Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kari.lahdesmaki
profiilit
kari.lahdesmaki
kari.lahdesmaki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
99
Kommenttia
226
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jatkoa edellisiin vastauksiini.. Sinun runoosi kirjoitettu vastaruno.. Valveunta 20.4.2009 Kiitos palautteestasi.. 60:)
09.05.2009 16:20
totta.. Kiitos palautteestasi.. Tän olen kirjoittanut Sinun runoosi vastarunona.. Valossa syntynyt 24.4.2009 Olet inspiroinut runoillsi.. 60:)
09.05.2009 16:19
on vasta runo sinun runollesi.. jos oisin jättänyt sen sinne, oisit sanonut, et tää olisi pitäny julkista omana.. no tein sit molemmat.. Kiitos palutteesta. 60:)
09.05.2009 16:07
Kirjoittelen, koska runojen kautta voi ilmaista, tunteitaan, haaveita.. se on mukavaa.. kiitän Sinua palauteistasi, joita laitoit..:) 60:)
09.05.2009 09:31
liidän, kaartelen, kohti yhteisiä haaveita.. 60:)
09.05.2009 09:25
palutteestasi.. yritän, yritän, kerron sen hänelle, kun olen tarpeeksi rohkea, 60:)
09.05.2009 09:25
Runosi on terävä, pistää harkitsemaan, sellainen, joka herättää ajattelemaan, monia asioita, elämämme eri tilanteissa.. Kiitos, että sain puhua.. 60 :)
09.05.2009 00:43
olen sanaton.. Luin runoasi.. luin runoasi.. upea.. erityisesti viimeinen kappale: "rakasta heikkouteni rakkaudeksi anna sylisi olla turvaisa lämmin kohtu kanna rannan ohimon kuumaan hiekkaan" en osaa pukea sanoiksi mikä on tässä SE joka saa ... sekaisin.. upeasti kirjoitat.. niinkuin olemme nähneet.. Kiitos. 60:)
09.05.2009 00:33
ei osaa..:) hymyillä, nauraa, iloita, suudella, kiihottaa, olla onnelliset.. hm..onko näin.. kuitenkin unelmiasi, vaik et usko, niitä siipesi kantavat, hennoin siiven iskuin lennät kohti unelmiasi, yön hiljaisuuteen, joka silittää unohtuneet hymyt hellällä kuiskauksella..
25.04.2009 00:01
ei sekuntteja, ei minuutteja.. hiljaisuus.. en sanaa sanotuksi saa.. ääneni.. sisältäni hävinnyt.. sydämeni sammunut.. käteni sidotut.. en unta nää.. hellyys.. on pimeää, aurinkoa ei ole.. käteni, sormeni katkaistu.. huuliasi en koskettaa saata.. herään.. painajaista kaikki tuo.. elän.. olen rakastunut.. edelleen..
24.04.2009 23:46
sinussa..
sä tunnet sen..
tunnet aamun lämpöisen..
kesän..
vaik raollaan ikkuna ois..
olet levollinen..
kesäisen meren vietävänä..
jonnekin..
untako..
väliäkö sillä..
katso kesään..
katso mereen aaltojen..
ja anna laineden viedä..
heitä kello..
murheet..
unohda kipu..
anna kanootin viedä..
läpi kipeiden koskien..
viileiden virtauksien..
lämpimään lahdelmaan..
annan auringon paistaa..
ihaile taivaan sinisyyttä..
saavu laguuniin..
siellä sielulle rauhan saat..
60:)
13.02.2009 21:19
muuttuu harmaaksi,
lohkeilee,
murtuu,
häviää ilta..suru..murhe..hiljainen
ei kosketusta..
rakkautta..
kylmyys..
saanko yhteyden sydämeesi,
miten,
koska kaipaan lämpöäsi,
auta!
08.11.2008 22:22
et olen sanaton...
mielettömän upeaa..
en osaa sanoa mitään..
hiljaisuus..
ja syvä kunnioitus,
Sinulle!
60 :)
08.11.2008 22:11
sanoit taannoin, et pitäisi antaa kritiikkiä ja palautetta runoisasi!!!:) no ajattelin heittää ajatuksia asian tiimoilta..
Miten antaa, kun runojesi sisältö on vahvaa, toiset niistä herättää itselläni vastarunoja, mutta suurin osa on kuitenkin sellaisia, ettei voi yksin kertaisesti kuin todeta, et VAU....!!!!Luulen, et aika moni sivuilla kävijä yhtyy näkemykseeni.
Tiedät itsekin, et on vaikea sisäistää ja ymmärtää mitä runon kirjoittajan tunteet ovat olleet, kun hän on kirjoittanut tuntemuksiaan ..
Toki, jos on äidinkielen opettaja (en moiti heitä, vaan arvostan heidän ammattitaitoaan ja -kuntaa) tai muuten nekku niin toki silloin voi puuttua joihinkin epäkohtiin, mutta..
"En auta sinua,
toivon syvää routaa,
heitän lunta,
ilkun ja ivaan,
nauran unelmillesi,
enkä astu sisään,
vaikka avaisit oven,
en kaipaa rakkauttasi,
tiedän, että pärjään yksin,
koska olen mies".
ps. Kaikki hyvin, olen rakastunut edelleen..;)!
24.10.2008 22:24
..mitä tai minkälaista komenttia, kritiikkiä ..
antaisin..
Upeasti,
riimität,
kuvailet,
sanoilla tunteita,
ajatuksia,
sydämesi ääniä,
hetkiä herkkiä,
sulkakynällä kirjoitat,
lukijan niillä sekoitat,
huumaat...
huumaat...
Kiitos sanoistasi ja tuntemuksistasi,joita jaat meille muille näillä sivuilla kävijöille.
Ps Lomalla syntyi jotain...:)Espanjoyla, Hola!
18.10.2008 23:26
Suuntaan,
kartat kuumat,
teitä johdattaa,
onneen!
rakkauteen!
kosketukset,
toisen ihmisen sydämen,
näihin johtaa".
18.10.2008 23:12
Kiitos vastarunosta, joka oli "jäätävän" kaunis.
30.08.2008 10:22
Kiitos Sinulle kauniista vastarunodta.
30.08.2008 10:20
tuo pieni ja punainen,
tuo tunteiden kehto,
miksi kaltoin sitä kohdellaan,
niin paljon se antaa,
iloa,
niin paljon se antaa,
onnea,
mutta miksi kaltoin sitä kohdellaan,
miksi?
Kiitos Sinulle kauniista mutta surullisesta vastarunosta. Heitä sydämesi lukon avain, että joku joka oikein etsii rakkutta sen se löytäisi, Sydämestäsi.
30.08.2008 10:18
sinut tapasin,
unessa sinuun ihastuin,
rakastuin,
kun unesta heräsin,
olit siinä.
Kiitos sinulle vastarunosta, hieno.
30.08.2008 10:09
3 / 12