Ok siis B,C, ja D luokissa on pakolliset liikkeet eli eikö ne ole pakollisia luokkia? E ja F olisivat silloin omavalintaisia luokkia:)
Luin suomen voimisteluliiton sivuilta luokannousu vaatimukset. Löytyy tuolta:
http://www.voimistelu.fi/@Bin/2011_luokkajärjestelmä kilpailuohjeet päivitetty.doc
Mutta, kun tuossa sattuu lukemaan näin:
Kilpalinjan luokannousuvaatimukset:
B>C vähintään kategoria IV
C>D vähintään kategoria IV
D>E vähintään kategoria IV , poikkeuksena ko. 13 vuotta täyttävät, jotka voivat nousta pakollisista luokista E-luokkaan valmentajan harkinnan mukaan
E>F valmentajan harkinnan mukaan
Niin tarkoittaako se, että voi nousta E luokkaan ilman, että olisi esim. ensin nuossut C tai D luokkaan??
Sori mahdolliset kirjoitus virheet kirjoitin tosi nopeasti
telinevoimistelun luokannousut? Apua
9
1262
Vastaukset
- thsh
??=)
- Voimistelu- isa
Moi, katsokaa www.split.fi voimistelun ystavat, todella makeita uusia pukuja jarkihintaan tytoille, pienille ja isoille.
- thsh
Auttopa paljon:D
- mkasmkmdas
joo kyllä voi noin vaan nousta(:
- ei voi
Ei voi nousta, pitää ensin kilpailla B luokassa ja saada nousupisteet C luokkaan, sen jälkeen kilpailla C luokassa ja saada nousupisteet D luokkaan. Jos oot yli 13-vuotias D luokassa ja oot valmentajas mielestä valmis E luokkaan, voit nousta E luokkaan ilma nousupisteitä, mutta D luokassa pitää silti enne sitä kilpailla!
- Gymnastgirl
Mulle valmentaja on ainakin suositellut nousua C-luokasta E-luokkaan, ja olen siis 13v tyttö. :)
- leraucchard
C-luokasta ei voi suoraan nousta E-luokkaan, C-luokasta pitää ensin saada nousupisteet D-luokkaan jne
- Gymstar
öö... sulla pitää olla nousu pisteet itelläni on nousupisteet C-luokkaan oon 9-v mut haluisin E-luokkaan ku siin on oma sarja...
- Gymstar
No jee opin tänää takaperin voiltin! (päkin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738