Aah mikä mies, Arno Kotro. Mikä onkaan upeampaa kuin älykäs, runojakin kirjoittava tunneälyinen mies.Katsoin kerran kun hän puhui tv:ssä rakkaudesta, ja sydämeni teki voltin.Rauhallinen mutta huumorintajuinen, ihanan boheemi ja syvällinen, mutta kuitenkin ajan hermolla..vaikka en ole enää teinityttö, niin kaukorakkaus on syntynyt!Olenko ainoa nainen, jonka sydämen Kotro saa villisti läpättämään?
Arno Kotro
5
664
Vastaukset
- Merja 42v.
Minusta saat kilpailijan...Todella syötävän iihana Arno.
- Dippadai
Opettanut filosofiaa ja elämänkatsomustietoa lukiossa, mutta eipä enää ole sen kursseja. Fiksu äijä pitää kyllä sanoa.
- alkuper.
olen lukenutkin hänen olevan opettaja.Tietääkö kukaan Kotron tarkempaa syntymäaikaa,
luin että hän olisi 34 v.?
Ihana symppis kertakaikkiaan..!
- heidi
" Well rakas
parisuhde on kahden kauppa
tämä kauppa on nyt kiinni
takahuoneesta myydään sopivaan vaikka
minulle liian kovaan hintaan
se kaikki mitä aikoinaan ei voitu pitää esillä "
Arno Kotro - Sanovat sitä rakkaudeksi osaa kyllä olla todella rasittava ja ärsyttävä sika. onneks on sen kurssit ohi, ei kestäis enempää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154