Moro.
Ajattelin kysyä täältä neuvoa kun oma järki meinaa loppua. Eli ongelmani on tällainen: Minulla on asunnossani 110 Mbps vdsl laajakaista. Ongelmana on se, että jostain syystä en saa tuosta irti kuin n. 35-41 Mbps paikallisen nopeustestin mukaan. Olen kytkenyt läppärini CAT 5-kaapelilla päätelaitteeseen.
Outoa tässä on se, että kun kokeilin kaverin läppärillä, eli kytkin tuon cat-kaapelin siihen, tulee nopeustestin mukaan nopeudeksi about 85-90 Mbps. Eli missä vika mahdollisesti on? Läppärissäni on Intel(R) PRO/1000 PL Network Connection niminen verkkokortti (nimen löysin Windows 7:n laitehallinnasta). Kaverini läppärin verkkokortin nimeä en tiedä enkä pysty kysymään kun se ei perkele tajua vastata puhelimeen.
Mitä tuolle nopeusongelmalle voisi tehdä? Auttaako jos hommaan tuollaisen D-Link DGE-660TD Gigabitin PCMCIA sovittimen (Löytyy verkkokauppa.comista http://www.verkkokauppa.com/fi/product/15219/gxfk)?
Nopeusongelma
NopeusTaistelija
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657