Mulla on ollut joskus kuvallinen, mutta lähes tekstitön profiili ja silloin laatikkoon sinkoili viestejä (100-200/päivä). Nyt mulla oli kuvaton profiili, jossa oli paljon tekstiä, eikä mun vaatimuksetkaan ole mitenkään korkeat. Ja nyt viestejä vain pari 2 viikon aikana ja nekin mua paljon vanhemmilta miehiltä toiselta puolen Suomea.
Miksi näin? Olisin kyllä voinut lähettää kuvani, mikäli joku olisi sen halunnut nähdä.
Tää on niin tätä...
13
2063
Vastaukset
Ei mitenkään voi tulla sataa viestiä per päivä. Koska tuskin ilmotustas katsookaan 100 ukkoo per päivä. PAITSI jos loggaudut sisään monta kertaa (10 ainakin).
- *ap*
Mut varmaan loggauduinkin sisään useamman kerran päivässä kurkkimaan...
*ap* kirjoitti:
Mut varmaan loggauduinkin sisään useamman kerran päivässä kurkkimaan...
Ei kukaan nainen siellä saa edes 10 vieraskirjaviestiä päivässä. Ja kokemukseni mukaan vieraskirjaviestejä tulee suurinpiirtein yhtä paljo kuin vastauksia.
Jos tarkotit kaikkia viestejä yhteensä niin tuskin niitä silti tuli enemmän kuin 10 vieraskirjaviestiä ja 30 vastausta per päivä. Ei missään nimessä 100-200..! Paitsi jos loggauduit esim tunnin välein...- tuota
Travis kirjoitti:
Ei kukaan nainen siellä saa edes 10 vieraskirjaviestiä päivässä. Ja kokemukseni mukaan vieraskirjaviestejä tulee suurinpiirtein yhtä paljo kuin vastauksia.
Jos tarkotit kaikkia viestejä yhteensä niin tuskin niitä silti tuli enemmän kuin 10 vieraskirjaviestiä ja 30 vastausta per päivä. Ei missään nimessä 100-200..! Paitsi jos loggauduit esim tunnin välein...matematiikkaasi vähän: Kyllä vain tulee viestejä kymmenkertaisesti jos ei enemmänkin kuin vieraskirjaviestejä, ja ajoittain lähes sataa päivässä. Ajan mittaa määrä tietysti vähenee, kun nämä jokaista naista yrittävät ovat kerran kokeilleet ja turhaksi todenneet.
- JudgeLii
Travis kirjoitti:
Jos tarkotit kaikkia viestejä yhteensä niin tuskin niitä silti tuli enemmän kuin 10 vieraskirjaviestiä ja 30 vastausta per päivä. Ei missään nimessä 100-200..! Paitsi jos loggauduit esim tunnin välein...Ei kyllä pidä paikkaansa tuo käsityksesi vieraskirjaviestien ja vastauksien suhteesta... Itse olen saanut vieraskirjaan muutamia kymmeniä merkintöjä, mutta henk.koht. vastausviestejä oli saapunut jossain vaiheessa parisen sataa ja nykyään varmaan toinen mokoma.
Siihen en osaa ottaa kantaa, kuinka monta vastausta joku laatuyksilö saattaa päivässä kerätä :) JudgeLii kirjoitti:
Ei kyllä pidä paikkaansa tuo käsityksesi vieraskirjaviestien ja vastauksien suhteesta... Itse olen saanut vieraskirjaan muutamia kymmeniä merkintöjä, mutta henk.koht. vastausviestejä oli saapunut jossain vaiheessa parisen sataa ja nykyään varmaan toinen mokoma.
Siihen en osaa ottaa kantaa, kuinka monta vastausta joku laatuyksilö saattaa päivässä kerätä :)Olet saanut 17 hlöltä vieraskirjaviestin (en laske omaani koska laitoin sen vain koska tunnettiin jo) 10 kuukaudessa. Profiilisi numerosta (59227) päättelen että olet liittynyt tuonne 14kk sitten. Arvioin että parilla sadalla tarkoitat 150. 2*150=300. 300/14=21,5. Eli edellisen 10kk aikana olet saanut 215 vastausta ja 17 vieraskirjaviestiä. Eli suhde on 13:1.
Olet siis saanut 0,7 vastausta per päivä. Uskotko muka että joku nainen saa 100-200 vastausta päivässä? Sinähän olet 98,5% upea naishlö. Miten kukaan voi olla 9850-19700% upea mikään!
Jollakin naisella olen nähnyt tuolla vieraskirjassa noin 200 viestiä. Eli jos suhde olisi 13:1 niin se olisi saanut 2600 vastausta. Se oli siinä vaiheessa ollut käyttäjänä ehkä 5-12kk. Mutta ei tuostakaan saa keskiarvoksi kuin 7-18 vastausta päivässä...- JudgeLii
Travis kirjoitti:
Olet saanut 17 hlöltä vieraskirjaviestin (en laske omaani koska laitoin sen vain koska tunnettiin jo) 10 kuukaudessa. Profiilisi numerosta (59227) päättelen että olet liittynyt tuonne 14kk sitten. Arvioin että parilla sadalla tarkoitat 150. 2*150=300. 300/14=21,5. Eli edellisen 10kk aikana olet saanut 215 vastausta ja 17 vieraskirjaviestiä. Eli suhde on 13:1.
Olet siis saanut 0,7 vastausta per päivä. Uskotko muka että joku nainen saa 100-200 vastausta päivässä? Sinähän olet 98,5% upea naishlö. Miten kukaan voi olla 9850-19700% upea mikään!
Jollakin naisella olen nähnyt tuolla vieraskirjassa noin 200 viestiä. Eli jos suhde olisi 13:1 niin se olisi saanut 2600 vastausta. Se oli siinä vaiheessa ollut käyttäjänä ehkä 5-12kk. Mutta ei tuostakaan saa keskiarvoksi kuin 7-18 vastausta päivässä...Hienot laskelmat! Pääset tekemään uudet, kun kerron nyt, että laadin ensimmäisen ilmoituksen aika tarkalleen vuosi sitten... Talvella poistin profiilini reiluksi 2 kuukaudeksi ja keväälläkin kuukauden ajaksi, näin muistelisin.
Kun tammikuussa laitoin ilmoituksen takaisin näkyville, laskin, että siinä vaiheessa vastaajia oli kertynyt reilut 150. Tähän lukuun tulee tietysti lisätä se muutama kymmen, joiden viestit olin poistanut. Myös vieraskirjasta olen poistanut muutamia merkintöjä tyyliin "paska ja ruma ämmä" torjuttuani flirtin. Tiedä sitten lasketaanko tuollaiset varsinaisesti yhteydenotoiksi... :) En jaksa alkaa tarkemmin laskea, mutta kesäkuun aikana olen saanut keskimäärin 3-4 viestiä päivässä. Huippupäivä oli 1.6. jolloin viestejä saapui n. 20 mieheltä.
Hieman uskomattomaltahan tuo kuulostaa, että joku saisi 100 viestiä päivässä... saati 200, vaikka hyväkin päivä sattuisi! Pitäisiköhän laittaa yksi pintaa paljastava kuva, olisi mielenkiintoista nähdä, miten se vaikuttaa yhteydenottojen määrään :) Tosin tässä kohtaa on mainittava, etten ole kyseisenlaisesta huomiosta kiinnostunut.
BTW. Kiitos tuosta 98,5 prosentista :) Kovin on sinulla kaunis käsitys minusta. JudgeLii kirjoitti:
Hienot laskelmat! Pääset tekemään uudet, kun kerron nyt, että laadin ensimmäisen ilmoituksen aika tarkalleen vuosi sitten... Talvella poistin profiilini reiluksi 2 kuukaudeksi ja keväälläkin kuukauden ajaksi, näin muistelisin.
Kun tammikuussa laitoin ilmoituksen takaisin näkyville, laskin, että siinä vaiheessa vastaajia oli kertynyt reilut 150. Tähän lukuun tulee tietysti lisätä se muutama kymmen, joiden viestit olin poistanut. Myös vieraskirjasta olen poistanut muutamia merkintöjä tyyliin "paska ja ruma ämmä" torjuttuani flirtin. Tiedä sitten lasketaanko tuollaiset varsinaisesti yhteydenotoiksi... :) En jaksa alkaa tarkemmin laskea, mutta kesäkuun aikana olen saanut keskimäärin 3-4 viestiä päivässä. Huippupäivä oli 1.6. jolloin viestejä saapui n. 20 mieheltä.
Hieman uskomattomaltahan tuo kuulostaa, että joku saisi 100 viestiä päivässä... saati 200, vaikka hyväkin päivä sattuisi! Pitäisiköhän laittaa yksi pintaa paljastava kuva, olisi mielenkiintoista nähdä, miten se vaikuttaa yhteydenottojen määrään :) Tosin tässä kohtaa on mainittava, etten ole kyseisenlaisesta huomiosta kiinnostunut.
BTW. Kiitos tuosta 98,5 prosentista :) Kovin on sinulla kaunis käsitys minusta.Ite oon saanu edellisten 7kk aikana 10 vastausta. Eli 0,05 vastausta per päivä. Siksi on hiukan vaikea uskoa että KUKAAN nainen olis 2000 kertaa suositumpi. Olenhan sentään niin suosittu...
En kyllä talvella loggautunu tuonne pariin kuukauteen, ja ilmotukseni oli melkeimpä vittuilua enimmäkseen. Ja edellisten 2-3kk aikana tuo ei toiminut, eli kun loggauduin niin minua ei näkynyt etusivulla. Myöskin jos etsi kuvallisia ilmotuksia niin minua ei löytänyt. Mutta jos etsi kuvattomia niin löysi. Vaikka minulla oli kuva siinä.
Nyt hiukan muokkasin profiilia, ja vaihdoin kuvan, ja nyt se toimii. Ja eilen sain vastauksen, kuten myös tänäänkin. Toivottavasti huomenna sitten 21, jotta päihittäisin kovan deittikilpailijani Judgen.- JudgeLii
Travis kirjoitti:
Ite oon saanu edellisten 7kk aikana 10 vastausta. Eli 0,05 vastausta per päivä. Siksi on hiukan vaikea uskoa että KUKAAN nainen olis 2000 kertaa suositumpi. Olenhan sentään niin suosittu...
En kyllä talvella loggautunu tuonne pariin kuukauteen, ja ilmotukseni oli melkeimpä vittuilua enimmäkseen. Ja edellisten 2-3kk aikana tuo ei toiminut, eli kun loggauduin niin minua ei näkynyt etusivulla. Myöskin jos etsi kuvallisia ilmotuksia niin minua ei löytänyt. Mutta jos etsi kuvattomia niin löysi. Vaikka minulla oli kuva siinä.
Nyt hiukan muokkasin profiilia, ja vaihdoin kuvan, ja nyt se toimii. Ja eilen sain vastauksen, kuten myös tänäänkin. Toivottavasti huomenna sitten 21, jotta päihittäisin kovan deittikilpailijani Judgen.Nytkö meillä on kisa käynnissä? Eipä sitten muuta kuin tissikuvia lisäilemään :) Tosin edelleen ajattelen, ettei se lisäisi ollenkaan mahdollisuuksiani löytää kaikin puolin persoonallinen mies. Eihän tissikuvista innostuminen ole kovinkaan erityinen piirre miehessä?
Ihan mielelläni soisin sulle ne 21 yhteydenottoa mielenkiintoisilta naisilta, enkä suostuisi olemaan edes kateellinen :) Tai laitetaan 22, mutta ei sen enempää, jottei pää mene sekaisin.
- Pinnallistako?
Ihan samat on kokemukset. Jossain vaiheessa tein ihan kokeenkin. Minulla oli toinen profiili kuvalla minimaalisella tekstillä. Viestejä tuli kaikenikäisiltä miehiltä ja paljon......
Tein toisen profiilin ilman kuvaa mutta hauskalla tekstillä. Ja kuinkas siinä kävikään...kävin parin viikon kuluttua katsomassa mitä oli tapahtunut. Ja kas vain, kävijöitä oli muistaakseni 5 ja viestejä ei yhtään. Ja sama jatkui...Sitten laitoin erittäin epäselvän kuvan profiiliin joksikin aikaa. Viestejä alkoi tulla (samoilta tyypeiltä jotka kirjoittelivat toisellekin profiililleni). Ja kävijöitä kymmeniä päivässä...
Sitten täällä palstoilla kehdataan vielä vaahdota, ettei ulkonäöllä saisi olla merkitystä vaan pitäisi tuijotella sitä sisäistä kauneutta!!!!
Pinnallista porukkaa me ollaan kaikki täällä, uskokaa pois. - immiäinen
Tuosta nyt pitäisi nähdä se profiili. Kyllä pitkälläkin tekstillä ja ilman vaatimuksia voi vielä antaa huonon kuvan itsestään, melkeimpä jopa paremmin kuin lyhyellä. Perinteisesti nämä "kuvalla miljoona ja kuvatta ei yhtään viestiä" -tapaukset sijoittuvat sille jatkumolle, ettei se profiiliteksti vastapuolta innosta mutta sitten, jos nätti kuva on esillä niin toki sillä kerää kaikki ulkonäkönälkäiset jahtaajat.
Jos viitsisit sen profiilitekstisi näyttää tai edes kohdat joiden uskot keränneen miesten huomion, niin tämmöiseen voisi muutakin vastata. Tältä pohjalta vain vaikuttaa, ettet ole tekstipuolella kovin onnistunut. - Sunia
Eikös aika monissa treffipalveluissa voi tehdä hakuja vain kuvallisista ilmoituksista? Se voi osaltaan selittää, miksi kuvallinen saa enemmän vastauksia kuin kuvaton.
- alias
Oon itsekin kuullut vastaavia juttuja.. mutta, haluatko tietää helpon tavan tehdä kompromissi? Laita kuvaton profiili, johon kirjoitat juttuja sen verran kun mieli tekee. Älä jää odottelemaan miesten vastauksia, vaan tee aloite itse, kyllä nainenkin voi aloitteen tehdä. Ei kai kukaan oikeasti saa tyydytystä suuresta viestimäärästä, eiköhän tarkoitus ole saada HYVÄ/HYVIÄ vastauksia. Voit valita miehet joita lähestyt, vaikka vain kuvallisia ja jotka kaikin puolin miellyttävät, ja lähettää viestin, jonka loppuun laitat että olet valmis lähettämään kuvasikin. Jos ja kun mies vastaa, tiedät että hän todennäköisimmin on kuvattomalle vastatessaan lukenut myös profiilisi ja luultavasti siten kiinnostuneempi kuin pelkkä "kiva kuva!"-tyypit. Jos kuvallisena sait ison kasan viestejä, tuskin moni on vastaamatta kuvan jälkeenkään. Ja jos niin käy, niin mikäs siinä sitten. Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816