Tuleeko teillä vielä pitkänkin ajan päästä imetyksen lopettamisen jälkeen maitoa rinnoista? Tarkoitan nyt tippa tai pari puristaessa? Kuopus jo 2 v ja häntä imetin 4 kk
Te jotka olette lopettaneet imetyksen!
5
163
Vastaukset
- Maitoa
Juu,tulee vielä kymmenen vuodenkin päästä kun puristaa. Lääkäreiden mielestä ei haIttaa.
- ap
kiitos vastauksestasi :)
- mie vaa
No ei ny oikeesti tuu... haloo...
Muutaman kuukauden yleensä ainaki mulla. Kolmatta lasta imetin rapian vuoden ja kyl se puoles vuodes se maidon tulo loppu - sfdgkajö
Mulla tuli sen seitsemän vuotta, kunnes aloin odottaa toista lastamme. Nyt imetyksen lopetuksesta 6kk ja tulee vielä ihan reilusti.
Osalla maidoneritys jää päälle pienessä määrin, ei siitä mitään haittaa pitäisi olla. - kohta 2 mamma
Imetyksen lopetin lapsen ollessa 11kk. Maitotipan sain toisinaan puristettua vielä kun lapsi oli 1v 10kk. Tulin uudelleen raskaaksi, nyt on hanat ehtyneet :D
Tiedän naisen, joka on 56v ja yhäkin saa maitotilkat puristettua. Selvitteli aikanaan asiaa, kun pelkäsi jo jotain rintasyöpää, mutta lääkäri tuumasi mammon jälkeen, että joillakin naisilla vain käy näin ja se (mie vaa...) on ihan normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670