oman menestymisensä mukaisesti omastaan hyvillä mielin jakaen ja omantunnon soimaamatta..
Niin että siitä se urakehitys uskontiellä Jumalan valtakunnan löytämiseen urkenee.. - vanha ja vakaa
noh se ei ole sama kuin uskovaisten taivas.
Se löytyy ihmisen sisältä. sydämmestä.
Se on tunnetila.
Joku budhalainen tai teosofi tietäisi paremmin.
Kysyppä "Idän uskonnot" osastolla, heti tulee paljon asiallisia vastauksia. - ‹-‗-›
Ihmiset Jeesus ja serkkunsa Johannes Kastaja sen kertovat!
Toiseksi!
Pitää hiljentyä kuuntelemaan esim. musiikkia, saadakseen itsensä herkäksi.
http://www.youtube.com/watch?v=URDsQPqHcfw&feature=related
Vesa-Matti Loiri - Suojelusenkeli
http://www.youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0&feature=related
Nocturne (Vesa-Matti Loiri)
(http://www.youtube.com/watch?v=nHM7njEiVV8&feature=related Fredi - Kolmatta linjaa takaisin (1968))
http://www.youtube.com/watch?v=6Jhf6Z_r2s0&feature=related
Vesa-Matti Loiri - Itkevä huilu
Ihmisenä Vesku on ....IHMINEN!
Inhimillisempi kuin moni muu "inhimillinen tosiuskisihminen" !
IHMINEN Jeesus on lähellä Veskua!
Vesku on IHMISENÄ lähempänä IHMISTÄ Jeesusta, kuin kukaan muu "itserakas tosiuskis"!
http://www.youtube.com/watch?v=z3gHiQICz6g&feature=related
Vesa-Matti Loiri - Itkevä huilu
TODELLA KAUNISTA!
http://www.youtube.com/watch?v=CilJ6xFuc_I
Vesa-Matti Loiri - Joulun Kellot
KAIKISTA PARAS KUULEMANI JOULULAULU!
http://www.youtube.com/watch?v=fegPOSlYO_c
Kiitos Vesa-Matti!
Tak Kim!
http://www.youtube.com/watch?v=1KXNHcDRvgE
Kim Larsen - This is My life- ‹-‗-›
Tack Ulf!
http://www.youtube.com/watch?v=uuOUev9EgI8
Ulf Lundell - Öppna Landskap
Ei ole Pohjolan voittanutta!
Pohjola on suuruuksineen suurin!
Ikävää kun Pohjoisen Parhaat eivät tunne toisiaan! - tenuheppi
Auttasko siinä herkistelyasijassa se Lordin Hallelujah -veisuu, jos on tenua tullu otettuva
- ‹-‗-›
tenuheppi kirjoitti:
Auttasko siinä herkistelyasijassa se Lordin Hallelujah -veisuu, jos on tenua tullu otettuva
Sulla kuule on ne ihan ne sun ikiomat herkistelysi kyseessä!!!
Kuuntele sinä kuule sitä loordiasi!!!
Minä kuuntelen Loiria!
Mahtava ihminen!
Ensi jouluna taas kyynelihdin tälle:
http://www.youtube.com/watch?v=fegPOSlYO_c
Vaan ethän sinä petteri mustakuono.
Nyyh.
Sääliks`käyt!
- jaikal.se
Olin saman kysymyksen edessä ennen uskoontuloani.
Päätin silloin koko sydämestäni etsiä Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskauttaan. Sanoin tämän päätökseni Jeesukselle ihan ääneen. Tästä päätöksestäni alkoi tapahtumaketju joka muutti elämäni. Se vei minut uskon ratkaisun paikalle. Tie uskon ratkaisun tekemiseen oli tuskallinen mutta myös siunaava Lue tästä kuinka siinä sitten lopulta kävi!
http://www.jaikal.se/48683125 - jaikal.se
Jumalan valtakunta on sinua lähempänä kuin sinä ymmärrätkään.
Tässä alla katkelma kirjoitukseni johdannosta jossa kerron Jumalan valtakunnan alueella elämässäni tapahtuneista ihmeistä. Kertomani ihmeet ovat vain osa kaikista niistä ihmeellisistä asioista joita olen saanut kokea uskon tiellä Jumalan valtakunnassa.
Uskovat saavat kokea ihmeitä elämässään. Minä en ole poikkeus. Mutta uskon ratkaisua ei kannata tehdä ihmeiden tähden. Uskon ratkaisu tehdään oman pelastuksen ja syntien anteeksisaamisen sekä Jumalan itsensä tähden. Nimittäin koska että Jumala tahtoo että sinä ja minä olemme uskossa Jeesukseen Kristukseen ja että me elämme Hänen kanssaan. Jeesuksen kanssa sitten nähdään ja koetaan monenlaista. Hän on Kaikkivaltias Jumala.
Tässä sitten tuo kirjoitukseni katkelma;
>>>Jos sinua kiinnostaa uusi ihmeellinen elämä Elävän Jumalan kanssa, tervetuloa ihmeiden maailmaan. Jeesuksessa Kristuksessa tuli Jumalan valtakunta ihmisten keskelle. Jumalan valtakunta on siis Jeesuksessa Kristuksessa. Meitä jokaista hyvin lähellä ja meidän keskellämme on Jumalan valtakunta. Oletko huomannut sen? Oletko tietoinen Jumalan valtakunnasta? Oletko sisällä Jumalan valtakunnassa? Kuka tahansa voi tulla ja on tervetullut sisälle Jumalan valtakuntaan.
Tie Jumalan valtakuntaan kulkee Jeesuksen ristin veren ja uhrin kautta. Tämä merkitsee käytännössä sitä että Jumalan valtakuntaan sisälle pyrkivä joutuu uskomaan Jeesukseen omana Vapahtajanaan ja Herranaan. Ilman uskoa Jeesukseen ei kukaan tule sisälle Jumalan valtakuntaan. Myöskään ilman Jeesuksen veren synnistä puhdistavaa voimaa ei kukaan tule sisälle Jumalan valtakuntaan.
Oikea usko Jeesukseen merkitsee kuuliaisuutta Jeesukselle Kristukselle. Uskova seuraa siis Jeesusta ja Hänen ohjeitaan elämässään. Hän ei enää jatka omaa entistä usein itsekästä elämäänsä. Näin uskova joutuu tunnustamaan ja hylkäämään tietoiset syntinsä ja syntisen elämänsä. Hän aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa puhtaalta pohjalta puhtain paperein. Hän alkaa palvelemaan Elävää Jumalaa.
Synnit tunnustetaan Jeesukselle Kristukselle. Jeesus antaa synnit anteeksi ja puhdistaa verellään parannuksen tekevän ja Hänet vastaan ottavan ihmisen. Hänet siirretään puhdistettuna puhtaana sisälle Jumalan valtakuntaan. Jeesuksen vastaan ottava ihminen ottaa Jeesuksessa Kristuksessa vastaan myös Jumalan valtakunnan. Jumalan valtakunta on nyt sisällisesti uskovassa ja hän on sisällä Jumalan valtakunnassa. Hän on sisällä Kristuksessa Jeesuksessa ja Jeesus on sisällä uskovassa. Uskovalle on Kristuksessa olevassa Jumalan valtakunnassa avautunut äärettömät näköalat ja mahdollisuudet.
Jeesus on itse Todellisuus. Uskova on Jeesuksessa Kristuksessa. Siksi uskova on Kristuksessa sisällä suuremmassa todellisuudessa kuin mihin hän on inhimillisessä maailmassa tottunut. Kaikki on alistettu Jeesuksen vallan alle. Jumalan valtakunnassa, itse Todellisuudessa, hallitsee Jumalan lait. Ne ovat yläpuolella tämän näkyvän inhimillisen maailman näkyvien todellisuuksien ja luonnonlakien. Tästä syystä uskova elää ihmeissä ja näkee ja kokee ihmeellisiä asioita.JUMALAN LAPSET JA HEIDÄN TOIVONSA
Joh.2:26-3:3
--
3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
3:3 Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.
--
Jumala on rakkaudessaan suonut uskoville Jumalan lapsen nimen. Jumalan lapsen asema on Isän antama lahja. Ihmisen puolelta kysytään, haluaako hän ottaa tämän lahjan vastaan ”niin kuin lapsi sen ottaa” (Mark.10:15).
”Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä” (Joh.1:12). ” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä” (Joh.3:16)..
Jumala on sanallaan luonut maailman ja sanallaan hän luo myös Jumalan lapset. Sen tähden maailma ei tunne meitä (1).
Jumalan lasta ei voi näyttää tälle maailmalle niin kuin näytetään tämän maailman esineitä.
Vielä ei käy ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen vasta silloin, kun hän ilmestyy (2).
Jumalan lapseus on lahjaa, mutta lahja velvoittaa noudattamaan vanhurskautta (3-10).
- ‹-‗-›
NO JOHAN NYT!
http://www.youtube.com/watch?v=7Lec2FY3fVI&feature=related
Norwegian Landscape
MISSÄ KORVATULPPANI?
Jos olisin silloin joskus 7.6. 1980-luvulla joko pysynyt Ruotsin puolella tai sitten jatkanut matkaani Osloon asti , tai sitä pitemmälle, niin olisi Norjakin minulle rakas, muualtakin kuin vain öljynporaustorneilta käsin!
Mutta hullu mikä hullu ja kävin keltaisella autollani, Ruotsin registerissä vieläpä, keltainen takki ja siniset farkut jalassa telttailemaan Norjassa Ruotsin rajalla!
Seitsemäs kesäkuuta!
Silloin opin ymmärtämään, että mitä sukupolvista sukupolviin jatkunut viha on!
IHMINEN ON ELÄIN!
IHMINEN ON AINA HALUKAS TAPPAMAAN!
ELÄIN KUN POHJIMMILTAAN ON!
ei auttanut että suomeksi huusin suomeksi että olen suomalainen sillä hurjistunutta ihmisjoukkoa EI SAA PYSÄYTETYKSI MASSA"HYPNOOSISTAAN"!
Itsesuggestio, onko tuttua?
Noitavainot, te siihen syyttömättömäthän ette ota siihen osaa?!!
Ette kristittyinä (itsekin olen kristitty ja TUNNEN omalta osaltani noitavainoihin SYYLLISYYTTÄ) tunne syyllisyyttä mihinkään uskonne varjolla tehtyihin pahoihin tekoihin!
Ennenkuin paavilaisina Isänne Kolminaisuus Isänne on saanut housut jalkoihinsa, sitä ennen raiskattuaan jonkun pikku tytön tai pojan, Jeesuksen Kristuksen nimissä, niin ette halua ottaa kollektiivistä osuuttanne, sekä myötä, että vastoinkäymisissä!
Haluatte nuolla vain suklaan, suklapäällysteisistä suklaakakuista!
Mutta ei se ole vain sitä!
Pitää myös pystyä tunnustamaan ja sanoutumaan irti, kristinuskon kauheimmista teoista, mitä ikinä on tehty "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimissä"
VAAN!
Ei IKINÄ
JEESUKSEN KRISTUKSEN
NIMISSÄ!
TAJUSITTEKO?
Ei IKINÄ
JEESUKSEN KRISTUKSEN
NIMISSÄ!
KIITOS HERRA!
2.Korinttolaiskirje:
2:14 Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!
KIITOS HERRA! - ei nimmaria
Jumalan valtakunnan etsijä tavoittelee Jumalan Pojan uskoa. Hän ei suostu ottamaan ihmisten kehittelemästä uskosta mitään, vaan hän lukee ja kuuntelee evankeliumeja. Hän tietää Jeesuksen olevan Jumalan ainoa Poika, Jumalan Sana ja siksi hän hiljenytyy kuuntelemaan Jeesusta.
Itse hiljennyin vuosiksi kuuntelemaan Jeesusta. Luin innolla ja paljon evankeliumeja. Herra puhui minulle Hyvänä Paimenena. Jeesuksen usko alkoi kirkastumaan ja se kirkastumistaan kirkastui, kunnes sain tulla sydänpäivän uskoon. Jumala siirsi Itse minut ahtaasta portista sisään. Ennen tuota tapahtumaa jouduin kärsimään paljon, mutta Jumalan valtakuntaan siirron jälkeen kärsimys loppui.
Aivan varma on se, että usko ei ole halpa lahja, vaan se on vastaanottajalle kallein lahja. Armoa on se, että Jumalan ainoa Poika tulee johdattamaan valittunsa ahtaasta ovesta sisään. Hän on se ahdas ovi ja vain Häneen uskomalla ihminen pääsee sisään.
Jeesus on se tie, jotka kukemalla ihminen pääsee totuuteen ja elämään. Jokaisessa meissä on avara portti ja ahdas portti ja moni kulkee avarasta portista sisään, kehuu olevansa uskovainen ja samalla kumoaa kaiken sen, mitä Jumalan Poika opettaa. Jumalan Poika opettaa lain ylläpitämiseksi. Meidän ahdas porttimme on se, että joudumme hylkäämään kaiken sen, mikä vastustaa Jumalan ainoan Pojan opetuksia rakkaudenlaista. Kuinka helppoa onkaan mennä sisään avarasta portista, mutta minkä tuskan se tuleekaan tuottamaan siitä menneille. Kuinka vaikeaa onkaan mennä sisään ahtaasta portista, mutta minkä vapauden se antaakaan siitä meneville.
Tälläkin palstalla on heitä, jotka kertovat Jeesuksen olevan tie, mutta samalla kieltävät Jumalan ainoan Pojan uskon. He kertovat Jeesus tien kautta mentävän Jumalan valtakuntaan, mutta useille heille ahdas portti on tien alkupäässä, kohdassa missä Jeesusta ei tunneta, eikä näin ollen uskota Jumalan ainoan Pojan opetuksiin ja neuvoihin. Nuo ihmiset tekevät uskosta halvan. He kertovat ihmisen pelastuvan armosta. Armosta tosin ihminen pelastuukin, mutta ei arvottomasta armosta. Jumalan Sana on tie pelastukseen, jos tuon Tien opetukset otetaan todesta ja tavoitellaan elämistä niiden opetusten mukaan. Jumalan voima tulee vain sinne, missä Jeesus otetaan Herrana vastaan, vaietaan kuuntelemaan Häntä ja uskotaan Häntä.
Monen ahdistuksen kautta ihminen menee ahtaasta Ovesta sisään Jumalan valtakuntaan. Jumalan valtakunta on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä. - *jukka.finland
>>Ennen tuota tapahtumaa jouduin kärsimään paljon, mutta Jumalan valtakuntaan siirron jälkeen kärsimys loppui
>>> "jukka.finland":Muuten, koko kirjoituksessasi on jotain sellaista, johon minun sydämeni ei voi yhtyä".
- ei nimmaria
Jukka.Finland, vaikka sydämesi ei voikaan yhtyä kirjoitukseeni, niin totta se on. Olen saanut kulkea kärsimyksen tien kautta voittoon. Niin saivat apostolitkin kulkea. Ei heidänkään elämänsä ollut helppoa, mutta usko, jonka Jumala antoi heille, piti heidät vapaudessa. Eivät he olleet masentuneita, eivätkä ahdistuneita, vaan kiitolisia Jumalan voimasta, joka piti heidät vapaudessa. Paavalikin veisasi kiitosvirsiä vankilassa. Jos hänellä ei olisi ollut Jumalan Pojan antamaa uskoa, ei hän olisi kyennyt tuohon. Luottamus Jeesukseen oli Paavalilla, kuten jokaisella apostolilla niin täydellinen, että rauhaa ei maailma voinut pois ottaa.
- ei nimmaria
Tapio522 kirjoitti:
>>> "jukka.finland":Muuten, koko kirjoituksessasi on jotain sellaista, johon minun sydämeni ei voi yhtyä".
Tapio522 ei ole kyse omavanhurskaudesta, vaan Jumalan ainoan Pojan antamasta vanhuskaudesta. Vain Vanhurskas voi vanhurskauttaa.
ei nimmaria kirjoitti:
Jukka.Finland, vaikka sydämesi ei voikaan yhtyä kirjoitukseeni, niin totta se on. Olen saanut kulkea kärsimyksen tien kautta voittoon. Niin saivat apostolitkin kulkea. Ei heidänkään elämänsä ollut helppoa, mutta usko, jonka Jumala antoi heille, piti heidät vapaudessa. Eivät he olleet masentuneita, eivätkä ahdistuneita, vaan kiitolisia Jumalan voimasta, joka piti heidät vapaudessa. Paavalikin veisasi kiitosvirsiä vankilassa. Jos hänellä ei olisi ollut Jumalan Pojan antamaa uskoa, ei hän olisi kyennyt tuohon. Luottamus Jeesukseen oli Paavalilla, kuten jokaisella apostolilla niin täydellinen, että rauhaa ei maailma voinut pois ottaa.
>>> ei nimmaria: "Niin saivat apostolitkin kulkea. Ei heidänkään elämänsä ollut helppoa, mutta usko, jonka Jumala antoi heille, piti heidät vapaudessa.
Eivät he olleet masentuneita, eivätkä ahdistuneita, vaan kiitolisia Jumalan voimasta, joka piti heidät vapaudessa. ....". >
5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
5:2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.
5:3 Eikä ainoastaan se, vaan meidän kerskauksenamme ovat myös ahdistukset, sillä me tiedämme, että ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä,
5:4 mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;- Tapio522eikirj
Tapio522 kirjoitti:
>>> ei nimmaria: "Niin saivat apostolitkin kulkea. Ei heidänkään elämänsä ollut helppoa, mutta usko, jonka Jumala antoi heille, piti heidät vapaudessa.
Eivät he olleet masentuneita, eivätkä ahdistuneita, vaan kiitolisia Jumalan voimasta, joka piti heidät vapaudessa. ....". >
5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
5:2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.
5:3 Eikä ainoastaan se, vaan meidän kerskauksenamme ovat myös ahdistukset, sillä me tiedämme, että ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä,
5:4 mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;EVANKELIUMI ON ILOSANOMA
Kol. 1:24-29
1:24 Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, ja mikä vielä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta,
>>>
Paavali puhuu nyt omasta palvelustehtävästään pakanoitten parissa (27). Hän joutuu kärsimään ja kokemaan paljon ahdistusta suorittaessaan tätä tehtävää (24).
Kuitenkin hän iloitsee kaikesta onhan hän Jumalan evankeliumin asialla. Hän saa julistaa Jumalan sanaa (25), ”sitä salaisuutta, joka on ollut kätkettynä” (26), mutta nyt tämä koko maailmaa koskeva salaisuus on saatettu päivänvaloon.
Paavali näkee vaivaa ja taistelee tämän asian puolesta. Kaiken perustana on evankeliumin suuri salaisuus; että Kristus voi elää MEISSÄ (27).
Tämä takaa meille osallisuuden myös Hänen kirkkaudestaan ja Hänen voimastaan (29).
Kärsiessään vaivaa Paavali ymmärtää, että kaikki tapahtuu myös Kolossan kristittyjen hyväksi.
Kuinka suuri ilon aihe meilläkin on siitä, kun jo vuosisatoja maassamme on julistettu evankeliumia, ”Jumalan salaisuutta” (2:2) kaikelle kansalle. Raamattupiiriläisemme ilahtuivat kovin virrestä 178.
1) Myös isämme uskoivat ennen
ja kylvivät leikkasivat.
Me saarnaamme aikojen mennen
kuin isämme saarnasivat:
”On täyttynyt aika, sen soi Jumala,
on lähellä Kristuksen valtakunta.
Siis kääntykää, nöyrtykää parannukseen
ja suostukaa armahdukseen.”
2) Kun Herramme tietänsä kulki,
niin tultansa tartutti hän.
Hän tuo vielä toivonsa julki:
”Sen tahtoisin taas syttyvän”.
Hän Henkensä meillekkin lahjoittaen
myös tehtävän antoi niin vastuullisen:
”Nyt menkää ja kaikille julistakaa
jo sanaani pelastavaa”.
Kärsitkö sinä vaivaa evankeliumin työssä?
Odotatko sinä, että Jumala voisi sinuakin käyttää?
Silloin sinun on ensin suostuttava hänen armahdettavakseen.
Jeesus kehoittaa meitä tänäänkin:
”Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon ( Mt 11:28 ).
Kysyit tätä myös avaamassani ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/9980325 ja sinne jo vastasinkin, että:
"Kun kohtaat Jumalan Valtakunnan Kuninkaan tiedät löytäneesi Jumalan Valtakunnan. Sinä olet silloin Jumalan Valtakunnan ytimessä."
Yritin myös kertoa siitä, miten voimme löytää Hänet: "Se voi tapahtua esimerkiksi niiden ihmisten avulla, jotka jo ovat Hänet löytäneet."
Jeesus itse sanoi: "Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä." (Matt 18:20)
Eli on hyvä etsiä Jeesusta eli Jumalan Valtakunnan Kuningasta sieltä, missä Hän on. Ja tuon sanansa mukaan Hän on siellä, missä Häneen uskovia on koolla. Siellä sinä olet keskellä Jumalan Valtakuntaa eli vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä (Room 14:17). Siellä Pyhä Henki haluaa johdattaa sinutkin kohtaamaan Jeesus, ja tuossa kohtaamisessa saat sisimpääsi Pyhän Hengen. Hän tulee asumaan sinuun. Ja silloin Jumalan Valtakunta on sinussa. Silloin olet löytänyt Jumalan Valtakunnan. Silloin et enää ole tästä maailmasta vaan kuulut Jeesuksen Kuningaskuntaan.
Toki Jeesus on lähellä sinua nytkin, vaikka olisit ihan yksinäsi.
"Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi." (Jes 57:15)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329