Vapaa kuvaus

Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

73

Kommenttia

360

1. Tiedätsä nyt minä vasta repesinkin. Piti nauraa ja lujaa. "Ja onhan Britney laulanutkin livenä. Circus - kiertueella viime vuonna Britney juuri lauloi livenä Everytimeä ja lauloi jopa Radar -kappaleen päälle omalla äänellään. Ja Britneyn Suomen konsertti sai paljon kehuja huikeista tanssikuvioista ja muutenkin mahtavasta lavashow'sta. " Waude. Lauloi "jopa" Radar -kappakeen päälle omalla äänellään. Aivan vitun mahtavaa joo. Siis lauloi yhteensä YHDEN kappaleen siis sen Everytimen.

"Britneyn Suomen konsertti sai paljon kehuja huikeista tanssikuvioista ja muutenkin mahtavasta lavashow'sta." Minä kyllä kuulin jotain totaalisti muuta. Sinä olet lukenut ainoastaan kaltaistesi sokeiden lahopääfanien kirjoitelmia.

Niin että hankipa elämä.
  2. On se englanninkielinen otsikko, varsinkin tuollainen pissisotsikko, on säälittävä, kun itse viesti on kuitenkin suomenkielinen. Ja mikkihiirikerhossa on olleet juuri kaikki ne joita minä inhoan eniten. Paitsi johanna tukiainen, justin bieber ja kesha. Samoin minä viis veisaan "artisteista" jotka ovat tulleet Idolsista, X-factorista, Popstarsista, yms. oli ne sitten ulkomaalaisia tai suomalaisia.

Mitä väliä on jos en tiedäkään tarkalleen milloin britukka on syntynyt? Ja kyllä, VALITETTAVSTI olen joutunut kuulemaan hänen "biisejään". Voin sanoa että sanotuksen on aivoinvalidin luokkaa ja loppupaska on tehty tietokoneella ja että britukalla on todella paska ääni ja varsinkin tapa, jolla se laulaa on vastenmielinen. Niitä sen tekeleitä ei voi edes musiikiksi kutsua. Eikä se sen tanssi ole mistään kotoisin. Monet artistit tanssii paljon enemmän ja silti laulavat livenä (yksi jopa pää alaspäin kakskyt metriä lavan ja yleisön yläpuolella). Revi siitä.

Ja minäkö olisin kateellinen että tuo tärähtänyt sekopää on kuulunut johonkin mikkihiirikerhoon? En ole kuulunut myöskään kultapossukerhoon tai AA-ryhmään, puhumattakaan huumevieroituksesta, enkä ole holhouksenalainen. Sitä paitsi, jos ihminen on oikeasti lahjakas, hän ei tarvitse mikkihiirikerhoja vaan pärjää omilla avuillaan ja esiintymättä jatkuvasti tissit tai haaravako paljaana. Eikä minulla kiinnosta rahtuakaan nuo kuvien ja videoiden linkit joita sinä täällä tyrkytät.

Että onnee vaan sulle. Sulla on joo tosi mallikelponen idoli ja roolimalli.
  3. latu-urassakaan eilen. Just ajettu latu uuteen lumeen ja pakkasta jotain 20 astetta. Ei luistanu paskaakaan. Vaatteita tolkuttomasti niin että kosteus alko tiistyä lumeksi takin sisään! Ihanaa tää hiihto. Sitä on saanu kirota monta kertaa tänä talvena näien pakkasten takia.