Tuuleni -
Aurinkoni -
Aaltoni -
nämä soinnut
soljuvat luonnonlangoillaan
sfääreistä
sfääreihin
läpi horisonttien
väreillen toisiaan
mutta minne lienet
tämän runoni pujottavan
jotta toisensa tavoittaisivat
pohjattomaan kosketukseen.
Aalloilla häilyy väriesi kimallus
tuulenvireissä helmeilee sointusi
säveleet
niin laulaa elämänkanteleesi
niin kertoo maailman äänet tuulillaan
niin suree välillä äänetön hiljaisuus
joka ei toistaan tavoita
- koskemattomuus
ikävöi kosketuksen kaipuutaan -
hyväilyjen mertaan
lähemmäs tuulten avaruuttaan
vapaiden aaltojen hyväillä
tuulien siivillä löytää itsensä
rakkaudeksi merien vietäviksi
Ja niin kaukana laulaa ulappa
tuulienpyörre minuun
ankkuroi elämänvirtaa
äänetönnä kohti aavaa
- elämänselkää -
selät
toistaan
hyväillen.
Elämänselkää
6
84
Vastaukset
- Jaana K
Ihana, kerta kaikkiaan ihana runo.
En jaksa yleensä pitkiä runoja lukea,
mutta tämä vei mennessään ja ahmien
luin sitä. Hieno runo.Oli hiukka vaikeuksia että miten tätä runoani vien kuin johdattelenkin.
Monien yrityksien kuin sommitelmienkin jälkeen se lopulta sai tälläisen muodon.
Että vielä lukiessani tämän ennenkuin laitoin tänne,olin kohtuu tyytyväinen tekstiini ja useinkin pitemmissä runoissa on omat vaaransa jotta pysyisi ns.kuosissaan - joskus onnistuen ja joskus taas ei.
Kuitenkin eräänlainen tunne kuin ajatus runon sisällöstä oli kyllä mielessäni jopa hyvinkin kirkkaana mutta toteuttamisessa tyydyttävällä tasolle oli sitten enemmänkin purtavaa.
Kiitos Sinulle Jaana että jaksoit lukea ja sait tästä jotain irti itsellesi.
Heinäkuun vilvoittavia tuulia helteiden lomaan lähetän Sinulle.
- : )
niin kauniin selkäsi vietäväksi
herkintä kosketusta...
sanojesi sointi
KIITOS !!!!!Hienoa jos näinkin todella pidit runostani,joka oli pientä kisaa aikaa kuin toteuttamista vastaan mutta sain kuin sainkin loppuun viedyksi.
Vaikka tunne ja ajatus olisi ikäänkuin valmiina esikirjoitettavaksi,niin lopullinen muotoonsa asettaminen saattaa tuottaa vaikeuksia,etenkin jos sanottavaa on enemmänkin mutta tietty rajallisuus pituuden suhteen - rajattuna.
Kirjoittaessani tätä itselläni oli kyllä vahva tunne mutta muotoseikat rajoineen oli yllättävänkin "kitsas"esille tuomiseen.
KIITOS - kuuluu myös Sinulle Hyvä Lukijani ..taisin sittenkin onnistua !
Hyviä Heinäkuun päiviä Toivottelen !
- *MURUKULTA*
Heips Dolan ! :)
o....oo....oo....oo....oo....oo....oo....oo....o
Kesähelteetkö tässä jo minuakin verottaa,, :\
mut onneksi 'jaksoin' avata runosi
- Hieno! -
Todella - ja runo joka pitää lukea vielä uudestaan :)
http://3.bp.blogspot.com/_m6nmT_CQpK4/TG6gmRFRMzI/AAAAAAAADbk/DAnclAMFWtg/s1600/nokkosperhonen 3 .jpg 030.jpg- Hieno - oli myös vastauksesi kuvan kera ; josta Lämmin Kiitos !
Ja hyvältä tuntuu myös minulta jos runoni kestää useammankin luku kerran kuin antaa lukijalle aatoksiakin.
Ihastelen jälleen niin vastavalojasi kuin kuviakin. - Taidenikkari !
Ei sulateta itseämme aurinkoon ja helteiden "sulatusuuneihin" eikä hukuta mahdollisiin tulvavesiin.
Hauskuutta Elämääsi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932