Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kaikki on sallittua. Ota kyynärpäätaktiikkka vaan rohkeesti käyttöön.
Jään jännityksellä odottamaan miten taktiikka onnistuu ja kuka on kohde :).
05.08.2007 23:20
Tuollasen fanilistan minäkin laatisin - paitsi yksi pieni korjaus. Minä kyllä fanitan Jermua, mutta Jermu fanittaa miisua ;).
05.08.2007 22:59
Ei hassumpi lista ollenkaan.
*kietoo waffen-kylpytakin ympärilleen*
Tulin juuri suihkusta.
05.08.2007 22:54
netissä jonkun kirjoituksiin ja kuvaan. Väitän että monelle on käynyt niin. Se ei liene mitenkään epätavallista. Minäkin olen ihastunut monien kirjoituksiin :).
Jotkut voi kokea jopa rakastumisen tunnetta jos on herkkä ja vastaanottavainen vuorovaikutukselle nettikumppanin kanssa.
Ps. mulla on monta salarakasta täällä ja tuolla. Ne vaan itse ei tiedä siitä mitään ;).
05.08.2007 21:22
Olipas taas kerran vaikea valita.
Tässä kuitenkin kolmelle ääniä:
4. Viikon Turinat / Voitto Raapivainen
- hirmusesti nähty vaivaa kirjoittaa tekstiä palstan tapahtumista.
12. Viikon drinkkivinkki / Kökki Kölmönen
- hervoton nauru pääsi terassikeskustelu osuudesta. Mainio oivallus poimia kirjoittajien kommentteja terassikeskustelun aiheiksi.
14. Sää on puhuttanut palstakansaa
-tässäkin on nähty paljon vaivaa kahlata kirjoituksia läpi ja poimia sieltä sääaiheiset kommentit. Tämäkin palstauutislehti aiheutti naurunpyrskähdyksen, säähän puhuttaa aina kansaa missä sitten kuljetaankin.
05.08.2007 20:53
8. YLE:n haastattelu Rädyn 1992 hopean kunniaksi järjestetyiltä mitalijuhlilta: "Missä juuri voitettu hopeamitali on?"
Räty (ilman mitalia juhlissa, lainasi kuviin jousiampujien hopeaa): "Kai se jossain on?"
29.07.2007 15:45
suomi24:n sivua. Siellä on omat sovellukset ja systeemit, ei uskalla tässä tilanteessa mennä ulkopuolelle seikkailemaan. Yleensä se pomppuikkuna on pulpahtanut ruudulle kun avaan tään formaatin. Nyt illalla ei kylläkään näkyny mitään ylimääräistä.
23.07.2007 18:13
Mulla menee nyt kyllä yli ymmärryksen tuo selvitys sun 'häsläkän' toiminnasta. Jos se systeemi hajoaa ja sekoaa - siis voiko se seota? - et saa enää uutta ohjelmaa jos sitä ei enää valmisteta?
Äh, on tää tekniikka hankalaa, mut koko ajan opin lisää. Kiitokset siitä teille vastaajille :).
23.07.2007 18:05
Esimerkki ennakoivasta tekstistä - kun aloitin vastauksen sulle tähän 'ei'-sanalla, alle tuli pitkä lista ei-sanalla alkavia otsikoita joita olen aikaisemmin tänne palstalle kirjoittanut.
Samoin kun olen googlettanut jotain ja aloitan samalla kirjaimella uudestaan alle ilmestyy lista sanoista jotka alkaa samalla kirjaimella joita olen aikaisemmin käyttänyt. Hain kerran otsikolla 'halpalennot' alle tuli 'hammaslääkärit', 'hanx' ym ha-alkuisia.
Käyttis on XP.
Olipa sulla mainio ja kätevä puheentunnistushäsläkkä. Harmi kun vetivät ohjelman markkinoilta pois. Sulle se ois korvaamaton apu kun kirjoitat niin paljon. Oletko kirjoitellut viime aikoina?
22.07.2007 23:14
Pelästyin minäkin eilen moisesta ilmoituksesta. Eihän siitä meinannu eroon päästä millään. Sulki S24:n sivunkin kun eroon yritin.
22.07.2007 20:14
että muistitikku on tosi näppärä keksintö.
Mulle varmaan riittäis joku 512Mt.
Osaisitko auttaa miten saan ennakoivan tekstityksen pois tästä koneesta? Vai mikä se on kun vanhat tekstit löytyy alta kun kirjoitat tekstiä otsikkoon.
22.07.2007 20:05
olikin ja kuvien kanssa. Kiitos paljon linkistä. Tulostan ohjeet itselleni.
Täytyy vielä kysellä joltain tarkemmin noista ohjeista kun tämä kone käyttää englanninkieltä. Tää tietotekniikka ei ole mulla hallussa pätkän vertaa eikä ollenkaan.
22.07.2007 19:58
S24:n postia en ole kokeillut. Mietin vielä tuota.
Taidan siirtyä nyt peiton alle, jos huomenna pirteänä vaikka sinne kahvilaan ;).
Kiitos seurastasi ja avustasi Waffe.
Hyvää yötä ja ihania unia :).
22.07.2007 00:21
Joskus kokeilin sähköpostilla jotain lähettää mutta oli hankalaa. En muista mikä siinä takkus. Oliko liikaa tilaa vieviä. Kuva kerrallaan ois pitäny lähettää, kai. En ole ihan varma.
22.07.2007 00:11
Varmaan reilu kymmenen kuvaa kopioisin. Tuntuisi että kätevintä olis siirtää ne muistitikulla. Hinta ei liene sillä kovin korkea.
Sitäkään en tiedä kuinka paljon tilaa pitäis tikussa olla.
22.07.2007 00:02
Mulla ei ole digikameraa.
Mut mulla on täällä koneessa joitakin kuvia joita haluaisin siirtää toisaalle. Itse en ole niitä tänne kopioinut. En vain tiedä miten ne siirrän muistitikulle.
21.07.2007 23:50
mynttiksen touhu tuntuu olevan.
Minkähänlaista se on sitten onkaan kun hää ihan tosissaan alkaa lapsentekkoon.
Lepäis miesparka nyt edes hetken aikaa. Ei tuommosesta hikoilemisesta mitään valmista tuu.
21.07.2007 22:23
pittää selibaattia kuukauden verran. Ei tule turhaan nylkyteltyä. Siittiöt on kuule silloin tarmoa täynnä. Eiköhän ala hedelmöittyminen antaa merkkejään.
Kyllä siun jutuille saa aina nauraa. Ihme vintiö oot :). Tiijä sitten nauraako vai itkeekö vaimosi näille sun jutuille.
21.07.2007 19:38
Säästän paljon kun en tupakoi. Paljon ei mene rahaa myöskään alkoholiin.
Ruokaostokset teen harkiten ja tarjouksesta. Vaatteet ostan alennusmyynnistä.
Autolla ajaessa kiihdytän nopeasti ja vaihdan kolmosvaihteesta suoraan viitoselle.
Televisio ei ole turhaan päällä. Tietokone ei ole päällä jos en nökötä sen edessä.
Vessassa on roskispussi johon laitan vain tyhjät vessapaperirullat ja talouspaperirullat. Tyhjennän sen roskikseen ja otan roskapussin käyttöön taas vessaan. Säästän siinä ainakin 10 senttiä :).
Kauppakassi, jossa on pari muovikassia, on aina ostoksilla mukana.
21.07.2007 19:30
nyt ja vastedeskin. Nyt ihan kirjaimellisesti roikun. Valun tuolilta puoliks melkein lattialle. Erittäin epäergonominen asento. Mulle tällänen roikkuminen vähän helpottaa selkää. Jaksaa tässä pitempään :).
21.07.2007 19:09
32 / 93