Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mks2
profiilit
mks2
mks2
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mhm, se tauti on varmana oksennustauti tai korvatulehdus.
22.10.2009 16:31
myöskin käsien pesu ainakin sisälle tullessa ja ennen ruokailua on ihan kiva juttu. älkää kosketelko neniänne, silmiänne ja suitanne turhan paljoa ja pitäkää iho kosteana rasvaamalla. kuiva iho päästää kaiken sortin bakteereja läpi helpommin.
09.10.2009 16:40
itselläni ainakin tuli vähän sellainen fiilis että seriffi vaan purki omaa ärsytystänsä muhun tai jotain, luin kyllä chätin sääntöjä enkä tainnu pahemmin niitä kyllä rikkoa. en löytäny postittamani viestin ja kiellettyjen asioiden välillä yhteyttä juur ollenkaan.
mitä tulee tuohon hohhoijaa tyyppiin, oon tainnut sen nähdä joskus noissa chat huoneissa, tosin rekkaamattomana käyttäjänä etten tiedä oliko joku vaan sattunut samalla nimellä sinne vai oliko se sama tyyppi. en oo itse vielä joutunu tekemisiin sen kanssa.
vois kaikenkaikkiaan miettiä kyllä että bannataanko oikeita henkilöitä tarpeeksi pätevistä syistä.
08.03.2009 14:54
minulla on yksi avi muotoa oleva video jota yritin siirtää ja siirrettäessä se ilmoitti että on väärää muotoa. tähän menessä olen saanut toimimaan vain kolme mp4 muotoa olevaa videota (kaikenkaikkiaan kuudesta mp4 muotoisesta videosta).
05.01.2008 21:01
haluisin myös muistuttaa että tietyissä tapauksissa sinishampookin on oiva keksintö
tosin oranssiin (riippuu miten vahva oranssi tetty) ei sinishampoo yhtä helposti tehoa kuin keltaiseen tukkaan. tosin itse käytin sinihampoota oranssihtavaan tukkaan ja hyvin vaaleni. ei kovin nopeasti tietystikään. paitsi jos peset joka päivä. minun vaaleni kahdella pesulla viikossa noin kuukaudessa.
27.10.2007 21:59
jännää tyyliä tässä tarkotetaan. punkkareita, lolitoja, decoraa ja muuta vastaavaa omaperäistä japanilaista muotia. ei kukaan tokiossa asti kuikuile tavallisen farkku/toppi muodin perässä. ;)
06.03.2007 22:06
Googlesta löytyy vaikka mitä web hausta ja kuvahausta kun kirjoitat Japanese Street fashion. Tai vaikkapa Harajuku fashion. Tai muuta vastaavaa. ^^
05.03.2007 14:38
on.
04.03.2007 19:24
ei mustakaan tuollaset aurinkolasit kaikkien naamaan sovi, eikä ainakaan parisin, aivan liian isot. enkä kyllä yleensäkään tykkää isoista aurinkolaseista jos sellaisista ollenkaan x)
01.03.2007 12:00
itse kävin jokin aika sitten igor'silla katsomassa koruja ja siellä oli tuollaisia takkeja esillä. en tosin tiedä olivatko myynnissä vai rekvisiittana.. :/
01.03.2007 11:58
Harajuku sanana itsenään ei ole tyylin nimi, ennemminkin länsimaalaisten ja muiden "ei japanilaisten" keksimä yleissana kaikille eri tyylien edustajille joita Harajukulla näkee. Harajukulta löytyy Decoraa, Lolitaa (Japanese Lolita, Gothic Lolita, Baby doll Lolita jne.), peruspunkkaria ja melkein mitä vaan. Tavallisesta kadun tallaajasta cosplayereihin, Harajukulla on kaikkea. ^w^
28.02.2007 19:26
sanoisin kyllä että riippuu vyöstä ja puserosta? en ole itse mikään ns. naisellisen näköisen muodin asiantuntija enkä itsekään käytä muita vöitä kuin niittivöitä joita harvemmin laitetaan vyölenkkeihin mutta kyllähän nykyään pidetään vyötä puseronkin päällä? en usko että on hölmöä käyttää vyötä hameen päällä jos ei ole vyölenkkejä, etenkin jos puseron helma tulee hieman vyötärön päälle? vai laittaisitko paidan helman hameen sisään?
28.02.2007 11:53
kannattaa muistaa että henkilö oli humalassa. ymmärrän että tuntuu tylsältä kuulla vastaavaa kommenttia, olen itsekin monta vuotta kuullut vastaavia huomautuksia, nimenomaan nenästäni. mutta en usko että mies olisi sanonut mitään jos olisi ollut täysin selvinpäin. humalassa tulee sanottua kaikenlaista. vaikka se ei oikeutakaan laukomaan k.o. huomautuksia. jos olet itse tyytyväinen ulkonäköösi niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mokoman humalaisen huomautukset. varsinkin jos ensi kertaa kuulet tällaisen kommentin ulkonäöstäsi?
27.02.2007 17:58
itse käytän ihan normaaleja värittömiä linssejä toistaiseksi, air optix laatua, maksaa 30 euroa/pari. tosin en tiedä miten hinta vaihtelee ns. normaaleissa väreissä, eli ruskea tai sininen etc. itse haluan myös värilliset mutta minä suuntaan sit radikaalimpaan väriin ja tyyliin kuten valkoinen, punainen, spiraali ja liila x)
27.02.2007 14:42
nuppineuloilla vedät sisään reisistä sen verran kun on tarvetta, siitä saumasta mikä on normaalisti ommeltu eli ei tuplasaumasta vaan siitä toisesta x) jos farkkusauman purat ja siitä siitä kavennat, aika epävarmaa on tuleeko saumasta enää kovin hyvännäköinen, ja farkulle tyypillinen saumakin siinä katoaa (farkulle tyypillinen eli haalistuneen ja hieman kuluneen näköinen sauma), eli se tavallinen sauma olisi kannattavampi. myös toinen juttu on, riippuen siitä paljonko aiot kaventaa saattaa muoto hieman muuttua, esim jos sisäsaumasta kavennat, ja kavennettavaa on paljon menee lahkeet luonnolisesti "kauemmas toisistaan" ja lopputulos saattaa olla hieman epämukava. minulle ainakin kävi kerran niin. muuten on kyllä helppo homma ^^
27.02.2007 14:36
japanissa on kauppoja sitä varten että ensikertalaiset cosplayerit voivat ostaa valmiita asuja, ihan kaikkea ei tietenkään ole niissä saatavilla. kun cosplayta on harrastettu kauemmin cosplayerit alkavat itse tehdä asujaan raapaisusta lähtien, tosin cosplay kohteesta riippuen vanhaakin vaatetta voi hyödyntään, ei tarvitse uutta kangasta ostaa ja kaikkea ommella ompelukoneella. cosplayn tarkoitus on tehdä koko asu itse mutta aloittelijat ei tietenkään kovin hyvin osaa joten heitä varten on näitä kauppoja olemassa. lopulta kun he alkavat itse tehdä asujaan, sen tarkoitus on tulla kuvatuksi ja esitellä sitä muille ihmisille julkisella paikalla, kuten japanin harajukulla, kuten olet varmaan kuullut.
suomessa ei varsinaisesti ole cosplay kauppoja mistä voisi asuja ostaa, valitettavasti on tehtävä itse. riippuen cosplay kohteestasi, bändi/peli/anime/manga, asun tekemisen vaikeus vaihtelee reilusti, bändi cosplay on huomattavasti helpompaa kuin peli tai anime/manga cosplay. animeen mangaan ja peleihin liittyy aina hiusten ja silmien väriin liittyviä ongelmia. piilolinssit pitäisi hankkia, usein monta eri väriä, ja peruukkejakin pitäisi monen väristä ostaa. cosplay ei missään nimessä ole halpa harrastus/elämäntapa.
27.02.2007 12:39
sanoja voi tatuoida myös kahdella muulla japanilaisella kirjoitusjärjestelmällä, hiraganalla ja katakanalla. vierasperäiset sanat kirjoitetaan katakanalla ja kotiperäisiä eli japanilaisia voi kirjoittaa hiraganalla. tosin sana sitten pitenee myös koska yhtä tavua (yhdessä hiragana/katakana tavussa 1-3 kirjainta, kanjissa voi olla enemmänkin) vastaa yksi hira/kata merkki. itse haluaisin tatuoida olkapääni taakse sanan zero, katakanalla (2 katakana merkkiä xP).
25.02.2007 19:29
1 / 1