Kepulaiset ovat nostaneet äläkän, kun Arla alkoi toimittaa maitoa Suomen markkinoille.
Muita maataloustuotteita on tänne tuotu koko EU-jäsenyyden ajan, eikä kepu/MTK oli niistä ärissyt.
Itse ostan Arlan maitoa, Valion törkeä hintasanelupolitiikka on tullut tiensä päähän.
Maidon tuonti
4
131
Vastaukset
- ovat
paremman makuisisia kuin Valion, lisäksi halvempia.
Olen käyttänyt Ingmanin maitoa joka on halvempaa kuin Valion.Juustot ovat parempia ja jogurtit.
- ne toimii
demarit kotiman hyväksi.
Jatkakaa vaan ruotsin arlan, ja muunkin muunkin ulkomaisen sillä se kaikki on teiltä itseltänne pois.
Meillähän on nyt varaa tukea ulkomaitakin.
Mikä helvetin äläkkä siitä oli täällä taannoin, kun valio vei voita ruotsiin.
Demut ovat vain suutasoittava yhteiskuntaterrorismi puolue.
Onneksi kansa nauraa koko demusakille.- EI ainakaan kepu/mtk´n, vaa...
laitettiin veronmaksajille. Nyt tilanne on toisin päin ja veronmaksajat saavat vaihteeksi hyötyä, laatukin on huomattavasti parempaa. Itse ostan pelkästään Arlan tuotteita ja harvinaisen hyviä ovat! Suosittelen lämpimästi.
Meillähän on esim koko sikakanta saastunut sirkovirukseen ja app-tautiin. Onneksi nykyään saa tanskalaista ja hyvää saksalaista possua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275