Vapaa kuvaus

.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

287

1. taisin jo sanoa että ole kiitollinen kenelle haluat mutta anna myös muiden olla kiitollisia..
    en jaksa tästä samasta asiasta jauhaa kokoaikaa..

Sanoin että keskityn tulevaisuuteen ja tuo 2000v vanha sepustus joka todellisuudessaan on kyllä vanhempi niin liittyy aika paljonkin tulevaisuuteen..Asia vaan sattuu olemaan niin.Ja kyllä minä sitä ihan totena pidän..:)
  2. onko sellaista tapahtunut että joku olisi yrittänyt kävellä veden päällä ja hukkunut???
    En minä ainakaan ole kuullut..
    Mutta olen kuullut että on OIKEASTI Harry Potter faneja hyppinyt katolta ja kuolleet sitten siihen.. Onkos se hienoo?

On totta että itsemurhia tehdään paljon mutta kenenkään motiiveja siihen emme voi tietää..Maailmanloppu on todellinen asia mutta ei sitä pelätä tarvi. Mutta ei se Raamatun vika ole jos joku sitä pelkää.. Loppu on tulossa joskus ja sille ei voi mitään..
    En usko että kukaan tappaa itseään sen takia että uskovainen ympäristö olisi jotenkin syyllistävä..Ei ihmiset pelkää ja ahdistu uskovaisten takia..
    monet ihmiset ovat väsyneitä ja ahdistuneita koska tämä maailma on vaan niin paska paikka elää ja täällä on niin paljon pahuutta. Mutta he ovat löytäneet uskostaan elämäänsä uuden tarkoituksen.
    Niinpäin siinä kyllä usein käy..

Et voi laittaa hukkumisia ja väkivaltaa raamatun syyksi, koska sehän olisi aivan järjetöntä.. jeesus opetti ihmisille sitä kuinka tärkeää on rakastaa lähimmäisiään ja myös vihamiehiään.. Miten siinä kannustetaan väkivaltaan?
    On kuitenkin totta että Raamatussa on paljon murhia, väkivaltaa ja sellaista, mutta Raamattu kertookin ihmisten elämästä..Ja se oli täynnä epäjumalien palvontaa ja sellasta..

Aika huolestuttavaa on jos Raamatusta luetaan lapselle kaikki väkivaltaa koskevat kohdat..kukaan tuskin niin tekee??
    lapsi ei voi niitä kohtia ymmärtää koska tuskin sinäkään niitä ymmärrät..Täytyy ottaa selvää sen ajan kulttuurista ja tavoista ennekuin voi ymmärtää tilannetta mitä siinä kerrotaan.
    Sinä voisitkin sitten kertoa minulle missä kohtaa Raamatussa sanotaan vammaisista etteivät he saisi lähestyä Herran huonetta??
  3. elä tätä maailmaa!!!

ihan oikeasti olen kyllästynyt siihen ettei luterilainen kirkko voi luopua mistään paskoista perinteistään!!

olen itse luterilainen ja uskossa, mutta olen oikeasti uskossa mikä eisiis edellytä kirkkoon kuulumista..kirkko on täynnä tapauskovaisia..eli niitä mummoja jotka ovat tottuneet siellä käymään mutta heillä ei välttämättä ole minkäänlaista oikeaa Jumala suhdetta..Ja se näkyy kirkon tilassa..
    Kirkko on kuin uppoava laiva..

Mitä väliä sillä on kuka sitä Jumalan sanaa julistaa!!!!!!?? Herätkää hyvät ihmiset ihan oikeasti!!!

Maailman turhin asia mielestäni..eikö tosiaan ole muuta mietittävää.. Voin antaa muutaman ehdotuksen..:
    1. Miten saada nuoria käymään kirkossa?
    2. Mikä on vikana kun sadat ihmiet eroavat kirkosta päivittäin?
    3. Miten julistaa evankeliumia ihmisille ketkä eivät sitä ole kuulleet??

Ovatkohan nuo tärkeämpiä asioita kun se että onko nainen ja mies tasa-arvoisia kirkossa..

Voin myös kertoa noihin vastaukset..

1..Mummokuorot ja urut pois, ei turhia aamen hoilotuksia, ei kaavoittunutta jumalanpalvelusta..

Iloista ja elävää musiikkia, Pyhän Hengen voimaa, armolahjoista puhumista ja niiden esiin tuomista, todistuspuheenvuoroja ja myöhempi ajankohta..kukaan ei jaksa herätä kymmeneltä aamulla..

2. Ihmiset eivät koe saavansa mitään kirkosta..jotain siis pitää tehdä..
    3. Katuevankeliointi, vapaaehtois työt, lähimmäisen rakkaus..Ihan mitä vaan mutta tavoitetaan ihmisiä..keinot ovat vapaat..:)