Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stu75
profiilit
stu75
stu75
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
312
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
että jotkut viestit poistuu aloittajan toimesta, jotkut ylläpidon ja jotkut sefun. Siinäpä se sekametelisoppa sitten alkaakin olla kasassa :)
Ja pian siitä päästäänkin ah, niin tuttuun eipäs-juupas, minäpäs-sinäpäs saippuaoopperaan. Ja jostain aina löytyy sitten yhtäkkiä ne ilkeät puskajussitkin soppaa hämmentämään ja jälkipyykkiä pestään aina seuraavaan kertaan asti :)
Mutta täähän on vaan arvailua, ei mullakaan faktaa asiaan ole.
Joskus on ottanut sama asia päähän, mutta ennen sefuakin ne aloitukset poistui syystä taikka toisesta.
24.10.2007 17:01
täälläkin olisi semmosella pappalla käyttöä :)
On kyllä tainnut huojunta tarttua, sillä silloin tällöin huojunta yllättää ja alan puhua jopa kielillä mitä kukaan ei tunnu ymmärtävän. Tätä tapahtuu satunnaisesti perjantai- tai lauantaiöinä :)
Miehelle kyllä useemmin kun mulle. Ehkä on käynyt samaa pyhistä.
24.10.2007 15:20
:)
Siivousurakkaa tässä pitäisi jatkaa ja tästä hommasta ei selviä pelkällä hyvällä tahdolla...
Optimismista voi olla enemmän hyötyä. Tai jos olenkin oikeen optimisminen, niin ehkä joku muu tekee tän homman.
No pakko jatkaa, ei auta :)
Kenelläs se olikaan sellanen roboimuri? Robopölynpyyhkijälle olis käyttöä myös....
24.10.2007 14:24
pyhäkoulu oli samaan aikaan sen varsinaisen "messun" kanssa, joskin eri tilassa, mutta lopetin sen siellä käymisen lyhyeen, kun olin sanonut pelkääväni tulevani samanlaiseksi :)
Meillä ramppaa nyt sitten yhtäkkiä alvariinsa näitä J-todistajia ja kauniisti hymyillen ovat ikäänkuin eivät ymmärtäisi ettei kiinnosta! Viimeksi eilen tupattiin käsi täyteen lehtiä ja kyseltiin kuulumisia...raivostuttava tyyli!
Kohta menee hermo ja sitten en enää sano kauniisti :)
24.10.2007 14:13
muutaman kerran sellasessa, oiskohan ollut "vapaakirkon" pyhäkoulussa(naapurin täti vei) ja ainoat muistikuvat paikasta oli ne villisti huojuvat ja mutisevat/huutavat ihmiset siellä "oikeessa" jumalanpalveluksessa. Hitsi, että jännitti ja hiukan pelottikin se touhu, mutta uteliaana aina hiippailtiin silti katsomaan niitä :)
24.10.2007 14:02
joskaan mahdollisesti yhteneväinen mielipide jonkun toisen kirjoittajan kanssa ei ole automaattisesti myöskään nuoleskelua, mielistelyä tms.
Jos yksin inttää on yks`päinen, jos inttää möröistä ei ole kai ihan "täyspäinen" :)
Eikä palstan, minkään palstan, tarvitse olla pyhäkoulumainen jeesustelusaitti lapsille vaikka hiukan se kiroominen vähemmälle jäisikin.
24.10.2007 13:47
mähän suorastaan rakastan sitä, mutta harvemmin kumminkaan joka asiasta :)
Jos sanon sulle, että *haista pa**a* taikka että *koiralla lentää pa**a*, niin onkohan pa***lla silloin hiukan eri asiayhteys???
24.10.2007 13:37
puhuu aidasta ja toinen seipäästä, niin sekös on rakentavaa ja sitä "kivaa" keskustelua?
Jatkuva inttäminen alotuksesta toiseen ja saman jauhaminen.
Jos mä kirjotan tähän vaikka *paska homma*, niin meinaatko, että monikaan viitsisi parkua mahdollisesti jonkun muun poistaman *paskan* perään ja penätä siihen poistoon sadan alotuksen verran syytä aina YP:oon asti. :)
Siitä kai tämä poru täällä on syntynyt, että "miksmunsailähteäjatonjäädäkunsekuiteskinonihantyhmä"
24.10.2007 13:26
Tämä ei nyt mitenkään liity iltalehden tapaukseen.
eli täälläkin on nähty susia, ainakin naapurin tädin mukaan :)
Totuus oli sitten lopulta kuitenkin alaskan malamuutti. Täti oli kyllä melkoisen varma, että susia täällä ulkoilutetaan.
Onhan noita muitakin johon voisi sekoittaa suden äkkiseltään. Husky ja laika ainakin.
24.10.2007 09:28
metsään mennessä ei kannata unohtaa, että siellä asustelevat myös ne metsien alkuperäisasukit.
Ne kun ei kykene ajattelemaan, että milloinkas on marjastus-, metsästys- tai muukaan aika jolloin metsät on "pyhitetty" ihmisten käyttöön.
Joskus näitä tapaamisia sattuu syystä taikka toisesta ja mummelilla oli sisua ja älyä pitää meteliä itsestään.
Ja susihan se sitten väisti, jos se nyt susi oli.
Mielestäni iltapäivälehdet nyt repii näitä otsikoita sieltä mistä niitä saadaan ja kohtahan on taas hysteria valmis.
Oikeasti vaaralliset ja häiriintyneet elukat mielestäni pitäisi lopettaa, mutta normaalit yksilöt normaalissa ympäristössään saavat mun puolestani elellä ja olla rauhassa. Minä en sellaseen metsään ehkä nokkaani edes tunkisi, löytyy ne tatit ja marjat muualtakin. Mynämäelläkin näitä susia on tiedetty olevan, joten mummeli oli kyllä riskillä yksin metsässä. Varsinkaan , kun ei ollut ihan "eilen syntynyt" ja luulisi asian laidan tietävän.
Mutta hyvä, että homma päättyi nätisti.
24.10.2007 08:59
onkin ankeempi juttu sitten.
Pitäisköhän tämäkin poistaa? Ainakin, tasapuolisuuden nimissä, jollei muuten ;)
23.10.2007 18:48
kai sen joku jostakin on kopsannut.
Mutta sähköpostistani(omasta) kopsasin sen itse, tuli nyt tunnustettua sekin suuri synti. Lähettäjää ei sentään tarvitse tässä mainita, kai...;)
23.10.2007 18:35
sefu tässä joku päivä sitten mainitsi, että varsinkin tällä palstalla asiattomaksi(?) klikkailtuja viestejä on melkoisen paljon ;)
23.10.2007 18:26
ja sen pituinen se.
23.10.2007 14:18
Palstalla kirjoittelevista tyypeistä tunnen taikka olen tavannut tasan kaksi varmuudella. Joten se siitä tykkäämisestä. :)
Harvemmin muuten piikittelen ketään, ainakaan tarkoituksella. Jos joskus kimmastun jostakin, niin olen niin teräväkielinen, että oksat pois. Korvat kuumenee siinä sivussa itselläkin ja sellasta tapahtuu ääriharvoin, tämmösillä palstoilla tuskin koskaan ;)
23.10.2007 14:15
ihmeessä sun pitää esittää asias lähestulkoon aina ivalliseen sävyyn? Uteliaisuuttani vaan kyselen...eikä ole edes pakko vastata.
Sulla voi olla vahva mielipide asiaan kun asiaan, mutta niin täällä on monilla muillakin. Erona vaan se, että asia kyetään tuomaan julki muita kirjoittajia (myös palstan sefu kirjoittelee täällä) mollaamatta.
Jakaa varmasti mielipiteitä tämäkin.
Nih...eipä mulla muuta ollutkaan :)
23.10.2007 14:07
sitten lähtee täältäkin, ISOT sellaset :)
22.10.2007 21:21
meidän peukutuksista siis hyötyä? Tuliko se himottu titteli sieltä sitten kumminkin :)
22.10.2007 21:20
Kuulostipa hurjalta tuo tapaturmasi :(
Pikaisia parantumisia sinulle.
Video oli kaunis :)
22.10.2007 17:59
täällä:
http://www.kriegerhof-dobermanns.com/forum/index.php
http://www.tutka.net/~dobber/
Alemmassa myös "tuonteja"-linkki
22.10.2007 00:07
5 / 16