Muistan elävästi sen kesän kauan sitten, kun aloin yhtäkkiä kiinnostua naisen salaisuudesta ja tajusin naisen seksuaalisen vetovoiman.
Asuimme isohkossa taajamassa, jossa lähes kaikki ihmiset tunsivat toisensa. Rannassa oli venelaituri ja pyykkilaituri lähekkäin. Menimme kaverini kanssa venelaiturille, ja jäimme sinne istuksimaan, koska pyykkilaiturilla oli useita naisia pesemässä mattoja, kuka vähemmän ja kuka enemmän vaatettettuina.
Katselimme mitään puhumatta, kun isot rinnat hölskyivät rintaliiveissä harjaamisen tahdissa ja kuinka leveät takamukset kiristivät pikkuhousuja, kun naiset kumartuivat eteenpäin. Naiset kait ymmärsivät asiamme, koska ajoivat meidän isoon ääneen pois laiturilta uhaten kertoa vanhemmillemme tirkistelystä.
Menimme noloina pois, ja pelkäsimme jatkoa. Jatkoa ei onneksi tullut, mutta siitä se naisen kiinnostus todella alkoi.
Toinen onnekas tapahtuma sattui vähän sen jälkeen. Varsinainen uimaranta pukukoppeineen oli vajaan kilometrin päässä. Olin käynyt venelaiturilla katsomassa olisiko siellä mitään nähtävää, mutta kun siellä oli osin samoja naisia en jäänyt sinne katselemaan, jottei naiset uudelleen hermostuisi.
Oikaisin uimarannalle metsän kautta. Äkkiä huomasin, että rannasta oli nousemssa ylös metsikköön uimapukuinen nainen. Pudottauduin heti maahan piiloon. Nainen tuli runsaan kyymmenen metrin päähän minusta ja eikä nähnyt minua pensaan takaa.
Se mitä sitten näin ei kyllä ole unohtunut. Nainen laski uimapukunsa yläosan vyötärölleen paljastaen rintansa. Ja mitkä rinnat, ei mitkään isot, mutta suipot ja terävä nänniset. Sitten näin ensi kerran live esityksen miten rintaliivit puetaan. Nainen kieräytti rintaliivien kupit selkäpuolelle, kiinnitti hakaset, ja pyöräytti kupit takaisin eteen, nosti olkaimet paikalleen, ja kädellään asetti rintansa vuorotellen kuppien sisään. Täysin uuusi elämänkokemus minulle.
Sitten hän pudotti uimapuvun kokonaan pois ja seisoi edessäni karvakolmio paljaana. Eikä siinä kaikki: hän kyykistyi ja levitti reitensä ja pissasi silmieni edessä. Nousi sitten ylös ja kuivasi haaransa uimapukuunsa ja veti sitten pikkuhousut jalkaansa ja puki mekon päällensä ja poistui.
Sydämeni hakkasi ja hengitykseni pihisi, koska olin nähnyt jotain todella kiihottavaa. Tättä näkyä muistellen olen saanut monta kunnon seisokkia.
Ihmettelin tuuriani ja sitä miksi nainen tuli pukeutumaan metsänreunaan, vaikka alueella oli pukukopitkin. Päättelin sitten mielessäni, että hänen oli pakko päästä pissalle, ja siinä samalla vaatteetkin tuli vaihdettua.
Kertokaapa samanlaisita ensikokeemuksista.
Kiihoittavia ensikokemuksia
7
16431
Vastaukset
- Amarit sen tekevät
Tällä palstalla kyllä tuntuu oleven vain vähintään 20 cm melalla varustettuja veikkoja, jotka panevat koneen voimalla allaan kieriskeleviä ja kiljuvia märkäpilluisia kiimattaria. Totta tai fantasiaa.
Edellinen kirjoitus oli todella hyvä. Ne ensimäiset ja aidot seksiin liittyvät kokemukset jäävät kyllä mieleen. Usein ne eivät ole edes kovin ihmeellisiäkään loppujen lopuksi. Niinkuin minulla:
Olin kevättalvella huomanut, että karvat alkoi kasvaa, siitä se kiinnostus alkoi. Kalua piti tutkia usein, sehän siitä tykkäsi ja seisoi kivikovana.
Kesän jälkeen palattiin kouluun. Tulin sen verran myöhään, että takapulpetin paikat oli jo varattu, ja jouduin harmikseni ottamaan paikkani eturivistä.
Kouluun oli tullut uusi suomen opettaja, noin kolmekyppinen naimaton pitkäsääri. Nopeasti hän sai nimen Amar. Amar laittoi meidät kirjoittamaan ainetta. Itse hän istuuntui opettajanpöydän reunalle, jossa hän heilutteli pitkiä sääriään.
Tunnin lopupuolella hän kääntyi ja kurotti pöydältä päiväkirjaa. Pitkät sääret eivät enää pysyneetkään yhdessä, vaan reiden aukesivat.
Satuin juuri miettimään katse ylhäällä jotain aineen kohtaan, kun tämä tapahtui. Mitä näinkään aivan silmieni edessä: Reisien välistä näkyi tummat sukansuut, ja sitten paljasta vaaleaa reiden pintaa. Kuuma aalto kulki lävitseni, kun tuo näky säväytti minua.
Opettaja tajusi mitä tapahtui. Hän heitti leveän hymyn minulle ja leväytti reisiään hetkeksi vielä enemmän levälleen, niin että näin valkoisten pikkuhousujen haaraa. Sitten reidet sulkeutuivat.
Punastuin varmaan tulipunaiseksi. Myöhemmin kun aineet palautettiin opettaja vielä kiusoitteli minua sanoen, että aineeni oli ollut ensin hyvä alkuosaltaan, mutta sitten yhtäkkiä aivan kuin töksähtäen muuttunut huonoksi ja epämääräiseksi. Enpä ollut tosiaan tuon näyn jälkeen saanut ajatuksiani oikein kokoon.
Tuon jälkeen minua on aina kiehtoneet sukat, sukkanauhat ja korsetit. Valitetavasti niiden yleinen käyttö hiipui kouluni viime vuosina.
Toivoisin, että naisetkin kertoisivat tällaisia kokemuksiaan, oli kiinnostavaa kuulla miten naiset ovat kokeneet heräämisensä.- kesäpoikanen
Olin myös seksuaalisen heräämisen ikävuosissa. Olin enollani kesäpoikana tehden vähän työtä ja saaden vähän palkkaa. Nukuin yöni aitassa. Aitta oli pitkänomainen rakennus, jossa oli toisistaan lautaseinällä erotettu kolme makuusoppea. Olin huomannut, että seinässä olevista raoista näki toiselle puolelle. Viereinen soppi oli valitettavasti tyhjä. Unelmoin kalu kovana siitä, että jotain nähtävää olisi toisella puolella.
Odotukseni palkittiin. Enon vaimon sisko tuli kesälomalle. Tämä kaikki tapahtui 60-luvun alkuvuosina, jolloin linja-automatkallekin pukeuduttiin tyylikkäästi. Tämäkin nainen matkuisti kylään vaaleassa jakkupuvussa, pieni pitsihattu päässään ja sukin verhotuin säärin.
Tulokahvia juodessa hän ilmoitti lähtevänsä heti uimaan ja vaihtavansa vaatteensa sitä ennen. Hänelle oli annettu viereinen makuusoppi, joten kiirehdin kiihottuneena omaani odottamaan mitä näkisin.
Ei kestänyt kauaakaan, kun nainen astui sisään. Minunkin sydämeni hakkasi villisti. Hän asetti ensin matkalaukkunsa avonaisena vuoteelle, riisui sitten jakkunsa, ja avasi hameen vetoketjun ja pujahti siitä pois. Näky oli nuorelle teinipojalle huumaava. Napittaessaan puseron nappeja auki tuijotin hänen jalkojaan, joita peitti reiden puoliväliin saakka sukat. Sukansuita lähti valkoiset sukkanauhat, jotka katosivat paitapuseron helman alle. Pian olivat napit auki ja paitapuserokin lensi vuoteelle. Näky sen kuin parani. Hänellä oli ylävaratalon verhona korkeat rintaliivit, joita naisten lehtien sen aikaisissa mainoksissa kutsuttiin palleatuellisiksi rintaliiveiksi. Rintaliivein alapuolelta alkoi vyötäröä kiristävä korsetti, jonka alareuna jäi korsetin päällä olevien pikkuhousujen alle.
Sitten hän avasi rintaliivien hakasrivin, joka sijaitsi etupuolella. Rintaliivit pois, ja pyöreät rinnat pyörähtivät paljaina näkyviin. Sitten hän ryhtyi näpräämään sukkanauhojaan auki, ja ne avattuaan riisui molemmat jalkansa paljaiksi. Peukalot pikkuhousujen vyötärönauhan alle, ja nopeasti pikkuhousutkin lensivät vuoteelle. Näky sen kuin parani. Korsetin alareunan alta paljastui tummaa karvoitusta, joka katosi hänen reisiensä väliin. Seuraavaksi hän alkoi avata korsetin sivulla olevia hakasia, ja pian korsettikin oli riisuttu pois.
Hän seisoi siinä edessäni täytin alastomana ja vain parin metrin päässä minusta kokonaan tietämättä, että tuijotin häntä seinänraosta sydän pamppaillen ja kalu kivikovana.
Rinnat olivat täyteläisen pyöreät ja niiden päissä oli terävät nännit. Vyötärö oli sen ajan korsettipukeutumisen myötä kapea ja leveni sitten leveäksi lantioksi. Navan alta alkoi paksukarvainen täysin musta karvoitus, jota vielä jatkui reisien sisäpintaankin.
Eikä tässä vielä kaikki. Makuusopen seinässä oli peili juuri sillä kohtaa, jossa minun tirkistelyrakoni oli. Kun nainen nosti peilin edessä kätensä avatakseen nutturansa poistamalla hiusneulat, hän paljasti kainalonsa silmieni edessä. Niissäkin oli tuuhea musta karvoitus, yhtä musta ja tiheä kuin hänen jalkojensa välissä. Karvat olivat kihartuneet hikisinä pieniksi sykeröiksi. Siihen aikaan kaikki naiset eivät ajelleet karvojaan, joten minun onneni oli saada ihastella hänen luonnollisen karvoituksen verhoamia paikkojaan. . Pian tukka valahti auki, ja näkymä kanaloihin katosi.
Sitten hän pujottautui uimapukuunsa, nosti sen yläosan rintojen verhoksi, nappasi pyyhkeen ja katosi ulos. Jäin sydän takoen sulattelemaan kaikkea sitä mitä näin.
En ole tähän pystynyt läheskään kuvaamaan kaikkea sitä näkyä ja tunnetta, jota silloin koin. Kuvitelkaa itse lisää… - Hienoja juttuja
kesäpoikanen kirjoitti:
Olin myös seksuaalisen heräämisen ikävuosissa. Olin enollani kesäpoikana tehden vähän työtä ja saaden vähän palkkaa. Nukuin yöni aitassa. Aitta oli pitkänomainen rakennus, jossa oli toisistaan lautaseinällä erotettu kolme makuusoppea. Olin huomannut, että seinässä olevista raoista näki toiselle puolelle. Viereinen soppi oli valitettavasti tyhjä. Unelmoin kalu kovana siitä, että jotain nähtävää olisi toisella puolella.
Odotukseni palkittiin. Enon vaimon sisko tuli kesälomalle. Tämä kaikki tapahtui 60-luvun alkuvuosina, jolloin linja-automatkallekin pukeuduttiin tyylikkäästi. Tämäkin nainen matkuisti kylään vaaleassa jakkupuvussa, pieni pitsihattu päässään ja sukin verhotuin säärin.
Tulokahvia juodessa hän ilmoitti lähtevänsä heti uimaan ja vaihtavansa vaatteensa sitä ennen. Hänelle oli annettu viereinen makuusoppi, joten kiirehdin kiihottuneena omaani odottamaan mitä näkisin.
Ei kestänyt kauaakaan, kun nainen astui sisään. Minunkin sydämeni hakkasi villisti. Hän asetti ensin matkalaukkunsa avonaisena vuoteelle, riisui sitten jakkunsa, ja avasi hameen vetoketjun ja pujahti siitä pois. Näky oli nuorelle teinipojalle huumaava. Napittaessaan puseron nappeja auki tuijotin hänen jalkojaan, joita peitti reiden puoliväliin saakka sukat. Sukansuita lähti valkoiset sukkanauhat, jotka katosivat paitapuseron helman alle. Pian olivat napit auki ja paitapuserokin lensi vuoteelle. Näky sen kuin parani. Hänellä oli ylävaratalon verhona korkeat rintaliivit, joita naisten lehtien sen aikaisissa mainoksissa kutsuttiin palleatuellisiksi rintaliiveiksi. Rintaliivein alapuolelta alkoi vyötäröä kiristävä korsetti, jonka alareuna jäi korsetin päällä olevien pikkuhousujen alle.
Sitten hän avasi rintaliivien hakasrivin, joka sijaitsi etupuolella. Rintaliivit pois, ja pyöreät rinnat pyörähtivät paljaina näkyviin. Sitten hän ryhtyi näpräämään sukkanauhojaan auki, ja ne avattuaan riisui molemmat jalkansa paljaiksi. Peukalot pikkuhousujen vyötärönauhan alle, ja nopeasti pikkuhousutkin lensivät vuoteelle. Näky sen kuin parani. Korsetin alareunan alta paljastui tummaa karvoitusta, joka katosi hänen reisiensä väliin. Seuraavaksi hän alkoi avata korsetin sivulla olevia hakasia, ja pian korsettikin oli riisuttu pois.
Hän seisoi siinä edessäni täytin alastomana ja vain parin metrin päässä minusta kokonaan tietämättä, että tuijotin häntä seinänraosta sydän pamppaillen ja kalu kivikovana.
Rinnat olivat täyteläisen pyöreät ja niiden päissä oli terävät nännit. Vyötärö oli sen ajan korsettipukeutumisen myötä kapea ja leveni sitten leveäksi lantioksi. Navan alta alkoi paksukarvainen täysin musta karvoitus, jota vielä jatkui reisien sisäpintaankin.
Eikä tässä vielä kaikki. Makuusopen seinässä oli peili juuri sillä kohtaa, jossa minun tirkistelyrakoni oli. Kun nainen nosti peilin edessä kätensä avatakseen nutturansa poistamalla hiusneulat, hän paljasti kainalonsa silmieni edessä. Niissäkin oli tuuhea musta karvoitus, yhtä musta ja tiheä kuin hänen jalkojensa välissä. Karvat olivat kihartuneet hikisinä pieniksi sykeröiksi. Siihen aikaan kaikki naiset eivät ajelleet karvojaan, joten minun onneni oli saada ihastella hänen luonnollisen karvoituksen verhoamia paikkojaan. . Pian tukka valahti auki, ja näkymä kanaloihin katosi.
Sitten hän pujottautui uimapukuunsa, nosti sen yläosan rintojen verhoksi, nappasi pyyhkeen ja katosi ulos. Jäin sydän takoen sulattelemaan kaikkea sitä mitä näin.
En ole tähän pystynyt läheskään kuvaamaan kaikkea sitä näkyä ja tunnetta, jota silloin koin. Kuvitelkaa itse lisää…Nää on kaikki hyviä, mullakin olisi kokemuksia jatka muistan. Olen vaan niin huono kirjoittamaan eetä en osaa. Kirjoittakaa muut lisää
- n1
Kirjoita muitakin juttuja :)
- saunajippo
Mullakin on saman tyyppinen kokemus. Teini-ikäinen poika tarkkaili kiinnostuneena minua. Tein sille saunajipon. Kiinnostasko kuulla?
- jees:)
Kerro vain
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236