"Jeesuksen veri pelastaa katuvia syntisiä - Helluntailaisuus - Suomi24"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9980188#comment-50301712
Eikö maailman historian suuremmiasta asiasta, mitä Jeesus Kristus teki ristillä saa keskustella hengellisellä palstalla ja mikä on ainut tie Helluntaiseurakunnan jäsenyyteen?
esim.
"Synnit voidaan saada anteeksi vain Jeesuksen Jumalan Pojan veren kautta.
Verta ei tietenkään ole enää näkyvällä tavalla esillä, mutta Ristin Veri antaa sisäisen varmuuden syntien anteeksi antaumuksesta Jumalan edessä, siksi uskovat pääsevät vapaiksi synninhimoista ja orjuudesta sekä syyttävästä omastatunnosta... Ja Jeesuksen veri on ainut tie pois kadotustuomiosta!
Tässä syntiin langenneessa maailmassa ei arvosteta tätä Jeesuksen veristä ristiä, mutta kuoleman jälkeen jokainen, joka on hyljännyt tämä sanoman omassa elämässään pitää itseään suurena hölmönä ja katuu sitä aina ja iankaikkisesti .
Mieti Jeesuksen veren tarpeellisuutta tänään ja tätä Jumalan armoa, minkä saa katuva syntinen vastaanottaa lahjana. Eikä siihen voi armosta pelastunut, mitään lisätä, vaikka kuinka onnistuisi elämässään Jeesukseen uskovana, vain veren armo kelpaa yksin pääsylipuksi taivaaseen."
Miksi poistettiin???
9
118
Vastaukset
- Joh. 1:12
Olen sitä mieltä, että Jeesuksen rististä, parannuksesta ja Jumalan Pojan veren armosta, pitää saada keskustella tällä palstalla.
Pikemminkin pitäisi poistaa jehovantodistajien harhaoppiset-, asteistien- ja mustamaalaajien turhat ja helluntailaisuuteen kuulumattomat avaukset!- Kuka vastaa?
Hengellisten avausten poitaminen on todella outoa.
- toed-
Kuka poisti sen
aloituksen ? Kyllähän se verellä mässäily on paha asia ja se ei ole palstalla edes pysynyt vertauskuvallisena vaan sen on kerrottu olevan ihan aitoa.
Veriuhrit ovat niinsanottua saatananpalvontaa ja näitä palstoja lukee lapsetkin.
Kerrot vieläpä että heluntaiseurakunnan jäsenyyteen ainoa vaatimus on veriuhri.- Ilm 5:9-13
Ja näin tuli taas tähänkin ketjuun umpikiero kommentti Pe.kulta.
Jeesusta ei suinkaan uhrattu vertauskuvallisesti.
Raamattu puhuu Hänestä käyttäen nimitystä Teurastettu Karitsa.
Hänet todellakin teurastettiin. Ensin Hänet ruoskittiin. Ja Raamattu paljastaa, että Hänet ruoskittiin poikkeuksellisella rajusti. Ihminen ei normaalisti enää jää henkiin sellaisen ruoskimisen jälkeen. Mutta Jeesus jäi. Koska kukaan ei voinut ottaa Häneltä Hänen henkeään. Ja tämä oli vasta alkua. Jeesuksen täytyi kärsiä rangaistus koko maailman kaikkien syntien tähden. Ja Hän teki sen. Ja kun kaikki oli täytetty, HÄN ANTOI henkensä. Hän ei astunut alas ristiltä. Mutta naulat eivät Häntä siellä pitäneet. Hänet pitivät ristillä Rakkaus sinua ja minua kohtaan.
Veriuhrit ovat saatananpalvontaa. Ja usko Jeesukseen vapauttaa saatananpalvonnastakin. Mutta lapset eivät tule saatananpalvojiksi uskovaisten kokouksissa kuullessaan evankeliumin Jeesuksesta. Vaan siellä ihmiset vapautuvat tuostakin pahasta.
Sinäkin voit saada lahjaksi sen iankaikkisen elämän, joka on Jeesuksessa tarjolla sen tähden, että Hän antoi itsensä sovitusuhriksi sinun puolestasi. Sinä voit pelastua siltä iankaikkiselta rangaistukselta, josta Raamattu paljon puhuu. Sillä Jeesus kantoi päällään koko maailman synnit. Ja sen tähden sinunkin nimesi voi ja saa olla kirjoitettuna Teurastetun Karitsan Elämänkirjaan. Uskon kautta Hänen vereensä. Jeesus on sovitusuhri, joka sai aikaiseksi sovinnon Jumalan ja ihmisen välillä. Jumalan viha syntiämme kohtaan tuli lepytetyksi siinä, että meidän syntimme pantiin Jumalan Pojan Jeesuksen Kristuksen kannettavaksi ja Hän kärsi rangaistuksen meidän synneistämme.
Raamattu sanoo, että Hänet tehtiin synniksi. Raamatun kielikuvaa käyttäen voidaan sanoa, että Hänet tehtiin käärmeeksi. Ja tuo käärme ripustettiin puuhun kuolemaan. Vaikka Hän oli itse synnitön, niin koko maailman synnin myrkky oli tiivistetty Häneen. Ja ikäänkuin syyllisenä kaikkeen maailman syntiin Hän kärsi synnistä aiheutuvan rangaistuksen.
Mutta koska Hän itse kuitenkin oli synnitön, niin kuolema ei voinut pidättää Häntä. Hän voitti Kuoleman ja Tuonelan. Ja Hän otti heiltä avaimet pois Itselleen. Nyt Hänella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ja Hän voi pelastaa eli vapauttaa sinutkin synnin ja kuoleman vallasta.
Hän on välimies Jumalan ja ihmisen välillä. Hän sovittaa sinut Jumalan kanssa. Tämä sovinto astuu voimaan, kun otat Jeesuksen vastaan. Tuossa hetkessä Teurastetun Karitsan veri sivellään sydämemme oven pihtipieliin, ja astumme vapauteen Egyptin orjuudesta.
Jeesus on se luvattu vaimon siemen, joka murskasi käärmeen pään eli vallan. Ja siksi Jeesus voi pelastaa ja vapauttaa tuosta vallasta jokaisen, joka ottaa Hänet vastaan. Kun olemme ottaneet Hänet vastaan, olemme uusia luomuksia Kristuksessa. Emme enää vain tiedä Hänestä jotakin, vaan elämme rakkaussuhteessa Hänen kanssaan.
Tämä ristin evankeliumi, veren evankeliumi, on pelastuksen evankeliumi. Sillä tapahtuu niinkuin tapahtui aikanaan Israelin erämaavaelluksen aikana. Jokainen myrkkykäärmeen pureman saanut, joka nosti katseensa tangon päähän asetettuun vaskikäärmeeseen, pelastui varmalta kuolemalta. Sinäkin voit saada Uuden Elämän. Ja siksi me pyydämme Kristuksen puolesta: Antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Nosta katseesi Golgatan puuhun ripustettuun Jumalan Ainokaiseen Poikaan, Jumalan Teurastettuun Karitsaan.- Kuka vastaa?
Hengellisten avausten poitaminen on todella suotavaa.
Eteenkin, jos ne eivät kuulu palstan aiheeseen, johon typerät kirjoitustaidottomat sekä nimimerkittömät Julistajat niitä postaavat!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398