Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elomax
profiilit
elomax
elomax
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaihtakaa selaimeksi Opera ja sieltä Opera turbo, lienee helpoin vaihtoehto tumpeloille...
Varsinainen vitsi...
11.01.2012 02:26
Muistakaa hihhulit se...
Että juutalaisuus kieltää koko Jeesuksen.
Muistakaa myöskin se, että Islam tuntee Jeesuksen profeettana, ei ehkä Jumalan poikana.
Kumpikohan uskonto on lähempänä kristinuskoa?
19.02.2006 05:17
Sillä on sen takia toi puhdas k-ruumis, että just tosta kohtaa eläinlääkäri ajoi ne paakut...
19.02.2006 04:46
Niitä on niin erilaisia, mutta tossa tapauksessa jota tarkoitat, niin ei ilmeisesti huomaa.
Hetken tai pidemmänkin ajan ulkona kuvioista ja sitten jatkuu se johon jäätiin;)
Läheiset sen yleensä huomaa ja siitä mainitsee(?)
Jos jotain epäilet, niin kannattaa kysyä vanhemmilta
tai läheisimmiltä ystäviltä: sillähän se selviää?
Eikä tossa tapauksessa niin ihmeitä tapahdu, menee vaan filmi poikki?
Mulla on kaveri, jolla on tapaturmainen aivoruhje.
Ikinä ei ole saanut "isoa" kohtausta, mutta joskus
harvoin vähän jätättää;)
Viimeksi teki lihasoppaa ja alkoi lusikalla poistamaan sitä sopassa syntyvää vaahtoa.
Siinä vaiheessa kun oli lusikoinut samaa kohtaa useamman kerran ja monta minuuttia, niin menin "herättämään"
Sanoi vain, että hups! ja kysyi olinko kauan pihalla? Jos en olisi mennyt mitään sanomaan, niin tuskin olisi sitä huomannut. Ehkä kellosta?
05.02.2006 03:43
Tundran turve voi poikia pari "pikku pikku" ongelmaa;)
Lämpötilan nousun tuomat ongelmat ei välttämättä olekaan kaukana tulevaisuudessa, vaan hyvinkin lähellä... Golf-virta voi periaatteessa koska tahansa sanoa poks ja sitten ei tosiaankaan ole kivaa!
Epsanja voi muuttua hyvinkin äkkiä hiekka-aavikoksi, puhumattakaan siitä mitä on etelämpänä. Voipi tulla pikkanen pakolaisongelma?
Jos mä olisin britti ja rakentaisin uutta kämppää, niin harkitsisin jotain muuta keskuslämmitystä kuin perinteistä lämminvesipulloa;)
No, kohta ei tartte suomessakaan valittaa lumettomia ja lämpimiä talvia...
23.10.2005 06:03
Niin no, mä olin kakara 80-luvulla ja ostin kortsut R-kioskilta...
Ois voinut tulla useemmin käytettyä, jos ois ollu helpommin saatavilla.
16-vuotiaalle ei oo niin hirveen helppoa mennä ostamaan kortsuja, tuskin vieläkään?
Tyylikäs reksi!!!
10.09.2005 21:57
Joku mättää, kun tähän ei saa vastattua!
Onkohan tässä joku älytön sääntö???
Mistäs arvasit? Hattrick?
03.09.2005 21:15
että on sama?)))
03.09.2005 21:05
Suomihan tarvisee turvallisuustakuita? Tarvitseehan?
Montako miestä suomi pystyy mobilisoimaan lyhyessä ajassa? Nykyään naisetkin mukaan laskien...
Paskat turvallisuustakuista, suomi kykenee edelleen lähettämään pitkin mettiä niin paljon porukkaa, että tänne hyökkääminen on taktisesti älytöntä.
Toi nyt on tollasta koksujen kitinää... Piste!
01.09.2005 11:59
Euroopan liittovaltio sai mitalin... hah!!!
Ns. suomi on tuhottu, ei paljoa kiinnosta...!!!
11.08.2005 20:12
Lämpöhalvaus... suihkuun! Omistatko nahkahansikkaat???
13.07.2005 23:07
Missä asut? Pohjoisnavalla?
Mulla kaksi kissaa ja raahautuvat kuselle/paskalle/syömään...;)
Liian kuumaa on liian kuumaa, kissallekin.........
13.07.2005 23:04
Lataa ehdottomasti maailman parhain AntiSpyware-ohjelma...
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx
Tää niinku näkee kaiken, ei oo parempaa...
13.07.2005 22:58
"Dod 5220.22 -M tai NISPOM 8-306, päällekirjoitus riittää SUPO tekniselle osaamiselle."
Kyllä muuten riittää CIA ja NSA:llekin...;)
"Muisti kannattaa putsata, jopa näytönohjaimesta."
Uffomies???
13.07.2005 22:31
Hommaa nyt vaikka aluksi ilmainen palomuuri...
http://www.zonelabs.com
Se muistaakseni asennuksen jälkeen kyselee ohjelmia, joille annetaan lupa verkkoon/nettiin
Siinä olisi jo alku?
13.07.2005 21:04
"Jokainen näppäimen painallus jättää merkin koneelle ja se on sieltä löydettävissä. Jokainen tiedosto iso tai pieni, ohjelma, valokuva tai artikkeli löytyy koneelta vaikka ne olisi poistettu vuosi sitten. Totta."
Kerro nyt mullekin, että miten toi on mahdollista...
Se VOI löytyä, mutta esitit tuon niin, että se LÖYTYY, mikä on TÄYSIN mahdotonta!!! Jos se on kovassa käytössä ja vähänkin ahdas, niin sieltä löytyy pelkkää bittimössöä...
Mä en osaa ihan tarkka aikaa sanoa, koska en oo nykyisellä koneella koskaan kovoa totaalisen "puhtaaksi" pistänyt, mutta ei sitä nyt niin kovin montaa kertaa tarvitse päälle kirjoittaa;)
13.07.2005 20:51
Suomi ja Englanti ovat edelleen keskenään sodassa, rauhaa ei ole koskaan solmittu.
Olisiko SUPO pommi-iskujen takana?
08.07.2005 16:45
Lopetas nyt, kyllä sä tiedät mitä mä tarkoitin...
08.07.2005 16:40
"yli 90% kuolemantuomioista täytäntöön laitetaan muslimimaissa, kun otetaan huomioon, että Kiina ja Yhdysvallat eivät ole muslimi valtioita on luku paljon kertova."
Amnestyn raportin(2004)mukaan kuolemantuomioiden neljän kärki on Kiina(10,000,epävirallinen), Iran(159), Vietnam(64) ja USA(59)
Loputkin on suurimmaksi osaksi pelkkää puuta heinää... Jos aikoo heittää kunnon propagandaa, niin kannattaisi tarkistaa edes jokunen yksityiskohta;)
08.07.2005 15:17
Jotain tollasta odotinkin: ))))))))))))
01.07.2005 09:50
1 / 2