Environment

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln
- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona
- lähipiirin 'rakastama' anarkisti
Hokema: kevväämmällä
Aloituksia
132
Kommenttia
1626
Nyt julistaa Martti, muut hiljaa !
Oho, onpas paatoksellista, ettäs kehtaa. Ai mutta sehän olenkin minä... Ukrainan sota laajemmassa kontekstissa Toistan4156Tervehdys kaikille
Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla,5156Päivää taas kaikille
Olen pannut, pannut monasti, pannut monasti merkille, että täällä eräs multipersoona elää itse luomissaan rinnakkaistode9150Hallitus halsteriin, jos saan pyytää :-)
Kuunnelkaa, nyt puhuu ihminen ! https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfc6b9ae-224a-43ca-909b-61f3b4ab84b24143Uskonnoista
Tulevina vuosikymmeninä, satoina ja tuhansina suuret maailmanuskonnot jatkavat taaperrustaan, eivät menetä voimiansa. Ka7136Mitäkö mieltä olen maahanmuuttopolitiikasta
Inhimillisinä otuksina emme sivistysvaltioissa pystyne suitsemaan niiden ihmisten tulvaa, jotka suuntaavat paremman elin2134Tulkohon pitkä ja syvä lama
Laman hyödyt: ' A) Kysyntä heikkenee ostovoiman supistumisen tahdissa ___Luontoäiti kiittää ' B) Turhakkeiden valmistus21131Olen kuunnellut eduskunnan täysistuntoa, missä Purra halveksii köyhää kansaa :(
Minun kuplassani Li Andersson on presidentti ja Riikka Purra ilmestyskirjan peto. Orpon pullautin ulos, sitä ei ole kupl4129Kiitos kaikille, tämä on viimeisin kirjoitukseni täällä, koska terveys.
Hyväntahtoisuus piilee meissä jokaisessa, kenellä pinnalla, kenellä välimaastossa, kenellä syvällä. Kenellä se ei vielä1128Uutta vuotta ihmiset
Tulee nyt epämääräinen katkos läsnäololleni. Muistakaa aina, että elämän tarkoitus ja merkitys, sen määrittelet sinä its3125Soronoo ja tutuille turpaan
Monasti olen ajatellut poistuvani saitilta, mutta tietyt henkilöt ulostuloillaan ovat minut ajoittain tänne palauttaneet1124Natottajien märkä uni ?
Idässä on ystävä, mutta jos liitymme suurpääomarahoitteeseen teurastusliittoon, voi meille käydä taas näin: https://www.10123Päivärinnan tapaus...
-tältä istuimeltani allekirjoitan alla olevan visuaalisen viestin sisällön. ------tuota osaa pohjoismaata ei ole, ei sii1116Mitä ministeri Taapero eikun siis Paatero peittelee ?
Kuvio lienee mennyt jotelsakin näin: Taapero eikun siis Paatero ei tiennyt muutoksista liittyen Postin pakettipuolen työ16112Sopu sittenkin?
Näinkö kävi.... https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/428086696_2728345230652140_557788182159148450_n.jpg?_1107Keskustan suhtautuminen luontoon ja rasismiin
Keskustan kannattajilla on puolueista kaiketi eniten ymmärrystä luonnon monimuotoisuuden vaalimisesta mutta kuitenkin ja099Kaupallinen tiedotus
Kalliolan Työväenopistolla alkaa tänään kello 18 reikä reikä kauan kaivattu kuuden kuukauden muuntokoulutus: Insinöörist2098Hyvä keskustan väki
Teillä on lupa kritisoida puolueen johtohahmoa, suurta valtiomiestä, herra pääministeri Sipilää. Saatte toki hetkellises293Mitä sähköautoihin tulee...
Ei niitä nuin lasketa kuin alla oleva pohdiskelija sekoittaen energian ja tehon ja muunkin :-) Tiedän ja ymmärrän, kosk3683Äsken oli aloitus koskien turpeen käyttöä
Syystä tai toisesta aloitus poistettiin. Siinä käyttöä pidettiin ongelmattomana ja vertailukohteeksi otettiin lentoliike2283