Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

125

Kommenttia

947

1. Kyllä mun elämään muutakin mahtuu kun OE valistus ja punkki, mä esimerkiksi pelaan paljon videopelejä!

Vähän vakavammin puhuen tämän foorumin taso on osin huolestuttava. Tänne on pesiytynyt joukko katkeria, ilkeämielisiä ja pirun lapsellisia henkilöitä, jotka vain kyttäävät toisten viesteistä löytyviä virheitä, tai omista ajattelutavoista poikkeavia näkökantoja ja aloittavat sen jälkeen armottoman vittuilun, jolla ei ole enää mitään tekemistä itse topicin kanssa.

Edes rasismifoorumilla en ole törmännyt yhtä pikkumaiseen tapaan lytätä kanssa keskustelijoita, siellä käytävän "keskustelun" ja saastan levityksen voi sentään panna kylähullujen ja kieron huumorin piikkiin.

Ehkä tämän foorumin taso on osittain selitettävissä sillä, ettei eläintensuojelun tai oikeuksien vastustajilta löydy tarpeeksi painavia tai vakuuttavia argumentteja omien elintapojensa ja kantojensa puolustamiseen, jolloin seurauksena on turhautuminen ja vittuuntumiskäyrän kohoaminen.

Toinen selitys on, että tiedostetaan itsekin eläinten kohteluun liittyvän paljon epäkohtia, ja siksi, jonkinlaisen raivon ja kiihkon vallassa, halutaan vaientaa niistä puhuvat. Jos jonkun mielestä nykyinen eläinten kohtelu on ok, niin miksi sitä silloin ollaan niin kärkkäästi tukkimassa korvia pumpulilla, jos joku alkaa siitä puhua?
  2. Ymmärrettävä puheenvuoro, jos eläisimme vielä luolissa!

Jos todella haluaisimme elää lajillemme luonnollisella tavalla, mitä kirjoituksessasi taidat peräänkuuluttaa, jos oikein ymmärsin, niin olisi laesta ja yhteiskunnista luovuttava, puhumattakaan länsimaisesta lääketieteestä - joka jos jokin on luonnotonta!

Eläisimme noin 20 vuotiaiksi, raiskaisimme naisemme, paskoisimme luolan suulle, mutta mitä parasta voisimme toteuttaa luonnollista tarvettamme metsästää ja syödä lihaa rauhassa vailla piiperöiden tuomitsevia katseita.

Miksi hitossa on niin vaikeaa luopua tästä lihansyönniksi kutsutusta barbarismista?
    Elämme 2000-lukua ja vieläkin pidämme makunystyröitämme arvokkaampana asiana kuin toisten elämää!