Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s-m.m
profiilit
s-m.m
s-m.m
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+ei+toimi+minullakaan+tänään.+Nyt+olisi+suomi24+kiire+laittaa+sähköposti+toimimaan!
29.09.2017 17:17
1)+37,9
2)+kyllä
3)+Turkuun+bioanalyytikoksi
4)+Vaikea!+Matikka+oli+ihmeellisen+vaikea+tänä+vuonna.+Ja+englanti+myös.+Ja+ihan+yleisesti+koe+oli+huomattavasti+vaikeampi+nyt+kuin+vuosi+sitten.
02.05.2017 11:49
Sulla+on+hyvät+mahdollisuudet+päästä+pääsykokeeseen.+Se+on+jopa+todennäköistä.+Itse+en+saanut+niin+paljon+pisteitä+ja+on+todennäköistä,+että+minä+en+tällä+kertaa+pääse+edes+pääsykokeisiin.+Viimeksi+jäin+ensimmäiselle+varasijalle.+Hyvä+sinä!+:)
02.05.2017 11:40
Alkuperäiselle:+Mulla+sama+ongelma.+Enkä+tiedä,+mitä+tehdä.+Nämä+jotkut+kommentoijat+ovat+luultavasti+ihan+hakoteillä+ongelmasta...+But+who+knows...
14.08.2016 16:48
Siis+korjaus+edelliseen+viestiin:+tiedostot+kopioidaan+väliaikaisesti+kiintolevyasemaan+kunnes+teet+varmuuskopioinnin...+Tällaista+tämä+mun+tietsikka+ilmoittelee+mulle.+Apua!+Mä+en+tajua+mitään!!!!
14.08.2016 16:43
Hei! Laittaisitko kuvia minullekin
s-m.m@suomi24.fi
Onko selkeät ratkaisut tehtäviin?
13.07.2015 11:28
Haloo! Lapsi oppii palvelemaan ja tekemään toisen hyväksi vain saatuaan itse palvelua!!! On tutkittu!
04.04.2011 23:51
Laitattehan tännekin tietoja koiranne luonteesta? :)
04.04.2011 22:16
Heippa vaan! Ja Paljon Onnea myös sinnepäin! Olen Turun läheltä eli Kaarinasta. :)
Sattuipa hauskasti, että ollaan niin läheltä! :D
Sain jo huomiseksi ajan neuvolasta (minulla kun on nyt syysloma puutarhurin koulutuksesta).
17.10.2007 12:23
Mulla alkoi oireet suurinpiirtein 6. viikon vaihteessa. Ei mitään isoja oireita vielä, mutta hiukan etova olo. Mutta rinnat olivat jo aikaisemmin kipeät(niinkuin kuukautisiakin odotellessa aina on).
Oireet alkavat kyllä ihan yksilöllisesti.
Odotan nyt toista lasta ja ihmettelin miehellenikin, että alkoiko ekasta lapsestamme mulla oireet muka näin aikaisin. Nyt olen siis viikolla 6. Eli ihan alussa ollaan täälläkin.
Onnea plussasta!
17.10.2007 10:10
Meillä on tulossa kesäkuun alussa vauva. Toinen lapsi siis. Yritystä takana 2,5 vuotta. Huhhuh! Olipa urakka! ;)
Esikoinen(tytär) on nyt 3,5-vuotias.
Tänään varaan vasta neuvolasta ajan.
Ihanaa!!!
17.10.2007 10:03
Inkivääristä en tiedä, mutta minulla auttoi ekan raskauden aikana(nyt odotan toista) BIOTIINI. Ekan raskauden aikana EN KERTAAKAAN oksentanut, välillä oli vain pikkuisen etova olo. Biotiinia otin siis 2,5mg päivässä. Otin sitä kylläkin jo ihottumani hoitoon ennen raskautta, mutta olen lukenut, että se auttaisi pahoinvointiin.
17.10.2007 09:56
Onneksi olkoon!
Minä pääsin myös puutarhurin koulutukseen. :D
03.07.2007 01:01
Hei!
Olen alkuperäinen kirjoittaja.
Hakijoita on yleensä puolet enemmän kuin mitä otetaan koulutukseen. Kävin haastattelussa. Se oli tosi jännittävä tilanne. Lähinnä kai motivaatiohaastattelu. Ei ole tietoa kuinka hyvin pääsee alalle. Mun mielipiteeni on, että mieluummin kouluun oppimaan kuin oppisopimuskoulutukseen. Jos meinaan haluaa oppia alan hyvin! Koulutukseen kuuluu puolen vuoden työssäoppimisaika. Puutarhurin peruspalkka on kaiketi 1700 euroa! Jos olen väärässä, tulkaa ihmeessä oikaisemaan käsitys. Eikös haku jo päättynyt? Voihan sitä silti vielä yrittää päästä koulutukseen. Kaikkea hyvää sinulle tuleva puutarhuri! :)
Vastailkaa ja kirjoittakaa muutkin puutarhurin koulutukseen pyrkineet/pyrkijät.
24.05.2007 12:38
Kiitos kaikille vastaajille!
Aion ostaa kyseisen lomaosakkeen. 10-15 vuodessa osake on maksanut itsensä viimeistään takaisin, vaikka ei matkustaisikaan ja vain esimerkiksi vuokraisi kohdetta.
Tämän lisäksi voin tietenkin ostaa myös täysin oman mökin esim. Ylläkseltä.(Se on myös kannattavaa!) Mutta tällä viikkolomaosakkeella voin myös matkustaa edullisemmin ulkomaille.
-Alkuperäinen kirjoittaja.
16.12.2006 15:43
Kaarinassa täytyy hakea. Nykyään.
11.09.2006 01:35
Hei taas!
Kiitos tiedoista! Tiedämme, että paalutus tarvitaan. Palaamme todennäköisesti asiaan viiden vuoden sisällä, kun rahaa on kertynyt tarpeeksi. Juuri nyt olemme muuttamassa isompaan kerrostaloon. Tiilitalo on taas kallistumassa hirsitaloon... Kumpi olisi parempi ja miksi? Vai ovatko molemmat hyviä? T: Zandy
14.06.2006 23:39
1 / 1