Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

208

Kommenttia

4696

1. Kerro+lisää?
  2. Ehkä++heistä+on+tullut+liian+rikkaita?+Huomaa+ettei+Jeesus+saarnannut+rikkaalle+nuorukaiselle+syntejä+anteeksi.Mark10:17+Ja+hänen+sieltä+tielle+mennessään+juoksi+muuan+hänen+luoksensa,+polvistui+hänen+eteensä+ja+kysyi+häneltä:+"Hyvä+opettaja,+mitä+minun+pitää+tekemän,+että+minä+iankaikkisen+elämän+perisin?"+10:18+Mutta+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Miksi+sanot+minua+hyväksi?+Ei+kukaan+ole+hyvä+paitsi+Jumala+yksin.+10:19+Käskyt+sinä+tiedät:+'Älä+tapa',+'Älä+tee+huorin',+'Älä+varasta',+'Älä+sano+väärää+todistusta',+'Älä+toiselta+anasta',+'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi.'"+10:20+Mutta+hän+sanoi+hänelle:+"Opettaja,+niitä+kaikkia+minä+olen+noudattanut+nuoruudestani+asti."+10:21+Niin+Jeesus+katsoi+häneen+ja+rakasti+häntä+ja+sanoi+hänelle:+"Yksi+sinulta+puuttuu:+mene,+myy+kaikki,+mitä+sinulla+on,+ja+anna+köyhille,+niin+sinulla+on+oleva+aarre+taivaassa;+ja+tule+ja+seuraa+minua."+10:22+Mutta+hän+synkistyi+siitä+puheesta+ja+meni+pois+murheellisena,+sillä+hänellä+oli+paljon+omaisuutta.+10:23+Silloin+Jeesus+katsoi+ympärilleen+ja+sanoi+opetuslapsillensa:+"Kuinka+vaikea+onkaan+niiden,+joilla+on+tavaraa,+päästä+Jumalan+valtakuntaan!"+10:24+Niin+opetuslapset+hämmästyivät+hänen+sanoistaan.+Mutta+Jeesus+rupesi+taas+puhumaan+ja+sanoi+heille:+"Lapset,+kuinka+vaikea+onkaan+niiden,+jotka+luottavat+tavaraansa,+päästä+Jumalan+valtakuntaan!+10:25+Helpompi+on+kamelin+käydä+neulansilmän+läpi+kuin+rikkaan+päästä+Jumalan+valtakuntaan.