Omistan CC:n s 1600 Lady rullaluistimet ja ihan tässä lähiaikoina ilm. putosi pois rullaluistellessani, ja mietinkin että mistä saisin uuden ?
Vastatkaa jos tiedätte, kiitos :)
Mistä jarrupala Crazy Creekin rullaluistimiin ?
3
2129
Vastaukset
- jepjep
intersportista
- johna
Eipä löydy sportiasta tai intersportista, eikä netistäkään oikein saa tilattua, jollei tilaa jenkeistä ja maksa hirveit postimaksui.. Samaa meinaan mä olen tässä muutaman päivän miettiny, et mistä löytäsin jarrut.. ja saman merkkiset eli cc:t.. Luistimet on kuitenki niin hyvät jalalle ja muutenki ni ei viittis sen takia uusia luistimia ostaa.. HUOH..
- johna
johna kirjoitti:
Eipä löydy sportiasta tai intersportista, eikä netistäkään oikein saa tilattua, jollei tilaa jenkeistä ja maksa hirveit postimaksui.. Samaa meinaan mä olen tässä muutaman päivän miettiny, et mistä löytäsin jarrut.. ja saman merkkiset eli cc:t.. Luistimet on kuitenki niin hyvät jalalle ja muutenki ni ei viittis sen takia uusia luistimia ostaa.. HUOH..
Täydennystä edelliseen! Eli Budget Sport liikkeistä saa ostettua Firefly merkkisiin luistimiin jarrupaloja, joiden siis pitäisi myös käydä crazy creek luistimiin!! =) Jesh, en oo ku pari viikkoa nyt niitä metsästäny.. ja nämä eivät siis tule nettimyyntiin, vain suoraan kaupan hyllyltä voi ostaa.. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595