Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laura.piekkari
profiilit
laura.piekkari
laura.piekkari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kirjoituksista saanut sitä käsitystä, että hän halveksisi Jeesuksen sovintoverta! Päinvastoin.
Mutta jos se on sitä halveksimista, kun hän ei laula kun te sanotte: laula! eikä hän toista lauseita teidän perässänne, niin siihen halveksimiseen otan minäkin jo osaa!
12.04.2006 11:27
näin minulla on asia omakohtaisesti.
Jeesus Kristus on minut kalliilla sovintoverellään puhdistanut ja Pyhällä Hengellänsä aivan uudeksi uudistanut. Olen Hänen omansa sydämen syvintä sopukkaa myöten. Rakastan Häntä ja tahdon palvella Häntä.
Hän on minut verellänsä puhdistanut!
Miksi en olisi puhdas?
Halveksitko sinä Hänen verensä voimaa?
Etkö tunne sitä?
12.04.2006 11:19
todellakin vilpittömästi olet tullut kaikista kirjoituksistani tässä keskustelussa? Että halveksin Jeesuksen kallista sovintoverta.
Jos näin on, niin enempää en osaa, enkä voi enää selittää.
Muutakuin että Herra Jeesus Kristus on minulle henkilökohtaisesti rakas.
12.04.2006 11:08
sisäisessä saastaisuudessa, en olisi Herran Jeesuksen, Vapahtajan oma.
Hän haluaa totuutta salatuimpaan saakka, ja siitähän tässä keskustelussa nyt juuri on kysymys, että puolittainen parannus ei riitä.
Ei ole hyötyä ulkokuoren puhdistamisesta, vaan ympärileikkaus on tapahduttava Hengessä, niin että tulemme todellisesti vapaiksi juuri tuosta kaikesta, mitä luettelit, eli sisäisestä syntielämästä!
'Missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi' 'Miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar?'
Juuri sellainen käsitys minulla onkin nykyuskovista, että he uskovat itsensä Jeesuksen omiksi, mutta sydämessä kuhisevat yhä nuo hirveät, myrkylliset käärmeet.
Ja niinhän sen täytyykin olla, sillä itsehän niitä ei sieltä kukaan pois aja, mutta Jeesus Kristus kuoleman voittaja ajaa!
Jos sydämessämme on Kristus Herrana, ei siellä todellakaan enää ole Beliarille mitään sijaa.
Jeesus Kristus uudistaa halumme, tavoitteemme, ajatusmaailmamme - aivan kaiken, aivan täydellisesti.
Tätä on todellinen veren voima!
12.04.2006 11:00
onneksi tämä menee Jumalan Sanankin kanssa yhteen.
Näinhän siellä sanotaan, että enemmistö tulee aina olemaan oikeassa.
Kiittäkäämme vain siitä kaikin voimin.
12.04.2006 10:39
millaisia ovat todelliset Jeesuksen sovintoveren halveksiat ja pilkkaajat.
12.04.2006 10:06
tarkoitin tuon kirjoitukseni 'Kyllä janoavalle',
mutta se meni vahingossa ihan väärään paikkaan.
11.04.2006 20:30
löytyy vettä
ja todella syntejänsä katuvalle veren puhdistava voima.
Mutta mikäli oikein käsitän,
tämä keskustelunavaus pyrkii herättämään kysymyksen
Onko näitä janoisia - niitä, joiden jano tyydytetään Elävän Veden lähteestä.
Onko syntejänsä itkeviä - niitä, jotka niin janoavat puhtautta ja vanhurskautta, että Jumala todella, sydämen salaisinta soppea myöten pääsee synnistä vapaaksi tekemään.
Niin monille kun kelpaa paljon vähempikin.
11.04.2006 20:19
Jeesuksen sovintoveren voimaa tunne eniten ne, jotka siitä eniten laulavat ja huutavat.
Herra Jeesus tutkii sydämet, ja katsoo missä Hänen Pyhän, kalliin sovintoverensä täydellinen puhdistus on saanut tapahtua ja se todellinen veren voima saanut toimia.
Merkkinä siitä on puhdas sydän ja kokonaan uusi elämä Vapahtajassa.
Ei enää tehdä itse, vaan tekijäksi on tullut Herra.
"Me tulemme, ja jäämme hänen luoksensa asumaan"
Ketkä me? Isä, Poika ja Pyhä Henki.
11.04.2006 19:39
Jeesuksen veren halveksijat ovat ne, jotka sitä valhehengessä käyttävät syntiensä peitteeksi vaan ei kokonaan poispanemiseksi.
He eivät näin todellisuudessa tarvitsekaan eivätkä käytäkään sitä 'veren voimaa', josta he huutavat.
Se olisi kyllä heillekin tarjolla, synnin täydelliseksi poispesemiseksi ja voittamiseksi, mutta kun heillä ei tällaiseen mitään todellista haluakaan ole, jää Jeesuksen kallis vuotanut veri heille aivan turhaksi.
Siihen kätkeytyvä voima jää turhaksi sen kohdalla, joka ei halua voittaa ja hyljätä syntiä kokonaan ja käydä Jeesuksen Vapahtajan kanssa ihan uusille teille, ei omien suunnitelmien mukaan, vaan hiljentyen ja nöyrtyen kuuntelemaan, mitä Herra minulta odottaa. Hänen tiensä kulkevat aivan jossain muualla, kuin meidän tiemme.
Mutta - sanotaan - eihän sitä nyt synnittömäksi kuitenkaan voi tulla.
Niinpä oi ihminen: Epäiletkö sinä todellista veren voimaa!
11.04.2006 19:17
mikä tapahtui Vanhan Testamentin aikana, kun Nebukadnesarin annettiin hyökätä Jerusalemin temppeliin ja ryöstää kaikki kalliit kullat ja kalleudet ja vidä ne oman jumalansa temppeliin ja palvontamenoihin.
Nyt otetaan nämä kalliit:
Jeesuksen nimi
armo ja anteeksiantamus
Jumalan Sana
Jeesuksen vuotanut veri
Myös voisi verrata, ikäänkuin iso lapsilauma olisi päässyt tunkeutumaan parhaan sairaalamme leikkaussaliin, mellastaisi siellä ja tuhoaisi kaikki välineet ja koneistot niin ettei siellä enää sen jälkeen yhtään apuatarvitsevaa voisi auttaa.
Juuri tällaista on ihmisen toiminta hengen alueella, jos Pyhä Henki ei saa olla johdattamassa.
Otetaan ne ja käytetään vieraan hengen ohjauksessa valheeseen ja petokseen.
11.04.2006 17:49
kohdallani on, että jo kauan olen tämän Totuuden saanut tuntea ja nyt hämmästyksekseni sen täältä keskustelupalstoiltakin löysin.
Totuuttahan on vain yksi. Ja yksi Taivas, johon Jumala omansa kokoaa. Eikö hän täällä sitten ohjaisi omiansa yhteen ja samaan Henkeen.
11.04.2006 15:04
olen syntinen, mutta en tee syntiä.
Ja JOS teenkin, on minulla Puolustaja Isän edessä, Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja.
07.04.2006 11:17
haisevat, toisille tuoksuvat.
07.04.2006 11:13
se tämän maanpäällisen matkan aikana on.
Vasta rajan takana näemme kasvoista kasvoihin. Nyt kuin kuvastimesta.
Uskossa elämme ja usko saa Jumalan Hengestä vahvistua päivästä päivään, jos tässä Pyhässä pysymme.
'Vanhurskaan polku kirkastuu kirkastumistaan, aina sydänpäivään saakka.'
07.04.2006 10:21
sanotaan, ettei Herra avannut. Ja käsketään valvomaan. Tämä riittää minulle.
06.04.2006 18:56
ja siihen asti haluan uskoa yksinkertaisesti, mitä Jeesus evankeliumissa sanoo. Myöhemmin muutkin neitsyet tulivat ja kolkuttivat, mutta heille ei ylkä avannut.
06.04.2006 16:07
tuo näky, koska sotii niin pahasti Jeesuksen omia sanoja ja opetusta vastaan.
06.04.2006 13:20
ei kyllä ihan joka kohdasta voi niin sanoa?
06.04.2006 13:16
että sinä olit sillä mielellä.
Tuli nyt kuitenkin tämä Raamatunkohta itselleni mieleen. Toivottavasti se ei pilannut iloasi.
Miksi et käytä aina samaa nimimerkkiä?
06.04.2006 12:20
19 / 26