Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen lähes sanaton. Kiitos Jermukka hymistyksistä. Tiedän miten tiukassa niitä on sulta saada. Hyvää uutta vuotta sinullekin. Ja hyvää yötä, taidanpa mennä unimaan.
Sinulle myös hymistys :) ja toinenkin :).
07.01.2005 23:47
Jermun avauksessa "Aloita uusi keskustelu" kakkossivulla on Seppojuhanin kertakaikkiaan hyvä kirjoitus "Oikein härnäätte".
Käykääpäs lukemassa.
Vähän kornia kun laitoin tään mainoksen Waffenin avaukseen "Asiaton viesti", suo anteeksi Seppojuhani.
07.01.2005 21:52
Tulin pyörähtämään pikaisesti täällä ja nauruun meinasin kuolla kun luin nää teidän jutut. Tuffen mainio letkautus että nyt sitten tietää, jos mies haluaa mut takaapäin, olen tietenkin ruma - aiheutti aikamoisen kikatuksen.
Kiitos kalle-p kommenttisi tarkennuksesta :).
06.01.2005 17:41
Jos menee liian syvälle ja osuu kohdun napukkaan, niin autsh... sehän sattuu, vihloo ihan pitkin lantiota. Muuten siellä syvällä ei naisella ole pahemmin tuntemuksia. Naiset jotka käyttää tamponeja tietää ettei se tamponi tunnu miltään vaikka se siellä laajenee melkoisesti.
Ne herkimmät alueet on ihan siinä ulkopuolella ja heti sisäpuolella yläetuseinämässä.
Minä tykkään siitä katse- ja ihokontaktista minkä saa kun on itse päällä tai alla.
Eli haluan näyttää kasvoni.
05.01.2005 20:27
Huomenna iltapäivällä sä vasta hermoraunio olet :).
Yritähän nyt kuitenkin ens yönä nukkua että olet sitten pirteä treffeillä. Lykkyä tykö.
04.01.2005 23:31
Miehestä näkee heti kun sitä alkaa kiristämään parin torjunnan jälkeen. Naiselle on ehkä parempi hoitaa homma kuin odottaa itselleen sopivampaa hetkeä. Näin on sopu vähäksi aikaa taattu.
Onkohan miehille helpotus kun testosteroni iän mukana laskee? Saa nukuttuakin koko yön rauhassa ilman että paineet joka aamuyö herättää :).
Mutta kun ne naiset taas virkistyy neljäkymppisenä. Lopultakin kysyntä ja tarjonta kohtaavat.
04.01.2005 23:07
Heippa Seppojuhani. En osaa tähän vastata, miksi näin tehdään. Minulla ei ole taideteoksia, vuosikertaviinejä eikä timantteja. Ei ole varaa niitä hankkia eikä ole tarpeenkaan. Hajuvesiä on ja ihan siitä syystä että haluan tuoksua hyvälle. Mutta toiset huomioon ottaen, ihan miedosti vaan.
Vähän turhamainen saatan olla kun ajattelen että kun lainat on maksettu, saatanpa koruja ostaakin ja niillä itseäni koristella.
04.01.2005 22:46
Tuo saattaa olla valitettavan totta.
Mutta asia on myös että moni nainen suostuu seksiin perhesovun säilyttämiseksi. Vaikka väsymys ja stressi painaa ja riitatilanteet vähentää haluja.
Ja mies käy kimppuun kuin sika limppuun, erään ystäväni sanoja lainatakseni.
03.01.2005 22:56
Heh, mulle on käynyt just noin ja vähän monta kertaa. Ja välillä mennään mahallaan, selällään, pyllyllään. Samalla saa oikein kunnon lumipesut.
Ja hauskaa on :).
03.01.2005 22:40
Voi ei, mä sählin jotain. Ei onnistunut lähetys :(.
02.01.2005 00:25
Tervetuloa vaan uudelle tulokkaalle tänne. Minäkään en kovin kauaa ole täällä kirjoitellut, muilla palstoilla kyllä.
Mielestäni täällä voidaan kirjoitella asioista ihan laidasta laitaan, ei väliä mistä.
Itse kirjoittelen tänne vähän hosuen, kun tuo aika on niin rajallinen.
Lueskelen kyllä näitä enemmänkin.
02.01.2005 00:09
Heips sini ja muu hakkuuväki. Hyvää vuoden alkua teille kaikille.
Eipäs ollut yhtään kankkunen, en edes hiprakassa eilen ollut. Otin vain pari lasillista kuohuviiniä.
Ajatukset on pyörineet niin kovin tämän hyökyaaltokatastrofin parissa, kun oman kaupunkini asukkaitakin on siellä kadoksissa.
Töissä tämä tuleva tammikuu on melkoista haipakkaa, senverran uusia muutoksia on tulossa.
Mutta jatketaan tänäkin vuonna, jospa uudetkin löytää tämän palstan...
01.01.2005 21:49
Ei kannata luovuttaa. Täällä häiriköi yksi tai kaksi ihmistä vaihdellen nimimerkkiä.
Ilmoitus vain asiattomista viesteistä, jospa tämä palsta siitä putsaantuisi.
Eikä kannata lukea tai vastailla häirikköviesteihin jos vaan suinkin pinna kestää.
Täällä on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, jatketaan ihmeessä. Älkää jättäkö palstaa vaikka nuo örvellykset vähän tunnelmaa tällähetkellä latistaakin.
01.01.2005 21:24
93 / 93