Vapaa kuvaus

GRRR!

Aloituksia

4

Kommenttia

258

1. No+höpsis.
  2. Palstaprofiilin+ja+todellisuuden+ero+ei+ole+kovin+merkittävä.
  3. No+voi+hellanlettas+ja+tuuteli-luu.Tuohan+on+ihan+kuin+minä+nuorena,+hyi+helkkari.Onneksi+olen+jo+parantunut.+Vielä+kun+lopettaisi+palstailun,+niin+se+olisi+siinä!1.+RehellisyysRehellisyys+on+se+todellisuuden+tylppä+lyömäase,+jonka+jäjiltä+löytyy+hengiltä+lyötyjä+maksettuja+valehtelijoita.++Löytyy+edelleen.2.+RomanttisuusKammottava+piirre+miehessä.+Erityisesti+sen+limainen+kynttilät-itse+tehty+illallinen-kukkaset+ovat+poikkeuksellisen+oksettavia.Olen+parantunut.3.+UhrautuvaisuusUhrilampaat+uhrataan.+Mää+mää,+huraa!+Puhallan+yhteiseen+hiileen+joskus+sangen+reippaastikin,+mutta+että+uhrautuvaisuus.+Johan+sille+naurimaan+aidatkin+nauravat.Olen+parantunut.4.+HerkkyysHerkkyys+on+osoittautunut+siunaukseksi.+Neuvoteltaessa+tulee+harvoin+vastaan+ihmistä,+josta+ei+saa+selvää.++Tavikset+voi+kyniä+orvaskettä+myöten.Löytyy+edelleen.5.+TietoisuusTietoisuus+on+harhaa.++Tämän+lisäksi+mieti+oletko+todellakin+niin+tärkeä+tässä+käsityskykysi+ylittävässä+maailmankaikkeudessa,+että+juuri+sinä+olet+tosi+tärkeä+esimerkiksi+Andromedan+galaksin+kannalta?+Niinpä.Olen+parantunut.6.+HaavoittuvaisuusHaavoittuvaisuus+tarkoitta+sitä,+että+sinut+hakataan+plln+(ostan+pari+vokaalia)+päreiksi+ja+viillellään+väriseviksi+suikaleiksi.+Riittävän+helvetin+tulilla+pohjaankeittämisen+jälkeen+ei+tunnu+enää+missään.Olen+parantunut.7.+MaanläheisyysPhhh.+Kaikkea+roskaa.Olen+parantunut.Todellakin,+ennemmin+syön+tuhat+kiloa+Beelsebubin+ektrementtiä,+kuin+olen+nuorempi+itseni.