Minun mielestäni lauseen: sisin on tärkein,
voisi poistaa Suomen kielestä,koska sillä
lauseella ei ole pohjaa.Jokainen ihminen niin
nainen kuin mieskin katsoo aina ulkonäköä ensimmäiseksi,sitä on ihan turha kieltää.
Tottakai se kuulostaa hienolta kun joku sanoo että,luonne on tärkein mutta ihmisestä näkee
pinnan ensimmäisenä.Eläinmaailmassa pätee sama,
parhaimmat valiot tuottavat laadukkaita jälkeläisiä.Ulkonäkö on hyvin tärkeä asia parinvalinnassa.
Näin
5
1047
Vastaukset
- Marielle82
...sisin on tärkein. Parisuhteella ei ole mitään pohjaa jos fyysistä vetoa ei ole. Sitten on aivan sama olla kaveri. Tai olla niinku ei oltaskaan.
Näin se on, ihminen on eläin. Perimmäinen tarkoitus elää, lisääntyä, jatkaa sukua. Ulkonäkö vaikuttaa, koska parhaat yksilöt tuottaa parhaat jälkeläiset :) Tämä on biologiaa. Tällä jutulla ainaki mun romanttisilta unelmilta katkastiin kärki melko äkkiä :D ja muutenkin, kun en lapsia halua, välttämättä koskaan. Piti ihan ruveta miettimään mikä mun elämäni tarkoitus sitten on? Ja tulin siihen johtopäätökseen, että olen täällä ollakseni onnellinen ja elääkseni sen pätkän mitä mulle on elämää suotu :) Kerranhan täällä ollaan, otetaan siis kaikki irti!
Kun ihminen kuitenkin on ÄLYKÄS niin ehkä ymmärtää (jos ei ole kusi päässä tai liikaa koreutta), että kemian jälkeen kehiin astuu joku muukin. Itse sen olen ymmärtänyt jo ajat sitten että kun kemiat kohtaa ni sitte tarkastellaan muita puolia. Ainakin itse näin teen. Liian monesti komean miehen tavatessa olen häiskäistynyt upeudesta joutunut tulemaan siihen tulokseen että ne ei aina ole hurmaavia tai älykkäitä.. tai loppujen lopuksi edes mielenkiintoisia. Pelkkä fyysinen kiinnostus ei riitä kestävään parisuhteeseen.
Joten jätin ulkonäön omaan arvoonsa ja aloin miettiä mitä itse asiassa miehessä haen. Ja oivalsin tärkeimmän. Miehellä pitää olla pilke (lue: hullunkiilto) silmissään. Silmät on sielun peili! Se on erittäin tärkeää, että ne ovat eloisat. Eli en liiemmin tuijottele enää ulkonäköön, vaan silmiin, ja jos sattuu mielenkiintoinen tapaus kohdalle niin eikun ottamaan selville mikä se on miehiään!
Tosin mun kohdalta etsinnät on jo ohi :) Löyty se mistä haaveilin!- SimStim
sisin on tärkein ja se vaikuttaa todella paljon pitkässä juoksussa.
Ensikontaktia sisimmällä ei kuitenkaan helposti tehdä.
Ensikontaktissa ulkonäkö vaikuttaa eniten ja siitä eteenpäin sisin vaikutta.
Näin minä sen näkisin. - Marielle82
SimStim kirjoitti:
sisin on tärkein ja se vaikuttaa todella paljon pitkässä juoksussa.
Ensikontaktia sisimmällä ei kuitenkaan helposti tehdä.
Ensikontaktissa ulkonäkö vaikuttaa eniten ja siitä eteenpäin sisin vaikutta.
Näin minä sen näkisin.Ensikontakti ensin ja loppu vasta myöhemmin :)
Eli niinku kerran eräälle kaverilleni sanoin joka aina petty ky ei löytäny pysyvämpää seuraa: "Siis se että joku mukava mies joka vastaan kävelee on hauska ja sympaattinen ja kiinnostunut ei saa heti hääkelloja mun päässä soimaan."
Hiljaa hyvä tulee :) Laatu ennen määrää ja silleesti :D
- sinäkin ensin
sen kakun, joka näyttää päällepäin herkullisimmalta. Maku onkin sitten jo toinen juttu. Eli syötkö jatkossakin aina sitä kakkakakkua, vain siksi, että se näyttää hyvältä? Enpä usko.
Miksi sitten kuvittelet, että muut toimisivat niin? Aliarvioitko muita? Jospa syy rutinaasi onkin siinä...?
Eläinmaailmassakin etsitään siihen vallitseviin olosuhteisiin sopivaa puolisoa. Tarkoittaa sitä, että kriteerit vaihtelevat myös eläimillä, ympäristön mukaan. Ja ympäristö myös muokkaa lajin säilymisen kannalta parhaimmat, heikot karisee joukosta.
Oletko todellakin sitä mieltä, ettei luonteella ole mitään merkitystä? Ehkä sinä et vain ollut sopivan luonteinen sille ihmiselle, jolta olet tuon katkeruuden ammentanut. Ja usko pois, niin oli parempi. Toivottavasti löydät itsellesi sopivan kumppanin. Tuskimpa kukaan on minuun netissä ottanu yhteyttä siks että pitää jostain samasta säveltäjästä tai elokuvasta kuin minä, tai huomaa harrastavasa samoja asioita kuin minä. 99% ottaa yhteyttä koska pitää kuvasta. Ja ehkä saa siitä muusta materiaalista jonkun tekosyyn ottaa yhteyttä. "Ilmotit harrastavas leivontaa niin mitä sä sitten leivot..?"
Ne jotka eivät pidä kuvasta eivät ota yhteyttä. Monille yhteydenottajille ei oo jääny mieleenkään muuta kuin kuva.
Sitten onkin kiva miettiä että oisko se ja se ottanu minuun yhteyttä jos deitti-ilmotuksessani oiskin ollut se yks kuva, tai sitten se yks... Melko erilaisilta ihmisiltä tulee vastauksia riippuen onko kuvassa hiukset 5cm vai 15cm. Jotkut ei vastais jos sama kuva sattuski olemaan värillisenä, tai mustavalkeena. Myöskin pelkkä kuvan koko vaikuttaa.. Jos kuvan koko on esim 150 pikseliä leveä, moni luulee että se ei ole oma kuva. Jne jne jne jne jne...
Onneksi baareissa on harvemmin pikseli/mustavalkosuus-ongelmia. Kenenkään ei tarvitse pelätä että vaatteideni takana onkin sen naapuri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816