Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika ajoin mieleen palautuu kuva kun pikkutyttönä lapsuuden kotini pihalta ja metsästä poimin mansikoita. Ja niitä oli paljon. Joka päivä kävin katsomassa josko olisi lisää kypsynyt. En muista että olisin vuosikymmeniin niitä enää mistään löytänyt. Haikeana muistelen.
08.06.2008 09:44
Kävin välillä nukkumassa.
Ei Jermuxia kannata tosissaan ottaa. 'Tunnen' Jermuxin monen vuoden ajalta. Hän on reilu ja mukava kaveri. Hieman provosoi välillä saaden siten pyörrettä keskusteluihin.
Moottoripyöräilystä vielä - surettaa kuinka paljon viime kesänä sattui kuolemaan johtaneita onnettomuuksia. Tämäkin pyöräkausi on alkanut yhtä huonosti. Harva se viikko saa lukea ikävästi päättyneistä ajoista :(.
08.06.2008 09:10
Varmasti saat ystäviä mopoharrastuksen myötä. Tuntemattomatkin mopoilijat tervehtivät sinua vaikkapa kahvilassa jos sinulla on ajoasu päällä tai jotain mistä sinut tunnistaa mopoilijaksi.
Asiasta kolmanteen... olet eri Jermuxi joka tällä palstalla myös kirjoittelee :). Olenko oikeassa? :)
08.06.2008 00:53
Tuollasia grillileipiä täytyy kokeilla joskus.
Mulla on lomaa jäljellä vielä kaksi viikkoa. Otin loman ihan tarkoituksella tähän aikaan kun en tykkää helteestä enkä ole rantaihminen. Nyt on mulle sopiva lämpötila. Päivätkin pitenee, tuntuu että lomaa on tuplasti enemmän.
Kesä tulee olemaan aika haipakkaa. Uutta autoakin pitäisi ehtiä katsastaa. Sit pitää tyhjentää vanhaa asuntoa. Tavaraa menee kirpputorille, kaatopaikalle, myyntiin. Pieniä pyrähdyksiä sinne tänne. Töihinkin pitäis ehtiä. Marjoja täytyy kerätä pakastimeen, mansikoita, mustikoita, vadelmia. Kesä tulee menemään taas tosi nopeesti.
Olis mentävä etsimään vaatetta huomisiin juhliin, jos vaikka jotain löytyis. Heippa nyt vähäksi aikaa.
30.05.2008 12:09
Ehdinkin jo tuolla ylempänä liipata tätä asiaa.
Tietyt seksivälineet suon apteekin hyllylle. Ovat helpommin ihmisten saatavissa. Ne on ihan mukavia leluja parien yhteisiin hetkiinkin.
Toisaalta esim. pieni vipra on tarpeellinen naisille geishakuulien käytön jälkeen. Lantionpohjan lihakset saattaa krampata alkuun kovastikin kuulien käytön jälkeen. Vipra on hyvä väline rentouttamaan lihakset kuulatreenin jälkeen. Siksi sen pitäisi ehdottomasti kuulua apteekkivarastoihin.
30.05.2008 11:53
En minä vaan ole huomannut minkäännäköistä miesten alasajoa. Kovia olette saaneet kokea sitä en kiellä.
Apteekkeihin suon kyllä tietyt seksilelut, esimerkiksi dildot, delfiinit, tekopimperot ym. pienet härvelit. Seksiasut, käsiraudat, dildot jne. myytäköön edelleen erotiikkaliikkeissä.
Ongelmaksi tullee kuinka ihmiset kehtaa mennä apteekin tiskille ja läväyttää ostoksensa siihen koko jonon nähtäväksi. Pakkaus täytys olla tarpeeksi peittävä ettei siitä ihan ensinäkemältä selviäisi mitä se sisältää.
30.05.2008 11:43
Olikohan se sitten joku toinen joka joskus täällä kirjoitti tästä kylänmiehestä joka teppailee ja puuhastelee talvellakin shortseissa ja ilman paitaa.
Nam mitä herkkuja sulla siellä aamupalaksi. Lämmititkö myös sen vuohenjuuston? Mun herkku on lämmin vuohenjuustosalaatti.
Euroopassa tais ollakin jo kevät pitkällä. Ei kait siellä 20 astetta kuitenkaan ollut?
Kiitos samoin kiva nähdä sinuakin. Olit kauan reissussa.
30.05.2008 11:31
Nii eihän se miehisyys mihinkään ole kadonnut. En ole koskaan aliarvioinut miestä enkä miehisyyttä. Joskus se omanarvontunto saa kolauksen mutta tapahtuuhan niitä kolahduksia naisillekin. Mukavaa kun olette olemassa :). Ilman teitä elämä olisi tosi tylsää :).
30.05.2008 11:23
Minäkin olen käyttänyt tuota jo vuosikausia vaihdellen muiden deostickien kanssa. Toimii hyvin.
30.05.2008 11:13
Lomaa on vierähtänyt jo kaksi viikkoa. On tullut säntäiltyä sinne tänne. Autokin pitäis ostaa pikinmiten. Ihan pyörryksissä olen kun en tiedä minkä ostaisin. Autoliikkeitä on vieri vieressä ja autoja siellä pilvin pimein. Vanha kärry kulkee ja toimii ihan hyvin mutta kun siinä ei ole ilmastointia.
Kevätkiireitä porukalla, siinä lienee syy palstan hiljaisuuteen. Muillakin palstoilla hiljaisuutta aistittavissa.
30.05.2008 11:11
Lämmin viikonloppu tulossa ja sukulaistytön yo-juhlat. On mentävä bongailemaan juhlahellevaatetta. Jos ei löydy vanhoihin on tyytyminen.
Vähän viime tippaan jäi kun olin mökkeilemässä. Sinäkin muistaakseni tiedät tämän pikku kylän jossa ahkera, ruskettunut, karaistunut mieshenkilö pitää paikat siistinä. Jälleen hän oli siellä ahkeroimassa. Hattua nostaisin hänelle jos sellanen olis.
Kuis sun matka meni?
30.05.2008 10:42
Tuossa nyt mitään aviorikosta ole tapahtunut. Ihan höpö höpö juttuja sulla. Tanssipareilta pitää löytyä kipinää ja kemiaa että se tuottaa katsojillekin väreitä. Tanssiurheilu sisältää myös silmänruokaa, siksi tanssijoilla on paljastaviakin asuja.
11.05.2008 23:41
Minuun heidän tanssinsa finaalissa osui ja upposi. Heillä oli hyvät tanssivalinnat ja kappaleet.
Nicken ja Susan tango ja rumba sai väreet iholle. Heidän kemiansa oli käsin kosketeltavaa. Tanssiparien välillä pitääkin olla kipinää että se tarttuu yleisöön. Nicke on miesoppilaana edennyt ja oppinut huikeasti. Miehet on aina oppilaina vähän altavastaajina. Kiitokset tälle sympaattiselle parille tanssinautinnosta.
Ei Marian ja Mikonkaan tanssissa mitään moittimista ole. Paljon onnea heille. Nicke ja Susa vain sytytti minua enemmän.
11.05.2008 23:30
hieno homma että maltoit pitää viinattoman Vapun. Minä juhlin sitä vaan kahdella oluttölkillä.
Kesäpäivän seisaukseen on vielä matkaa. Tsemppiä sinne asti.
01.05.2008 20:52
nopeemmin kuin arvataankaan. Humpsis vaan ykskaks huomataan että illat pimenee, aamut on kosteita ja lehdet kellastuu.
Nautitaan Sitä ennen kuitenkin kesälomasta.
Tiijätkö mitä, mulla alkaa kesäloma kahden viikon päästä. Neljä viikkoa lomaa... jesss... :))
Onkos sulla lomaa ja milloin?
01.05.2008 20:47
Tupakansavu on vaan niin epämiellyttävän hajuista. Luulin ettei se haittaa kun aikoinaan olen itsekin polttanut. Ei voi mitään se vaan on niin häiritsevää. Tupakoitsijat saavat toki sauhutella ei siinä mitään. Itse vältän kuitenkin tupakansavuisia tilanteita.
Noista tuoksuista. Tupsautan tuntia ennen kotoa lähtöä hajustetta. Tunnin parin kuluessa siitä tuoksusta on enää noin 20-30% jäljellä. Ei pitäisi tuoksua kuin miedosti läheltä. Päivällä en sitä lisää paitsi erikoistilanteissa. Silloin suihkautan sormen päähän ja siitä sipaisen iholle. Sen jälkeen huuhtelen kädet ettei niihin jää ylimääräistä tuoksua.
Mieto partavesi miehillä on erittäinkin miellyttävää. Minä ainakin nuuskutan sitä mielelläni :).
Minulla on se onni etten ole allerginen juuri millekään. Pitäis muistaa aina huomioida allergiset ihmiset. Heillä ei ole helppoa monenmoisessa tuoksuviidakoissa olla ja elää.
01.05.2008 20:40
ihanaa sulla on kevättä rinnassa. :)
Ei sitä arvaa galleriakuvaansa päivittää. Ties miten tukkoon se sen jälkeen menee ja Suomi24:n sivut jumittuu siinä samalla :).
01.05.2008 20:19
virttyneet vaatteet ne parhaimmat kotivaatteet onkin.
Taas heräsin siihen todellisuuteen minkälaista tulee asunnossa olemaan kun ulkona lämpötila nousee. Alkaa muistua elävästi mieleen viime kesä.
Janojuomana mullakin oli eilen olutta. Tänään join kaupan simaa.
01.05.2008 20:15
Ruuanjakaja laittoi tietyn kokoiset annokset ja tietyn määrän lisukkeita lautaselle jotka emäntä ohjeisti. Sain usein huomautuksia kun laitoin miehille vähän ekstraa :). Vaikka nuori olin ajattelin että se normaali annoskoko ei olis heille riittänyt.
Yks kiva kesätyöpaikka oli Linnanmäki.
Niin ja tulihan sitä mansikanpoimijanakin oltua. Siitä jäi mieleen karrelle palaneet käsivarret ja selkä.
01.05.2008 13:15
Niinpäs osuikin. Kun ei tule kalenteria seurattua oletin että helatorstai on joskus viikon parin päästä. Kuin ne juhlapyhät nyt tällee heittelehtii. Kait se helluntaikin on jossain ihan väärässä paikassa.
Sehän se tässä avaajan vitsi olikin. Vapusta niin väliä kun on helatorstai :).
01.05.2008 13:02
16 / 93