Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
zippoca
profiilit
zippoca
zippoca
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia
Aloituksia
73
Kommenttia
360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedätsä nyt minä vasta repesinkin. Piti nauraa ja lujaa. "Ja onhan Britney laulanutkin livenä. Circus - kiertueella viime vuonna Britney juuri lauloi livenä Everytimeä ja lauloi jopa Radar -kappaleen päälle omalla äänellään. Ja Britneyn Suomen konsertti sai paljon kehuja huikeista tanssikuvioista ja muutenkin mahtavasta lavashow'sta. " Waude. Lauloi "jopa" Radar -kappakeen päälle omalla äänellään. Aivan vitun mahtavaa joo. Siis lauloi yhteensä YHDEN kappaleen siis sen Everytimen.
"Britneyn Suomen konsertti sai paljon kehuja huikeista tanssikuvioista ja muutenkin mahtavasta lavashow'sta." Minä kyllä kuulin jotain totaalisti muuta. Sinä olet lukenut ainoastaan kaltaistesi sokeiden lahopääfanien kirjoitelmia.
Niin että hankipa elämä.
30.10.2010 21:31
Ja lisäksi Shakiralla on kammotava ääni. Ratio menee kiinni tässäkin tapauksessa, jos sen nyt jostain kumman syystä joku on erehtynyt päälle panemaan.
30.10.2010 11:39
juuri tuon otsikon takia alunperinkin tähän tartuin. Se jo pelkästään oli niin paska että en voinut olla avaamatta risuaitavarastoani.
Eikä minua kiinnosta vertailut johonkin crustina agorillaan, inhoan sitäkin huorttelia ja paljon ja itse asiassa vielä paljon enemmän. Ja vai että harva pystyy tanssimaan kuin Spears. Joo, otahan vaan itse silmä käteen. Sinä et varmasti ole koskaan nähnytkään kenenkään muiden esiintyvän. Et livenä etkä videolla.
"Mä ainakin kirjotan otsikon ja omat mielipiteeni miten haluan, enkä välitä mitä muut ajattelevat. Mitäs säälittävää siinä on ?" ------> Jos et välittäisi mitä muut säälittävistä mielipiteistäsi ja otsikostasi ajattelevat, et olisi edes vatstannut näihin minun kommenteihin. Ja syy miksi sinä "kunnioitat" niitä artisteja joista et pidä, on se että ei sulla ole varaa Britney-fanina mennäkään aukomaan päätäsi. Sinut sullottaisi maan rakoon mielipiteinesi.
Eikä minun tarvitsekaan osata tanssia eikä muuten laulaakaan, koska minä en ole TEKEYTYNYT kummaksikaan. Britney Spears on huijari, joka vain liikuttaa suutaan, eikä laula oikeasti. Ei ole ihme, että ihmiset marssivat ulos hänen konserteistaan. Tulee siinä varmasti petetty olo, kun maksat täyden hinnan siitä että haluat kuulla jonkun laulavan ja näetkin vain pantomiimia. Sokea fanihan sanoo ettei sillä ole mitään väliä. Ja sinä taidat olla juuri tällainen sokea fani. Piste.
30.10.2010 11:36
On se englanninkielinen otsikko, varsinkin tuollainen pissisotsikko, on säälittävä, kun itse viesti on kuitenkin suomenkielinen. Ja mikkihiirikerhossa on olleet juuri kaikki ne joita minä inhoan eniten. Paitsi johanna tukiainen, justin bieber ja kesha. Samoin minä viis veisaan "artisteista" jotka ovat tulleet Idolsista, X-factorista, Popstarsista, yms. oli ne sitten ulkomaalaisia tai suomalaisia.
Mitä väliä on jos en tiedäkään tarkalleen milloin britukka on syntynyt? Ja kyllä, VALITETTAVSTI olen joutunut kuulemaan hänen "biisejään". Voin sanoa että sanotuksen on aivoinvalidin luokkaa ja loppupaska on tehty tietokoneella ja että britukalla on todella paska ääni ja varsinkin tapa, jolla se laulaa on vastenmielinen. Niitä sen tekeleitä ei voi edes musiikiksi kutsua. Eikä se sen tanssi ole mistään kotoisin. Monet artistit tanssii paljon enemmän ja silti laulavat livenä (yksi jopa pää alaspäin kakskyt metriä lavan ja yleisön yläpuolella). Revi siitä.
Ja minäkö olisin kateellinen että tuo tärähtänyt sekopää on kuulunut johonkin mikkihiirikerhoon? En ole kuulunut myöskään kultapossukerhoon tai AA-ryhmään, puhumattakaan huumevieroituksesta, enkä ole holhouksenalainen. Sitä paitsi, jos ihminen on oikeasti lahjakas, hän ei tarvitse mikkihiirikerhoja vaan pärjää omilla avuillaan ja esiintymättä jatkuvasti tissit tai haaravako paljaana. Eikä minulla kiinnosta rahtuakaan nuo kuvien ja videoiden linkit joita sinä täällä tyrkytät.
Että onnee vaan sulle. Sulla on joo tosi mallikelponen idoli ja roolimalli.
29.10.2010 20:28
mikä vuodatus. Ei helvetti, "pääsi Mickey Mouse Clubiin nuorena". Noh onneksi minä en kuulu mihinkään mikkihiirikerhoon ja kuuntele jotain pulskaa playback letukkaa. Ja miksi englanninkielinen otsikko? Kuulostaa vieläkin säälittävämmältä kuin se olis ollu suomeksi.
27.10.2010 15:49
Se on nähty miesystävänsä kanssa eräässä kylpylässä. Muuta en sano.
27.10.2010 15:21
kun kuvailin Vilkkupellen faneja. Ja minunpa ei tartte kirjoitella "paristaa biisiä" kun en ole tekeytynyt muusikoksi. Niin kuin tämä helvetin playback noita-akka, jolla on muuten aivan helevetin iso suu. Ja uskon kyllä että jos kirjottasinkin, niin olis taatusti paremmat sanotukset kuin tällä mielikuvituksettomalla lastenlaulajalla. Siihen ei paljo kyllä kykyjä kysytä. Ja ihan sama kelle ne antaa jonkun Juha Vainio -palkinnon, kun suomalaisille se on tarkoitettu ja sehän nyt on totisesti selvä asia että kaikki suomalaisten tekemä "musiikki" on täyttä PAAAAAAAAAASSSSSSSSSKAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ja muuten melkein kaikki ulkomainenkin.
27.10.2010 15:00
http://www.youtube.com/watch?v=9yuwJoWjSAw Vastaus löytyy tästä making of videosta.
20.10.2010 10:30
että hyvä etten kuollu! Olin niin onnessani että pumppu löi tuhatta ja sattaa!
23.07.2010 23:28
Ei näillä bonuksilla ole mahdollisuuksia parempaan. Niin se menee. Sillon sitä joutuu antamaan tasotusta IHAN JOKA SEKTORILLA.
29.05.2010 23:27
tuo henkilökohtaisesti mulle tarkotettu tuo että 23v ei ole enää lupaava? Jo nyt alko selvitä miksi seura nonssaleeraa minua. Se on semmonen juttu että sieltä piiritasolta ne kansallisen tason kilpailijat tavoittelee sitä Suomen kärkeä. Mutta se on täysin mahdotonta pelkästään omin varoin. Monessa kansallisen tason hiihtäjässä ois kapasiteettia vaikka mihin, mutta minkäs teet jos joudut tekemään palkkatyötä ja urheilemaan "siinä sivussa" eli käytännössä kaiken muun ajan. Olen sitä mieltä että maajoukkuehiihtäjät ja kaikki muut "ammattiurheilijat" eivät näe läheskään niin paljon vaivaa urheilunsa eteen kuin ne kansallisen tason urheilijat. Joo, juttu rönsyilee jo, mutta I can't help it.
24.05.2010 09:55
mitenhän tämä viesti liitty tuohon minun avaukseen. Rupeaa vaahtoamaan jostain harjottelun laadusta. Ei tuo luulis olevan noin helvetin hankalaa ruudinkeksimistä olevan tuo ulkomaalaisten hiihtäjien harjoittelun kopiointi.
20.05.2010 11:07
ja kun se vielä näyttääkin ihan sirkuspelleltä. Ja sanotukset on suoraan perseestä revittyjä ja kuulostaa vielä tosi karmealta niin ei tosiaankaan voi kuin ihmetellä kuka sitä kuuntelee. Tai voin kyllä kuvitella, että ne sen fanit on semmosia parinkympin kieppeillä olevia nuoria naisia, joilla on paksusankaset neliörillit ja jotka uskoo keijukaisiin ja maahisiin, käyttää aina jotain farkkuja ja jotain hiton poolopaitoja ja joilla on suora, ohut ja melko pitkä tukka. Tämmönen mielikuva mulla niistä on.
20.05.2010 11:03
lisätä vielä että niin kuin eräät tekevät. Itse asiassa käytännössä kaikki muut naisartistit, kun ovat tajunneet viimein että ei ne kertakaikkiaan musiikillisesti pärjää.
18.05.2010 11:15
stereotypia, sanon ma. Pink ei strippaile minkään levymyynnin edistämiseksi.
18.05.2010 11:12
vittu miten mielenkiintosta...
18.05.2010 11:04
Mitenkö tuntuu pahalta? Se on loukkaus kaikkea älyllistä elämää kohtaan. Eikä tuolle sensuroimattomalle kielenkäytölle vaan voinu mitään....
13.04.2010 11:15
Sinä et kyllä taida tajuta musiikista etkä muustakaan mitään jos niitä kehut. Evermore oli paskaa ja sillä siisti. Jos parempi energia tarkoittaa sitä että kuuntelijan korvat halkeaa niin voi helevetti sentään. Piti sen rämistelyn ajan pitää koko ajan korvia tukossa ja silti tuntu että kuulo lähtee.
11.03.2010 19:43
siinä menee taas muutama hiihtoseura konkurssiin tänä talvena. Eikös ne Kuopiossakin peruttu nuorten sm-kisat ja pidettiin vissiin myöhemmin uudestaan. Meijänkin seurasta semmonen saatanan iso lössi jotain "viestihiihtäjiä" oli menossa sinne hopesompaan ja tuskin menevät tällä toisella yrittämällä.
24.02.2010 11:29
latu-urassakaan eilen. Just ajettu latu uuteen lumeen ja pakkasta jotain 20 astetta. Ei luistanu paskaakaan. Vaatteita tolkuttomasti niin että kosteus alko tiistyä lumeksi takin sisään! Ihanaa tää hiihto. Sitä on saanu kirota monta kertaa tänä talvena näien pakkasten takia.
24.02.2010 11:24
2 / 18