Ok siis B,C, ja D luokissa on pakolliset liikkeet eli eikö ne ole pakollisia luokkia? E ja F olisivat silloin omavalintaisia luokkia:)
Luin suomen voimisteluliiton sivuilta luokannousu vaatimukset. Löytyy tuolta:
http://www.voimistelu.fi/@Bin/2011_luokkajärjestelmä kilpailuohjeet päivitetty.doc
Mutta, kun tuossa sattuu lukemaan näin:
Kilpalinjan luokannousuvaatimukset:
B>C vähintään kategoria IV
C>D vähintään kategoria IV
D>E vähintään kategoria IV , poikkeuksena ko. 13 vuotta täyttävät, jotka voivat nousta pakollisista luokista E-luokkaan valmentajan harkinnan mukaan
E>F valmentajan harkinnan mukaan
Niin tarkoittaako se, että voi nousta E luokkaan ilman, että olisi esim. ensin nuossut C tai D luokkaan??
Sori mahdolliset kirjoitus virheet kirjoitin tosi nopeasti
telinevoimistelun luokannousut? Apua
9
1367
Vastaukset
- thsh
??=)
- Voimistelu- isa
Moi, katsokaa www.split.fi voimistelun ystavat, todella makeita uusia pukuja jarkihintaan tytoille, pienille ja isoille.
- thsh
Auttopa paljon:D
- mkasmkmdas
joo kyllä voi noin vaan nousta(:
- ei voi
Ei voi nousta, pitää ensin kilpailla B luokassa ja saada nousupisteet C luokkaan, sen jälkeen kilpailla C luokassa ja saada nousupisteet D luokkaan. Jos oot yli 13-vuotias D luokassa ja oot valmentajas mielestä valmis E luokkaan, voit nousta E luokkaan ilma nousupisteitä, mutta D luokassa pitää silti enne sitä kilpailla!
- Gymnastgirl
Mulle valmentaja on ainakin suositellut nousua C-luokasta E-luokkaan, ja olen siis 13v tyttö. :)
- leraucchard
C-luokasta ei voi suoraan nousta E-luokkaan, C-luokasta pitää ensin saada nousupisteet D-luokkaan jne
- Gymstar
öö... sulla pitää olla nousu pisteet itelläni on nousupisteet C-luokkaan oon 9-v mut haluisin E-luokkaan ku siin on oma sarja...
- Gymstar
No jee opin tänää takaperin voiltin! (päkin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595