Meikäläinen sai jo tiedon tuloksesta, onko muille tullut? Tuloksenani oli varasija 10..
Onko varasijalta 10 mahdollista päästä sisään? Toivon parasta ja pelkään pahinta tällä hetkellä!!!
Toivottavasti ne, jotka eivät ota opiskelupaikkaa vastaan, ilmoittavat siitä yo:lle!
Koetulos postissa jo/Varasija
7
455
Vastaukset
- ap.
Ja tämä oli Hesan yliopisto, unohdin sanoa.
:)- lhjgfcvb
Tuli joo tulokset mullekin tänään. Jäin varasijalle 21. eli aika epätodennäköistä päästä. Vuosittain paikkoja peruuntuu kuuluma 10-20. Viime vuonna peruutuksia tuli 10 ja sitä edellisenä 13.
- Tyytyväinen1234
Sain opiskelupaikan teologisesta Helsingistä. Hitsi että olen onnellinen. Luin kuin hullu koko kevään. Pidin lukuloman (entisestä) koulustani. Lukuja monta tuntia päivässä. Nyt ne opinnot ja koulutyöt vasta alkavat... Tuntuu että pääsykoekirjat ovat pientä tulevaan verrattuna. Jännityksellä odotan tulevaisuutta...
Kyllä melkein kaikki ilmoittavat etteivät ota paikkaa vastaan. Viimeistään, kun eivät ilmoita määräaikaan mennessä eli 2.8.2011, peruutuspaikan saaneille ilmoitetaan.
Kannattaa toivoa parasta kaikille varasijan odottajille. Entäs jos soittaisit Appi yliopistolle heti ma. ja kysyisit montako keskimäärin peruu paikan? Toytyy toivoa että pääsisit. Luulisi että ainakin joku peruu paikan, jos elämäntilanne on sellainen. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää muuttoa tänne pk-seudulle, jos saat paikan :) - ap.
Tyytyväinen1234 kirjoitti:
Sain opiskelupaikan teologisesta Helsingistä. Hitsi että olen onnellinen. Luin kuin hullu koko kevään. Pidin lukuloman (entisestä) koulustani. Lukuja monta tuntia päivässä. Nyt ne opinnot ja koulutyöt vasta alkavat... Tuntuu että pääsykoekirjat ovat pientä tulevaan verrattuna. Jännityksellä odotan tulevaisuutta...
Kyllä melkein kaikki ilmoittavat etteivät ota paikkaa vastaan. Viimeistään, kun eivät ilmoita määräaikaan mennessä eli 2.8.2011, peruutuspaikan saaneille ilmoitetaan.
Kannattaa toivoa parasta kaikille varasijan odottajille. Entäs jos soittaisit Appi yliopistolle heti ma. ja kysyisit montako keskimäärin peruu paikan? Toytyy toivoa että pääsisit. Luulisi että ainakin joku peruu paikan, jos elämäntilanne on sellainen. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää muuttoa tänne pk-seudulle, jos saat paikan :)Kiitos kannustuksesta! Olisi ihana todella tavata oikeasti :) Yritän kysellä ja edelleen toivon parasta vain!, että ihmiset peruvat, jos eivät ota paikkaa :) Tylsää, jos joutuu odottamaan ensi kevättä :I
Ihanaa, että sinä sait paikan! Sitä kun jotakin oikein haluaa, niin on ihanaa onnistua! Kaikkea parasta ja hyvää opiskelua :D
Joku kysyi, mistä sen tietää, millä varasijalla on. Se lukee siinä kirjeessä. Siinä lukee, kuinka paljon sait pisteitä ja kuinka paljon pitäisi saada, että pääsisi suoraan sisään. Jos et ole vielä saanut kirjettä, se tulee sinulle kyllä :)
- pyrkinyt
mistä näkee millä varasijalla on?
- hh
Itse olen varasijalla 2 ja toivon todella pääseväni! Soitin tiistaina valintatoimikunnan sihteerille? ja hän sanoi, että kahtena viime vuonna n.10-13 on perunut. Siinä mielessä sanoi siis olevan melko todennäköistä tuo pääsy, mutta 100% varma ei voi olla.... Eli odotellaan! :)
- ap.
No voi vitsi, sulla on oikeesti niin melkovarmaa toi pääsy :))) Itteeni turhauttaa venata.. 10, on niinkuin just siinä ja siinä. Olisi pitänyt mennä aineisto paremmin :( En tiedä, mikä minua vaivasi! Mutta eikö 2.8 jälkeen pitäisi alkaa puhelin pirautella, mikäli ihmiset eivät ole ilmoittautuneet? Tai ovat peruneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932