Vapaa kuvaus

Harrastuksia: elokuvat, valokuvaus, sähly, runot, ruoka, luonto, pokeri Joitakin bestiksiä/esikuvia tms: Beethoven, Coltrane, Hendrix, U2, Cure, Police, Depeche Mode, Tarkovski, Gallo, Bresson, Kurosawa, Herzog, Kubrick, Fellini, Allen, Kaurismäki, Iwai, Kafka, Hesse, Mukka, Saarikoski, Kundera, Bukowski, Woolf, Whitman, Corso, Carver, Neruda, Pollock, Klee, Brueghel jne Lempikirjoja: Amerikka, Arosusi, Dorian Grayn muotokuva, Kuningasrotta, Nälkä, Olemisen sietämätön keveys, Sieppari ruispellossa, Siniset silmät musta tukka, Täältä jostakin, Vilja oraalla Ei silti kannata olettaa että lukisin tai kuuntelisin musiikkia paljon. Vain kirjan per vuosi ja tunti per kuukausi mp3sia. Enää. Yleensä. Elokuvia katselen muutaman viikossa. Mutten elokuvateattereissa koska sellaisissa en viihdy. Vaan omassa nojatuolissa omaan tahtiin. Elokuvamakua: Buffalo '66 Peili Taksikuski Seitsemän samuraita Suuri gangsterisota Veteen piirretty viiva Kuolemaantuomittu on karannut Kauriinmetsästäjä Annie Hall Monster?s Ball Battle Royale Baarikärpänen Kellopeliappelsiini Kaukana mielettömästä maailmasta Sopeutumattomat Kissa kuumalla katolla Perhonen sydämessä Aguirre ? Jumalan viha Mies vailla menneisyyttä Unelmien sielunmessu Kultakuume Magnolia Satimessa About Schmidt Good Will Hunting etc etc Huom: olen tehnyt tämän profiilisivun vain jotta tutustuisin ihmisiin. Olen saanut 1 mailin, vaikka 4445 on tämän tsekannut (miinus ne noin 250 kertaa jotka ovat omia klikkauksiani). Sinä voit muuttaa asian. Jos siis haluat olla toinen yhteydenottaja. Siinä ekassa&ainoassa oli tosin vain yksi sana, joten vaikka oletkin "vain" toka voit silti tehdä vaikutuksen. 29.10: 12.6-17.7 11 mailia ja 2 mese-lisäystä, sen jälkeen ei mitään. mail/msn: turkoosipenkki(ÄT)yahoo.com Linkit: http://plagiarist.com/poetry/137, http://www.ymdb.com/tomik/l8194_ukuk.html, http://www.dmgi.com/pancakes.htm, http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Kuopio, http://www.greatmodernpictures.com/pmam3.htm, http://www.galloappreciation.com/art/23.html, http://www.suomi24.fi/treffit, http://www.lyricsfreak.com/p/prince/111288.html, http://yentown.co.jp/en/shunji-iwai/filmography.html, http://film.guardian.co.uk/gall/0,8544,1226197,00.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

159

1. Tositarkoituksella-sanahan treffipalstoilla on vain Seikkailumielellä-sanan (=panoseuraa) vastakohta.

Joten epätoivo siis on panoseuran hakemisen vastakohta. Uusia määritelmiä on kiva keräillä...

En tänne tietääkseni ole mitään "treffitodennäköisyyksiä" tilastoinut. Laitoin vaan vertauksen että:

a) deittiliite, 500000 lukijaa -> 1 vastaus
    b) Suomi24-palsta, 1200 profiilin vilkasijaa -> 12 vastausta

Ja tuostahan saadaan että vaihtoehto b toimii 5000 kertaa paremmin.

Ja kai voin senkin paljastaa että oikeasti sain 7 vastausta deittiliiteilmoituksellani. Mutta ajattelin että paremmin herättäs keskustelua jos laittasin että vain 1 vastauksen sain. Vastauksista 2 oli yhdeltä minut jo ennestään tuntevalta, 1 oli viime vuonna jo mulle vastanneelta, eli 4 (jopa/vain?) uutta mulle tekstas. Ja vastasin 2:lle tekemisen puutteessa (junamatkalla), kiinnosti mitä ne laittas takas, mutta eipä mitään kuulunut. Ja vastasin niille 4-5 viikkoa siitä kun niiden tekstarin sain. Eli oiskohan se selitys. Tuntuu ainakin että ne vois kuvitella että "no se sai varmaan hirveesti vastauksia ja on nyt käynyt läpi jo parikymmentä, ja vasta tässä vaiheessa kehtaa tyytyä minuun, olin siis varmaan vasta 26:es kiinnostavin sille vastaaja, nyyh, miks se ei tykänny mun 160 merkistäni, nyyh nyyh, se ei pidä musta, en vastaa sille". Tai mistä minä tiedän miten se naisten logiikka menee. Mutta jotenkin luulisin että monilla se voisi noinkin mennä. Että jos naiselle tulee olo ettei ole se paras ja kiinnostavin niin sitten se käy niin paljon itsetunnon päälle ettei kehtaa ottaa yhteyttä. Koska tuntee että on epätoivoinen jos ottaa.. "Olen kyllä kiinnostunut hänestä, mutten sitä itselleni edes myönnä, tai ehkä vähän, mutta se on minua enemmän kiinnostunut monista muista, joten jos silti otan siihen yhteyttä, niin olen eeeeeeepätoivoinen, enkä kuitenkaan sentään sitä ole, tai olen kyllä, mutta jos en tee mitään niin kukaan ei sitä saa tietää, paitsi minä, mutten kyllä itselleni myönnä että olen, paitsi ehkä vähän."

Tai mistä minä tiedän miten se naisen logiikka menee. Yleensä. Tai niissä 2 tapauksessa. Hyvällä säkällä se viestiketju ois noussu niihin Viikon suosituimpiin, ja jompi kumpi niistä kahdesta ois sen huomannu, ja kehannu laittaa selityksensä.

Toinen arvaus on että ne vastas monelle muullekin, tai että niillä oli omakin ilmotus, ja tuona 4-5 viikkona ehtivät jo löytää jonkunlaisen suhteenpoikasen. Tai jotain muuta kautta löysivät. Ei kai se niin ihmeellistä olisi, toukokuussa. Minun mielestäni.

Ehdotit jo paikkakunnan muutosta siinä toisessa ketjussa. Joo varmaan auttas Kainuuseen muutto. Jossa miesten itsemurhatilastot on kovinta a-ryhmää. Varmaan juuri yksinäisyyden takia. Muutenkin mitä pienempi paikkakunta ja syrjäisempi niin sitä vaikeampaa kai se pariutuminen. Kyllä varmaan ois helppo nettitreffejä sopia jossain Mexico Cityssä, parikytä miljoonaa asukasta.

No meksiko24-palstat sitten joku muu ilta. Tänään vielä Suomikaksneljäilyä ja jaliksen katsontaa.
  2. Et kai väitä että se blondi sanoin minulle sen töksäytyksen vain koska oli pettynyt etten lähesty sitä, ja vain katson siihen päin, välillä, joitakin sekunteja.

En oikein usko että noin olisi. Se oli muutenkin niin up tight oloinen että tuskimpa kellekään muulle kuin mukanaan olleelle brunetille edes yhtä ystävällistä tavua jutteli.

Katselin sitä melko paljo siksi että näkisin rikkoutuuko se jäämäisyyden illuusio edes hetkeksi. Mutta ei se hymyillyt lainkaan ja siinä vaan jökötti kuin jääpuikko.

Olen sen kannalla että asiat sanotaan suoraan. Eli jos se tosiaan oli vain pettynyt minuun, niin olis sanonu että "mikset sano mitään kun kerran olet siinä". Jos sanoo "Vittuako tuijotat?" niin siitä on vaikea saada muuta viestiä kuin "En tykkää lainkaan siitä että katsot minuun päin!!!".

Ei kovin wise move tuo "Vittuako tuijotat" töksäyttää jos haluaa puhekontaktiin kanssani...

Ja jos tietää ettei oo koskaan nähny jotakuta naista niin ihan hölmöä mennä sanomaan että "Tervepä terve ollaanko muuten joskus nähty?". Miksei vaan vois suoraan sanoa mitä haluaa. Esim "Hei katselin sinua tuolta kaukaa ja aloit kiinnostamaan joten siksi tulin tähän sinulle juttelemaan". Vain ääliöt käyttää niitä "Sinun täytyy olla helmi koska jne" tai muita tuhansilla nettipalstoilla listattuja "takuuvarmoja" reploja = lauseita joita ne ketkä ei keksi mitään omaa sanottavaa voivat heitellä aivan kuin kaupasta ilmaseks saatavia uistimia, ja toivoa että ees joku tärppäis.
  3. Jos muistan oikein niin siinä oli joku häiskä jo käyny juttelemassa sille tyttöparille jotain, ja vajaassa minsassa poistunut.

Tämä blondi halusi sitten jostain syystä nostaa arvoaan brunettikaverinsa silmissä, laukomalla minulle jotain nokkelaa. "Katsopas nyt miten kova pimu minä olen, mulla on varaa sanoo vaikka kenelle vaikka mitä, mä oon tämän paikan queen".

Taisin sitten katsella sitä brunettia hiukan siten että "huh huh millanen kaveri sulla oikein on mukana, onnittelut vaan kun joudut tollasen seurassa loppuillan kököttämään".

Melko tylsää niillä näytti olevan. Siinä vaan paikallaan toinen istui ja toinen seisoi. Ehkä ne oli sieltä seuraa hakemassa, ja pettyivät tarjontaan, tai siihen että kukaan kenet ne kelpuuttais ei lähestyny niitä, vaikka farkut oli kuitenkin suht tiukat ja paidat suht trendikkäät ja itseruskettavat voiteet suht hyvin tehonneet, ja meikitkin just niin kohdillaan mitä nyt 45 minsassa voi saada aikaseks.

Kaikenlaistahan voi toki arvailla. Kai niiden teoria minusta on jotenkin tällainen: Tulee tuohon lähelle istumaan, joten on varmaan huomannut meidät jostain ja haluais tutustua. On nyt istunut siinä jo monta minuuttia ja katsellut välillä tänne päin, muttei silti ole sanonut mitään. Menis ees pois että joku kunnon pelimies vois istua tuon munattoman urvelon paikalle. Mitä se siinä oikein kyylää. En varmana anna ainakaan tuolle. Paitsi jäätävän katseen ja töksäytyksen ihan kohta. Heh-heh. Ompahan ainakin jonkun muunkin ilta ees jotenkin surkee sitten. Btw, onkohan mulla meikit hyvin, niiqu silleen et ei kai ne oo levinneet ku tässä imen pillillä tätä zidukkaa. Vähänx mä oon hot. Lol. Vai oonkohan. Pitäsköhän perustaa hanibejbet ry. Voisin olla sen puheenjohtaja. Ja sihteeri. Lol. Näkyyxhän mun juuri väri. Voi ei. Nyt tarviin taas kohta yhen briizerin. Lol.
  4. Tietenkin olen vastannut viesteihin. Koska monia vääriä johtopäätöksiä on esitetty niin olen halunnut valaista asiaa hiukan lisää. Ja monia kysymyksiäkin on heitetty. Eipä olisi paljon järkeä laittaa avausviestiä, ja sitten kun tulee vaikka mitä viestejä niin ei vastaisi niihin mitään.

En ole tietääkseni laittanut tänne että miten naiset tai maailma toimii väärällä tavalla. Enkä myöskään mitä on ollut tavatuissa naisissa vikana. Tapaan naisia muuallakin kuin baareissa. Laitoin vain pienen yhteenvedon siitä millasiin naisiin useimmiten baarissa törmään, tai siis minkälaiset baarien naiset haluavat törmätä minuun.

Tavallisissa naisissa ei minun kantilta katseltuna ole muuta vikaa kuin ettei ne ole haavekuvani mukaisia. Eikä tarvitsekaan olla. Mitä järkeä olisi siinä että Suomessa on puoli miljoonaa haaveeni mukaista naista... Eikä tarvii kenenkään olla haavekuvani mukainen muutenkaan. Kunhan nyt jonkunlainen muuten mukava on, ja vähän sinne päin, ja erottuu edukseen. Jotkut joskus erottuukin. Tässäkin viestiketjussa pari kertaa niin tapahtunut.

Sovitaan että "kunnon naisella" tarkoitin "haavekuvani mukaista naista" mutta koska on yksinkertasempaa sanoa "kunnon nainen" niin siksi sanoin niin. Ei IHAN käynyt mielessä että "tässäpä nyt sitten sanavalinnallani perustelen universaalia oikeutusta naisen mallilleni".

Jos näkisin tällaisen ketjun jonkun muun toimesta niin kiinnostuisin. Ja olen välillä kiinnostunutkin.