Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Illalla piti katsoo Big Brother. Sit olin pitkään puhelimessa. Tekstareitakin piti lähettää. Nukkumattikin kaappas kainaloonsa kesken illan.
Sitäpaitsi kossun kans pitää olla limejaffaa. Sitä teillä ei ois kuitenkaan ollu :).
08.09.2007 09:17
Arvasin jo eilen että olet Millan. Ketjun avaajana kävit ystävällisesti kolistelemassa kaikkien ovella ja herättelemässä leikkiin mukaan. Oli hauska leikki. :)
Meillähän on sama tanssiharrastuskin.
08.09.2007 09:10
kyllä, rintauintia harrastan ;)). Siltä se näyttää vaikka uisin selkäuintiakin :).
Sitä vaan mietin miten ne miesten palleroiset siellä vedessä käyttäytyy. Meinaako nekin tulla ulos uikkareista?
07.09.2007 21:55
kun olin vielä nuori ja pystyrintainen :). Silti se nolotti koska uimahallissa oli paljon nuorisoa.
Mikä siinä onkin ettei rinnat meinaa pysyä uikkareissa. Ei ole kauaakaan kun uidessa tissit meni minne sattuu. Mulla on kyllä sellanen uikkari joka kastuessa löystyy.
07.09.2007 20:06
Aloitin taas sen seuraamisen ja pahasti näyttää siltä että ainakin osittain tulee koukkuun jäätyä. Tässä äsken katsoin BB extran. Raskaana oleva Tiina joka lähti tänä aamuna talosta ja hänen avomiehensä olivat siinä haastateltavana.
En osaa sanoa onko siinä ohjelmassa mitään erikoisen hyvää kunhan katselen miten ihmiset siellä toimii ja miten heillä synkkaa keskenään.
07.09.2007 19:58
kun olet paljon puhelimessa ja jos vapaa-aikanakin joudut työasioissa puhelimeen vastaamaan. Silloin tulee sellanen oma selkeä tapa vastata puhelimeen.
Itse taas en puhelimessa hoida työasioita.
Itse katson aina kuka soittaa. Näin olen ympärilläni huomannut muidenkin tekevän. Uteliaisuusko vai mikä syynä :).
Ei sitä vaan ennen tiennyt kuka soittaa kun lankapuhelimeen vastasi. Silloin vastattiin aina etunimi+sukunimi. Lapsillekin tuli opetettua koko nimellä vastaaminen. Tyttärellä oli jossain vaiheessa melko samanlainen ääni kuin itselläni ja soittajan olis muuten aina pitäny kysyä kumpi meistä on puhelimessa.
07.09.2007 19:01
Mun on ihan pakko aina katsoa kuka soittaa. Sitä samalla ehtii ikäänkuin valmistautumaan ennenkuin vastaa.
Onpa joskus tullut sellainenkin puhelu tutusta numerosta että siihen ei pienessä mielessäänkään osannut varautua. Soittaja ei ollutkaan sama henkilö kenen puhelinnumero oli.
Kuinkas tuhvetin kesä on mennyt? Oletko sinä mennut rakastumaan kesän aikana ;)?
07.09.2007 18:43
En edes muista kaikkia, onneksi :).
Kauan kauan sitten hyppäsin uimahallissa, oliko se nyt kolmas vai neljäs hyppylauta, jalat edellä altaseen. Bikinien yläosan toinen olkain valahti olkapäältä ja tissi ehti vilahtaa ennenkuin pulahdin veteen. Kyllä nolotti. Kaverit ehti sen nähdä, kuulin siitä monta kertaa tapauksen jälkeenkin.
Asuin aikoinaan 3-kerroksisessa talossa jossa ei ollut hissiä. Kerran kellarikerroksesta tultuani menin laskuissa sekaisin ja aloin vääntää avaimella tokakerroksen naapurin oven lukkoa. Eihän se mihkään auennut, kokeilin toista avainta. Lopulta huomasin nimikyltin postiluukussa. Kauhistuin kun tiesin että sisällä vanha pariskunta on peloissaan kuka yrittää väkisin murtautua sisälle. Mun oli pakko soittaa ovikelloa. Jäin ovisilmän eteen niin että näkisivät varmasti että se olin minä, koska tunsimme hyvin toisemme.
Pyysin anteeksi ja selitin että tuli laskuvirhe kerroksissa.
07.09.2007 18:18
ilman muuta tanssitaan. Mitä haluaisit tanssia?Mikä on lempitanssisi?
Onko sulla jotain tekemistä Monttupaarin ylläpidon kanssa ;)?
Ahkerasti olet käynyt kolistelemassa kaikkien ovia. Eikö täällä ole ketään kotona?
07.09.2007 18:04
vai tulee minusta mieleen keksi :). Mistä kekseistä sä tykkäät? Mikä keksi sinä olisit mieluiten?
Vai tällänen leikki täällä menossa :).
En vielä arvaa kuka olet. Kerro vähän vinkkejä.
07.09.2007 17:59
vastaan puhelimeen ja myös äänenväriin kiinnitän huomiota.
Jos numero on vieras vastaan etunimi+sukunimi.
Jos sieltä on tulossa jonkunlaista kaupustelua kieltäydyn ystävällisesti. Minulla ei ole mitään syytä olla heille tyly. Työtään hekin tekevät. Toivottelen vielä hyvää päivän jatkoa.
Tutuille vastaan etunimellä esim. 'Mariet terve', tai muuta vastaavaa.
Tutut kaverit joiden kanssa ollaan tekemisissä usein tai päivittäin vastaan jollain tervehdyssanalla.
Se miksi noin vastaan on se kun tiedän että kaikki yleensä katsoo puhelimesta kuka soittaa. Soittajakin sen arvaa. Onpa tuttu soittaja kerran ihmetelly ja häkeltyny miks vastasin niin virallisesti kun vastasin koko nimellä. Silloin oli tilanne etten ehtinyt puhelinta katsomaan.
Itsestäni tuntuu mukavalta kun kaveri vastaa vaikkapa tyyliin "no moikka Mariet". Koska tiedän että vastaaja on kuitenkin vilkaissut puhelimesta kuka siellä soittaa. Eikä yritä tekeytyä niinkuin ei tietäisi kuka kyselee.
Nuo tyyliin "Hgin palolaitoksella", "rikospoliisissa" yms on just sellasta venkoilua joka ei kyllä naurata yhtään.
04.09.2007 14:29
vastaan puhelimeen ja myös äänenväriin kiinnitän huomiota.
Jos numero on vieras vastaan etunimi+sukunimi.
Jos sieltä on tulossa jonkunlaista kaupustelua kieltäydyn ystävällisesti. Minulla ei ole mitään syytä olla heille tyly. Työtään hekin tekevät. Toivottelen vielä hyvää päivän jatkoa.
Tutuille vastaan etunimellä esim. 'Mariet terve', tai muuta vastaavaa.
Tutut kaverit joiden kanssa ollaan tekemisissä usein tai päivittäin vastaan jollain tervehdyssanalla.
Se miksi noin vastaan on se kun tiedän että kaikki yleensä katsoo puhelimesta kuka soittaa. Soittajakin sen arvaa. Onpa tuttu soittaja kerran ihmetelly ja häkeltyny miks vastasin niin virallisesti kun vastasin koko nimellä. Silloin oli tilanne etten ehtinyt puhelinta katsomaan.
Itsestäni tuntuu mukavalta kun kaveri vastaa vaikkapa tyyliin "no moikka Mariet". Koska tiedän että vastaaja on kuitenkin vilkaissut puhelimesta kuka siellä soittaa. Eikä yritä tekeytyä niinkuin ei tietäisi kuka kyselee.
Nuo tyyliin "Hgin palolaitoksella", "rikospoliisissa" yms on just sellasta venkoilua joka ei kyllä naurata yhtään.
04.09.2007 14:28
heidän heidän tunnelmiaan ja valmistautumistaan kisoihin TV-2:lla 20.30. Tuli puolen tunnin mittainen ohjelma Lontoosta. Oikein miellyttävästi ja hillitysti esiintyivät sielläkin.
Mun tuli vähän sääli Sveitsiä, ei pisteen pistettä :(.
02.09.2007 11:22
Olis mukava tietää kenen käsialaa heidän koreografiansa oli. Luulisin että itse ovat aika paljon siihen myötävaikuttaneet.
02.09.2007 11:17
Ei haittaa, löysin viestisi täältäkin :).
02.09.2007 11:12
upealla tanssilla. Minä olen aivan hullaantunut tuohon pariin, erikoisesti Jussiin ;). Hän on karismaattinen ilmestys ja hänen tanssiaan kun seuraa hengitys aivan salpaantuu.
On hienoa jäädä historian kirjoihin Euro-tanssien ensimmäisenä voittajana.
02.09.2007 11:11
että vähän varovainen pitää olla mitä täällä julkisesti itsestään ja elämästään kertoo.
Ettei paljastetuilla asioilla hyökätä ja häiriköidä itseään vastaan.
Moni on rohjennut paljon itsestään täällä kertoa, minäkin. Yksi asia on mitä en rohkene kertoa. Liittyy rakkauteen. En ole lesbo, jos joku sitä alkoi miettimään, ihan hetero olen. Vaikkei minulla mitään tyttöjen välistä rakkautta vastaan olekaan, eikä miestenkään.
02.09.2007 11:02
Yritin eilen päästä tänne mutta takkusta oli.
Kokeilin mennä sinne tukikeskustelu-chattiinkin, kesti kauan ennenkuin sivu aukesi. Listalla ei näkyny ketään. Euro-tanssitkin alkoi niin en sitten enää uudestaan käyny katsomassa.
Sun päiväkirjamerkinnät olis kiinnostanu kauheesti.
02.09.2007 10:40
Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.
Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.
Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.
Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.
02.09.2007 10:34
Hyperhauska persoona.
Välillä tulee kuin tuulispää palstalle ja häippäsee samallalailla.
Saa miesystävänsä ymmälleen kun suuttuessaan lähtee oven karmit kaulassaan ja palaa takaisin iloisena ja leppyneenä aivankuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. :)
31.08.2007 23:48
28 / 93