hei toivottavasti tämä tuli oikealle puolelle kysymys :D
minulla on 4 vuotias narttu labbis ja meille tuli nyt 8kk vanha uros labbis
ja nyt välillä tämä narttu haukkuu tälle 8kk urokselle miten voisin saada haukkumisen loppuvan :) ? "vinkkejä kaivataan.."
Ruokailu kysymys 8kk uros koira syö hotkien ruokansa mikä olisi tähän avuksi että söisi vähän rauhallisemmin kun ruoka aika on narttu on eri paikassa kun uros syö joten ei nähtävästi voi johtua nartusta ?
nyt tarvitaan viisaiden apua kiitos etukäteen vastauksista
8kk uros ja 4 narttu
2
116
Vastaukset
- labbiiiiiss
Haukkuminen loppuu kyllä aikanaan, mutta etkö ole opettanut koiraasi hiljenemään komennosta? Kannattaisi se tehdä, jolloin haukkumista voi vähän rajoittaa.
Onko uros tottunut siihen että ruoka täytyy syödä äkkiä ennenkuin muut ehtii? Ei ole hotkimisesta kokemusta, joten en osaa sanoa. Sekin voi ajan kuluessa mennä ohi.
Labbikset on muutenkin aika ahneita, kannattaa varoa lihomista, lapukat kun syö mitä vaan ja vaikka kuinka paljon. :D - Ei haittaa
Mitäs se haittaa jos labu syö hotkien ruokansa ?okesentaa tarvittaessa jos meni liikaa tai liian nopeasti ruokaa yms.Selvittävät varmasti arvojärjestyksensä kunhan aikaa kuluu riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339