Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anukurki
profiilit
anukurki
anukurki
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos kun uskalsit aloittaja kertoa mielipiteesi! Harva mies uskaltaa. Ja olen huomannut että on paljon miehiä jotka salaa uneksivat vähän pyöreämmästä naisesta mutta valitsevat luuviulun kun pelkäävät mitä kaverit sanoo - uskomatonta mutta totta!
Itse olen 157cm, vaalea , siniset silmät, pyöreä takamus, H-kuppi, vaatekoko 42-44 vaatteesta riippuen. Minulla on selvästi erottuva vyötärö, rasva ei ole kerääntänyt mahaan vaan tasaisesti muualle vartaloon. Olen terve, ei verenpainetta eikä kolestrolia , harrastan joka päivä hyötyliikuntaa .
Ikää on 45, eikä kasvoista löydy rypyn ryppyä.
17.02.2013 10:24
Mitä helvetin väliä sillä on jos kaikki ei oo uimarannalla laihoja? Kertokaa miksi?
Miksi kaikilla ei ole oikeus elää elämäänsä ja miksi tuomitsette - mikä teistä tekee parempia ihmisiä? Onko ahdasmielisyytenne ja ilkeytenne hyväksyttävämpää kuin ylipaino, ihan oikeasti? Ja jos on, niin perustelut kiitos!
09.07.2012 11:41
Hei, lihavathan tekee teille palveluksen olemalla lihavia, koska jos lihavia ei olisi, ketä te idiootit sitten haukkuisitte? On ihan mielettömän huvittavaa, että tyhmät haukkuu lihavia, sillä tyhmyys vasta on hävettävää ja rahvaanomaista!
09.07.2012 11:21
Miten viiltävää analyysiä...
22.03.2012 19:17
Tuskin tolla jätkällä on tarpeeks munaa voihin...
22.03.2012 19:05
Kuule fitnessprinsessa, lähden sun kanssa älykkyysmittelöön koska vaan.
Mitä sä kompensoit tuijottamalla jatkuvasti kroppaasi peilistä? Onko se muka älykästä koko ajan tarkkailla kroppaansa ja keskittyä omaan ulkonäköönsä?
Keskittyisit myös korvien välissä olevaan harmaaseen aineeseen jos sulla sitä on!
17.03.2012 12:55
Selittäkääs sitten se, että jos miehestä kurvikas ja pyöreä nainen on niin vastenmielinen, niin miksi se vonkaa sellaiselta naiselta kuitenkin seksiä???
Kuvan on nähnyt ja täysin tietoinen asiasta. Miten ihmeessä sitten voi haluta sänkyyn naisen kanssa joka on kyseisen miehen mielestä niin ällöttävä?
Jos mies on mun mielestä ällöttävä, en todellakaan päästä sitä 4 metriä lähemmäs, saati sitten kosketusetäisyydelle.
Ei mahdu mun päähän, et mies haluaa kurvikkaan naisen kanssa sänkyyn mut ei uskalla näyttäytyä tämän kanssa esim. yleisellä paikalla... Ihme touhua!
23.02.2012 21:04
Millä nimimerkillä, tai mikä nimi, ikä? Kerro please etten joudu kärsimään!
21.02.2012 21:44
Heheheheee. Tosi surkuhupaisa provo! Kundi on saanut liian monet pakit ja tilittää täällä reppana vihaisena...
07.02.2012 20:38
Onko tämä Jarmo jostain Rauman seudulta , ajelee Mersulla, tuo kukkia ja sanoo olevansa rakennusyrittäjä? Tumma ihan lyhyt tukka, rillit, parransänki?
04.02.2012 09:02
Missäs luki et jaan reikää ympäriinsä? Osaatko lukea? Taidat itse olla just sellainen vonkaaja joka ei muuhun kykene. Ja just tää tyyli " omaa syytäsi" ,mikä sä olet ketään syyttelemään kun et tiedä taustoista mitään? Tunnetko nyt olevasi tosimies??? Hui sentään!
Miehet haluaa ekoilla treffeillä sänkyyn ja kun ei anna kuulee olevansa pihtari ja huora - mikä on kyl ristiriitaisin väite mitä voi olla...
11.12.2011 11:38
Ne miehet jotka haluaa perseeseen työntää, ovat homoja!
11.12.2011 11:01
Miehet ei pysty parisuhteeseen, haluavat vain ja ainoastaan seksiä. Nainen ei ole miehelle ihminen, vaan pelkkä reikä. Ja kun suhteessa olen joskus ollut, olen aina ollut se osapuoli joka tekee kaikki kompromissit , antaa itsestään muttei saa koskaan mitään takaisin. Sinkkuna on paras olla, kukaan ei käytä hyväkseen ja mollaa.
11.12.2011 10:58
Olen 44-v. nainen jolla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta eikä tule. Jos lapsia haluaa, ne kannattaa hommata nuorena kun niiden kanssa jaksaa vielä touhuta.
En silti inhoa lapsia, en vaan halua omia! Mutta fiksu mies kyllä kelpaisi kumppaniksi. Lapseton elämä voi olla myös täyttä elämää!
16.11.2011 18:28
Etkö sä idiootti tajua mikä ero on sillä, että rahat viedään tai että sinuun itseesi kajotaan, lyödään, ällöttävä molo työnnetään väkisin sisään niin että paikat repeää, kuolataan ja huohotetaan perverssisti päälle! Huomaatko näissä kahdessa mitään eroa - et varmaan pösilö!
Mä kerron, kyse on naisen oikeudesta omaan vartaloonsa ja siihen ettei siihen kajota ilman lupaa!
08.08.2011 11:21
1 / 1