Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

132

Kommenttia

1626

1. Nyt julistaa Martti, muut hiljaa !

Oho, onpas paatoksellista, ettäs kehtaa. Ai mutta sehän olenkin minä... Ukrainan sota laajemmassa kontekstissa Toistan
    Suomen Keskusta
    4
    156
  2. Tervehdys kaikille

Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla,
    Suomen Keskusta
    5
    156
  3. Päivää taas kaikille

Olen pannut, pannut monasti, pannut monasti merkille, että täällä eräs multipersoona elää itse luomissaan rinnakkaistode
    Suomen Keskusta
    9
    150
  4. Hallitus halsteriin, jos saan pyytää :-)

Kuunnelkaa, nyt puhuu ihminen ! https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfc6b9ae-224a-43ca-909b-61f3b4ab84b2
    Suomen Keskusta
    4
    143
  5. Uskonnoista

Tulevina vuosikymmeninä, satoina ja tuhansina suuret maailmanuskonnot jatkavat taaperrustaan, eivät menetä voimiansa. Ka
    Suomen Keskusta
    7
    136
  6. Mitäkö mieltä olen maahanmuuttopolitiikasta

Inhimillisinä otuksina emme sivistysvaltioissa pystyne suitsemaan niiden ihmisten tulvaa, jotka suuntaavat paremman elin
    Suomen Keskusta
    2
    134
  7. Tulkohon pitkä ja syvä lama

Laman hyödyt: ' A) Kysyntä heikkenee ostovoiman supistumisen tahdissa ___Luontoäiti kiittää ' B) Turhakkeiden valmistus
    Suomen Keskusta
    21
    131
  8. Olen kuunnellut eduskunnan täysistuntoa, missä Purra halveksii köyhää kansaa :(

Minun kuplassani Li Andersson on presidentti ja Riikka Purra ilmestyskirjan peto. Orpon pullautin ulos, sitä ei ole kupl
    Suomen Keskusta
    4
    129
  9. Kiitos kaikille, tämä on viimeisin kirjoitukseni täällä, koska terveys.

Hyväntahtoisuus piilee meissä jokaisessa, kenellä pinnalla, kenellä välimaastossa, kenellä syvällä. Kenellä se ei vielä
    Suomen Keskusta
    1
    128
  10. Uutta vuotta ihmiset

Tulee nyt epämääräinen katkos läsnäololleni. Muistakaa aina, että elämän tarkoitus ja merkitys, sen määrittelet sinä its
    Suomen Keskusta
    3
    125
  11. Soronoo ja tutuille turpaan

Monasti olen ajatellut poistuvani saitilta, mutta tietyt henkilöt ulostuloillaan ovat minut ajoittain tänne palauttaneet
    Suomen Keskusta
    1
    124
  12. Natottajien märkä uni ?

Idässä on ystävä, mutta jos liitymme suurpääomarahoitteeseen teurastusliittoon, voi meille käydä taas näin: https://www.
    Suomen Keskusta
    10
    123
  13. Päivärinnan tapaus...

-tältä istuimeltani allekirjoitan alla olevan visuaalisen viestin sisällön. ------tuota osaa pohjoismaata ei ole, ei sii
    Suomen Keskusta
    1
    116
  14. Mitä ministeri Taapero eikun siis Paatero peittelee ?

Kuvio lienee mennyt jotelsakin näin: Taapero eikun siis Paatero ei tiennyt muutoksista liittyen Postin pakettipuolen työ
    Suomen Keskusta
    16
    112
  15. Sopu sittenkin?

Näinkö kävi.... https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/428086696_2728345230652140_557788182159148450_n.jpg?_
    Suomen Keskusta
    1
    107
  16. Keskustan suhtautuminen luontoon ja rasismiin

Keskustan kannattajilla on puolueista kaiketi eniten ymmärrystä luonnon monimuotoisuuden vaalimisesta mutta kuitenkin ja
    Puolueet
    0
    99
  17. Kaupallinen tiedotus

Kalliolan Työväenopistolla alkaa tänään kello 18 reikä reikä kauan kaivattu kuuden kuukauden muuntokoulutus: Insinöörist
    Suomen Keskusta
    20
    98
  18. Hyvä keskustan väki

Teillä on lupa kritisoida puolueen johtohahmoa, suurta valtiomiestä, herra pääministeri Sipilää. Saatte toki hetkellises
    Suomen Keskusta
    2
    93
  19. Mitä sähköautoihin tulee...

Ei niitä nuin lasketa kuin alla oleva pohdiskelija sekoittaen energian ja tehon ja muunkin :-) Tiedän ja ymmärrän, kosk
    Suomen Keskusta
    36
    83
  20. Äsken oli aloitus koskien turpeen käyttöä

Syystä tai toisesta aloitus poistettiin. Siinä käyttöä pidettiin ongelmattomana ja vertailukohteeksi otettiin lentoliike
    Suomen Keskusta
    22
    83