Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
orvokki.korhonen
profiilit
orvokki.korhonen
orvokki.korhonen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tukiahan annetaan 90mj navettojen rakentamiseen veronmaksajien rahoja.Kaiken lisäksi nehän eivät itse maksa veroja lainkaan.
10.09.2015 13:07
Ei ole perää! Minäkin menetin ostovoimaa 30,00 euroa kokoomuksen eläkeleikkauksen vuoksi.Ehkäpä äänestänkin vasemmistoliittoa.
26.01.2015 09:08
En yhtään ihmettele muita kokkareita niinkään kuin Tasavallan Presidenttiä.Hän on luvannut että kansanäänestys järjestetään ennen liittymistä Natoon.
Mutta nyt ollaan aikeissa liittyä "isäntämaa nimityksellä.
En ole vasemmistoliittolainen mutta porvarillinen Nato vastustaja.
28.08.2014 11:01
Kokoomus on pettänyt kansan. Kansanääestys ei tehty,näin vaan mentiin natoon salaa.
27.08.2014 09:47
Sinä
31.03.2009 11:22
Poltaa itsekin johan se tupakan hinnan nosto kolahtaisi hänelle omaan nilkkaan.
26.03.2009 08:02
Joko alkaa Kataisenkin virnistävä hymy hyytyä.
24.02.2009 08:18
Olen käyttänyt Ingmanin maitoa joka on halvempaa kuin Valion.Juustot ovat parempia ja jogurtit.
24.02.2009 08:12
Hinnat ovat nousseet huimasti,kauhiostuin kun kävin.Ei ihme jos tarjotaan 5prosenttia bonusta,kun se kiskotaan hinnoissa pois ja arvonlisäveron alennus korvataan kaupalle hinnoissa.
Jatkuvaa hintojen nousua.
06.02.2009 08:27
Keskustella olisi voinut kotimaassakin eikä amerikkalaiseten kanssa avata keskustelua meidän asioistamme,on haasteita tai ei.
17.09.2007 13:46
eläkeläinen,kun tulosi ja omaisuutesi on sen verran mitä kirjoitat.Kokoomus on p:stä.Vahingossa heitä äänestänyt.
Sinähän varmasti hyödyt kaikesta,turha puhua pieneläkeläisestä kohdallasi.
11.08.2007 08:07
Antaakaan 20€ ja verojen korotus asumiseen,autoiluun,terveyskeskusmaksuihin ja lisäksi ruuan hinta nousee näiden korotusten myötä.Mitäs siitä 20.jääkään?
10.08.2007 08:42
Olet aivan oikeassa ja vielä syksyllä nousee ruuan hinta,että silleen.
Kävi juuri niinkuin olin arvannutkin.Ruuan hinta on jo noussut vaalien jälkeen.
Eli jos lasketaan arvonlisäveroa sillä ei ole yhtään mitään hyötyä kuluttajalle.
Että näin kekustalaiset olivat sen tuumanneet.
31.07.2007 08:57
ei puhemies eikä ulkoministeri voi eläkeasioita,heillä on aivan ,muut tehtävät.
Jos seuraisit asioita,tietäisit enemmän.
09.04.2007 09:23
Ylen uutisointia ja kaikkia ohjelmia hyvin poliittisina,etenkin kokoomuksen ja keskustan suuntaan.
Siksi ihmettelenkin sitä kun me muutkin kuin nämä kahden puolueen ihmiset maksamme katselu luvan,siellä pitäisi olla tasapuolisempaa ohjelmaa.
Varsinkin aamu tv.Katselen mieluummin MTV3 ohjelmia,vaikka sekin on aika puolueellinen,varsinkin kokoomuksen suuntaan,mutta siellä on mainostajia jotka eivät varmasti kaikki ole kokoomuslaisia.
Eivät mainostajat oikein voisi olla puolueellisia,vaikka mieli tekisi.Mutta minä kylläkatson tarkkaan mainokset ja päättelen. Yleensä pyrin ostamaan tuotteita joista ei heijastu puolueellisuus.
16.03.2007 10:16
Ärsyttäviä piirteitä ole muissakin ihmisissä.
Vai meinaatkos että ainoastaan keskustalaiset ovat siitä erinomaisia,että heissä ei niitä olisi.
Kyllä se on katsojan omassa itsessä keneesä näkee ärsyttäviä puolia.
16.03.2007 09:52
Kuinka voi miljardi riittää niihin kaikkiin mitä Katainen lupasi.
Vanhanenkin valehteli MTV3:n vaalitentissä että demarit aikovat laittaa vain lainanlyhennyksiin.
Kyllä demarit ovat luvanneet aivan samoja kuin kokoomus,mutta vähän suuremmalla summalla.Vanhanen
moittii demareiden lupauksia,mutta itse sanoi ensimmäisissä vaalitentissä,että varaa 4-5 miljardia.
14.03.2007 08:25
Ei taidettu haastatella sitä vanhusta joka siellä samassa sairaalassa makaa.Kaikkihan Aamulehden toimittajat ovat kokoomuslaisia.
07.03.2007 11:40
MTV3 on alkanut olla lähiaikoina kepu tv:tä niinkuin on ylen 1 ja 2.
Ehkä MTV3 hännystelee kepua,onhan se muuten kokoomuslainen kanava.
Vaikka esiintyikin tähän asti puolueettomana,olin siitä hyvilläni että jostain kanavalta sai puolueetonta ohjelmaa.
Eipähän ole tästälähtien paljon katsottavaa ainakaan minulle.
Olen jo aikoja lopettanut Ylen ohjelmien katselun ja nyt on vuorossa MTV3 vaaleihin saakka.
19.02.2007 09:39
Luuletko että ne rahat tulisivat, ilmasta?Kyllä ne otetaan yhteiskunnalta,niin työssäkäyviltä ,eläkeläisiltä,työttömiltä sekä liike-elämältä ja teollisuudelta.
Meiä kaikilla on vastuu lähimmäisistämme ja peruspalvelut pitää olla lainmukaiset,ja riittävät.
04.02.2007 09:05
1 / 3