"On varmaan viikko aikaa siitä, kun viimeksi ihmettelin miksi sitä kirjoitustaan ei saa siistittyä ja jatkettua palstalla kirjoittelua. Miksi ihmeessä pitää kirjoittaa asiattomasti ja sitten vinkua tekstin poistoista?"
Jos minä mielummin kirjoitan koiran Pa***a kuin KAKKA niin olen asiaton(ko)?
Jos totean jollekkin:Voi He****tti että sait mut nyt nauramaan,olen asiaton(ko)?
Onkohan tämä palsta lähinnä kuitenkin aikuisille?en mä ainakaan käy tyttäreni suosimalla tallisivulla kommentoimassa tai lukemassakaan lasten/nuorten juttuja siitä mitkä valjaat sopii sille hepalle ja ootko mun kaveri.
Jahas,vai niin....
45
1389
Vastaukset
- meininkiä
Pelkkää jeesustelua ja lässytystä haluavat.
Ei aikuiset ihmiset voi jutella sillai että kaikki on samaa mieltä eikä mitään kritiikkiä mistään sanoa.
Ei saa kirjottaa edes että pikkukoirissa on huonotapaisia kouluttamattomia räksyjä koska joku kääpiöitten omistaja voi siitä vetää palkokasvin nenään ja pommittaa poistopyynnöin niin pitkään että delete toimii.tätä palstaa sivusta seurannut ja totta puhut,kaikki menee poistoon mikä on ennenkin saanut olla palstalla enkä nyt tarkoita you tube linkkejä,olkoot kiellettyjä sitten vaan kun kaikki eriävä mielipide tuntuu joutavan poistoon.
- riippuu aivan
davalyan kirjoitti:
tätä palstaa sivusta seurannut ja totta puhut,kaikki menee poistoon mikä on ennenkin saanut olla palstalla enkä nyt tarkoita you tube linkkejä,olkoot kiellettyjä sitten vaan kun kaikki eriävä mielipide tuntuu joutavan poistoon.
siitä kuka ne viestit kirjottaa.
Eilen poistui Hatamin alotus hyökkivistä pikkukoirista mutta rekkaamattoman keskustelu samasta aiheesta on kakkossivulla paikoillaan. riippuu aivan kirjoitti:
siitä kuka ne viestit kirjottaa.
Eilen poistui Hatamin alotus hyökkivistä pikkukoirista mutta rekkaamattoman keskustelu samasta aiheesta on kakkossivulla paikoillaan.lensi bittiavaruuteen,joskaan en sitä ehtinyt lukea kuin parin kommentin verran...siis vaikea sanoa tuliko sinne jotain miksi poistui vai?
davalyan kirjoitti:
lensi bittiavaruuteen,joskaan en sitä ehtinyt lukea kuin parin kommentin verran...siis vaikea sanoa tuliko sinne jotain miksi poistui vai?
Ei kai asiallista aloitusta tarvi poistaa, jos vaikka tulee asiattomia vastauksia
Sikra kirjoitti:
Ei kai asiallista aloitusta tarvi poistaa, jos vaikka tulee asiattomia vastauksia
siis sitä juurikaan edes pohtinut =)
- issu56
pyhäkoululeikkiä nykyisin.
Eilisellä aloituksellani peräänkuulutin yhteneväisiä sääntöjä, joita tälläkin palstalla tulisi noudattaa...vaan kappas, miten se otti jonkun hermoille ja nyt onkin sitte lentänyt bittiavaruuteen.
Heh, vaan ei se mitään, sillä koko ketju on varmassa talessa meillä ja muualla ;=))).puuttuu kokonaan...samoin kuin moni muukin...jeesustellaan sitten,antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni,eli jos tämä herrallekkin passasi niin kai me kaikki tänne palstallekkin juttuinemme kelvataan ;)?
- issu56
davalyan kirjoitti:
puuttuu kokonaan...samoin kuin moni muukin...jeesustellaan sitten,antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni,eli jos tämä herrallekkin passasi niin kai me kaikki tänne palstallekkin juttuinemme kelvataan ;)?
Et muuten usko, mutta mulla yhä edelleenkin on pyhäkouluvihko tallella. Kerttu-täti aina muisti kehua, miten nätisti olin osannut liimata kaikki kuvat oikeisiin kohtiin :).
issu56 kirjoitti:
Et muuten usko, mutta mulla yhä edelleenkin on pyhäkouluvihko tallella. Kerttu-täti aina muisti kehua, miten nätisti olin osannut liimata kaikki kuvat oikeisiin kohtiin :).
mutta uskon silti =)Sinähän olit sitten tunnollinen tyttö.
- issu56
davalyan kirjoitti:
mutta uskon silti =)Sinähän olit sitten tunnollinen tyttö.
tunnollinen ollut...ihan joka asiassa ja niin tässäkin tapauksessa...hiih.
- n.sorsa
Monet alle kouluikäisetkin lapset surffailee netissä ties millä sivuilla vahingossa tai ihan tietoisesti.
Ja pikku tytöt jos ei pojatkin tykkäävät koirista ja käyvät monillakin koira sivuilla ottamassa selville koiriin liittyvissä asioista.
Mulle se on yks hailee mimmoista kieltä käytetään missäkin mutta noi mukulat on aika oppivaisia monessakin asiassa, tietokoneen käyttökin opetetaan jo ekallaluokalla ja ensinmäinen oma tietokone tulee ennenkuin oppivat edes kunnolla puhumaan.netin ja muun median suuren virran aikakautena ei voida enää suojella lapsiamme kaikelta kovinkaan pitkään,jos minä en päästä lapsiani nettiin niin joku koulun pihalla kertoo kyllä mikä MU***U on,se on vissi ja varma asia ja todistetuksi tullut,sanojen lukeminen on eri kuin niiden ymmärtäminen,mutta kysympä vaan montako 10 vuotiasta on olemassa jolla ei ole aika laajaa sanastoa kunhan vaan vanhemmat ei kuule?
- n.sorsa
davalyan kirjoitti:
netin ja muun median suuren virran aikakautena ei voida enää suojella lapsiamme kaikelta kovinkaan pitkään,jos minä en päästä lapsiani nettiin niin joku koulun pihalla kertoo kyllä mikä MU***U on,se on vissi ja varma asia ja todistetuksi tullut,sanojen lukeminen on eri kuin niiden ymmärtäminen,mutta kysympä vaan montako 10 vuotiasta on olemassa jolla ei ole aika laajaa sanastoa kunhan vaan vanhemmat ei kuule?
Osa on kotoolta opittu osa kavereilta ja loput ties mistä.
Eipä sitä paljoakaan kerkii seurata missä kukakin netissä surffailee ja parenmpi vain, että mukulat oppivat tietokoneen käytön, kun itse olen saannut opiskella vanhallaiällä koneitten käytön xpee on hallinnassa nyt opiskellaan tämän vistan hieonouksia voisi tulla sinun mukalat neuvomaan vistan käytössä, kun välillä tuntuu olevan jo 5.v lapsilla tietokoneet hallinnassa. n.sorsa kirjoitti:
Osa on kotoolta opittu osa kavereilta ja loput ties mistä.
Eipä sitä paljoakaan kerkii seurata missä kukakin netissä surffailee ja parenmpi vain, että mukulat oppivat tietokoneen käytön, kun itse olen saannut opiskella vanhallaiällä koneitten käytön xpee on hallinnassa nyt opiskellaan tämän vistan hieonouksia voisi tulla sinun mukalat neuvomaan vistan käytössä, kun välillä tuntuu olevan jo 5.v lapsilla tietokoneet hallinnassa.vahdit jotka ei pahimmille sivuille lapsia tietty päästäkkään ja säännöllisesti katsotaan myös missä ne on surffanneet ja mitä etsineet mutta silti tiedän että kaikenlaisia sanoja sitä kuiskitaan...
- n.sorsa
davalyan kirjoitti:
vahdit jotka ei pahimmille sivuille lapsia tietty päästäkkään ja säännöllisesti katsotaan myös missä ne on surffanneet ja mitä etsineet mutta silti tiedän että kaikenlaisia sanoja sitä kuiskitaan...
Isot karvaiset vahditko heh.
Meillä ei fifi ei osaa edes tassua antaa mikä on perusasioita koirilla, mistähän sillekkin aivot.
Tapa käskyn osaa silloin se hyppää vasten, meinasi eilen ulkona jollekkin tulla musta takki, kun sanoin käskyn. n.sorsa kirjoitti:
Isot karvaiset vahditko heh.
Meillä ei fifi ei osaa edes tassua antaa mikä on perusasioita koirilla, mistähän sillekkin aivot.
Tapa käskyn osaa silloin se hyppää vasten, meinasi eilen ulkona jollekkin tulla musta takki, kun sanoin käskyn.ohjelmisto vahdit ;)
Meillä ei tassun anto ole sallittua ollut ikinä,siitä ei isomman koiran kanssa ole kuin haittaa.
No just niin...ja minusta, kun tämä on "pulinapalsta", niin mun mielestäni, tän palstan keskustelu olisi ihan rentoa jutustelua, eikä tarvisi jokasanaa miettiä miten sen ilmaisee.....
"Yleisellä" sitte voisi noita asiallisempia keskusteluja käydä.
Ei siinä pitäisi olla mitään asiatonta jas vaikka sanon täällä;
"helvetti kun ottaa päähän taas, kun noi pikkukoirat räkyttää tuolla aidan takaa ohikulkevia ihmisiä "- salaisia
sääntöjä kirjoittamalla räkyttävistä pikkukoirista.
salaisia kirjoitti:
sääntöjä kirjoittamalla räkyttävistä pikkukoirista.
Mutta kun en noita räkyttäviä pikkukoiria voi mitenkään kutsua miksikään "herranenkeleiksi"
Sikra kirjoitti:
Mutta kun en noita räkyttäviä pikkukoiria voi mitenkään kutsua miksikään "herranenkeleiksi"
on tosi hiljaisia mutta ennen aikanaan kyllä täytyy sanoa että mastiffit osasi nostaa äläköitä kaikesta vähänkin epäilyttävästä ja se teksti mitä saattoi tulla suustani olisi jo painokelvotonta jopa tänne =)
puhuu aidasta ja toinen seipäästä, niin sekös on rakentavaa ja sitä "kivaa" keskustelua?
Jatkuva inttäminen alotuksesta toiseen ja saman jauhaminen.
Jos mä kirjotan tähän vaikka *paska homma*, niin meinaatko, että monikaan viitsisi parkua mahdollisesti jonkun muun poistaman *paskan* perään ja penätä siihen poistoon sadan alotuksen verran syytä aina YP:oon asti. :)
Siitä kai tämä poru täällä on syntynyt, että "miksmunsailähteäjatonjäädäkunsekuiteskinonihantyhmä"- näyttää
houkuttavan sinuakin kovasti
ja välillä samaa mieltä oloa on aivan joka palstalla täällä ja missä vaan foorumilla,se kuitenkin on asia jolla saadaan keskustelua aikaiseksi.Keskustelu ei ole identtisten mielipiteiden vaihtoa.
näyttää kirjoitti:
houkuttavan sinuakin kovasti
mähän suorastaan rakastan sitä, mutta harvemmin kumminkaan joka asiasta :)
Jos sanon sulle, että *haista pa**a* taikka että *koiralla lentää pa**a*, niin onkohan pa***lla silloin hiukan eri asiayhteys???davalyan kirjoitti:
ja välillä samaa mieltä oloa on aivan joka palstalla täällä ja missä vaan foorumilla,se kuitenkin on asia jolla saadaan keskustelua aikaiseksi.Keskustelu ei ole identtisten mielipiteiden vaihtoa.
joskaan mahdollisesti yhteneväinen mielipide jonkun toisen kirjoittajan kanssa ei ole automaattisesti myöskään nuoleskelua, mielistelyä tms.
Jos yksin inttää on yks`päinen, jos inttää möröistä ei ole kai ihan "täyspäinen" :)
Eikä palstan, minkään palstan, tarvitse olla pyhäkoulumainen jeesustelusaitti lapsille vaikka hiukan se kiroominen vähemmälle jäisikin.- molossi
Mutta ei sekään ole kivaa,että kirjoitat jollekin ihan asiallisen kirjoituksen,vielä vauvaudut kunnolla perustelemaan asian,niin sitten se on deletoitu hornan tuuttiin,vaan siksi,että ketjussa on jotain joidenkin mielestä asiattomia viestejä,niin koko ketju poistetaan.Ei tuossakaan ole järkeä.Eipä sitä kauaa mitään järkevää keskusteluakaan synny,jos kaikki keskustelut häviää siinä vaiheessa kun puhutaan muusta kuin päivän säästä.Ja sitten siis lähtee koko ketju.
Kyllä minua ainakin ärsyttää,että vastasin erään kirjoittajan kysymykseen koirien käyttäytymisestä tietyssä tilanteessa,ja sen syistä,kun asiallisen pitkän vastauksen pistin,niin koko homma häviää.
Siten jää jäljellä vaan tällaiset eipäs-juupas keskustelut kuin tämäkin... molossi kirjoitti:
Mutta ei sekään ole kivaa,että kirjoitat jollekin ihan asiallisen kirjoituksen,vielä vauvaudut kunnolla perustelemaan asian,niin sitten se on deletoitu hornan tuuttiin,vaan siksi,että ketjussa on jotain joidenkin mielestä asiattomia viestejä,niin koko ketju poistetaan.Ei tuossakaan ole järkeä.Eipä sitä kauaa mitään järkevää keskusteluakaan synny,jos kaikki keskustelut häviää siinä vaiheessa kun puhutaan muusta kuin päivän säästä.Ja sitten siis lähtee koko ketju.
Kyllä minua ainakin ärsyttää,että vastasin erään kirjoittajan kysymykseen koirien käyttäytymisestä tietyssä tilanteessa,ja sen syistä,kun asiallisen pitkän vastauksen pistin,niin koko homma häviää.
Siten jää jäljellä vaan tällaiset eipäs-juupas keskustelut kuin tämäkin...että jotkut viestit poistuu aloittajan toimesta, jotkut ylläpidon ja jotkut sefun. Siinäpä se sekametelisoppa sitten alkaakin olla kasassa :)
Ja pian siitä päästäänkin ah, niin tuttuun eipäs-juupas, minäpäs-sinäpäs saippuaoopperaan. Ja jostain aina löytyy sitten yhtäkkiä ne ilkeät puskajussitkin soppaa hämmentämään ja jälkipyykkiä pestään aina seuraavaan kertaan asti :)
Mutta täähän on vaan arvailua, ei mullakaan faktaa asiaan ole.
Joskus on ottanut sama asia päähän, mutta ennen sefuakin ne aloitukset poistui syystä taikka toisesta.molossi kirjoitti:
Siten jää jäljellä vaan tällaiset eipäs-juupas keskustelut kuin tämäkin...aivan oikeassa...mitä mieltä on kirjoittaa hyviä vastauksia kun tosi monesti on viime aikoina käynyt niin että kun postitat onkin jo ketju tai viesti poistunut?
- pyreeni
Kyllä täällä paljon lapsosia liikkuu.. Tiedän useita tätä palstaa aktiivisesti lukevia lapsia.. Osaavat kyllä ilman sinun kirjoituksiasikin jo kiroilla.
Voihan sitä kakka-sanaa suosia=)mutta silloin mun hmm,persoonani jää näistä keskusteluista pois jos en voi omaa kieltäni käyttää,ymmärrät ihan varmana.
- pyreeni
davalyan kirjoitti:
mutta silloin mun hmm,persoonani jää näistä keskusteluista pois jos en voi omaa kieltäni käyttää,ymmärrät ihan varmana.
Toiset on kovempia käyttämään niitä voimasanoja..
Itsellä niitä ei tietenkään koskaan tule käytettyä;P
Kylli tämä tästä etenee, ei onneksi elämä kakkaan kaadu;) pyreeni kirjoitti:
Toiset on kovempia käyttämään niitä voimasanoja..
Itsellä niitä ei tietenkään koskaan tule käytettyä;P
Kylli tämä tästä etenee, ei onneksi elämä kakkaan kaadu;)täällä pysyn vaikka pa***ssa paistaisi :)Juu,enkä tarkoita puolustella sellaista kiroilua että voi Vi**u kun sä Piip olet Ku****pää,en siis puolustele toisten haukkumista lainkaan.
- pyreeni
davalyan kirjoitti:
täällä pysyn vaikka pa***ssa paistaisi :)Juu,enkä tarkoita puolustella sellaista kiroilua että voi Vi**u kun sä Piip olet Ku****pää,en siis puolustele toisten haukkumista lainkaan.
Ymmärsin ettet tarkoittanut vooimasanoja haukkumisen kannalta.. Nehän on, "voima"sanoja koska niillä haetaan "voimaa" ja painoa lauseelle..
Jeps jeps..=) - onhan sekin mielipide.
pyreeni kirjoitti:
Ymmärsin ettet tarkoittanut vooimasanoja haukkumisen kannalta.. Nehän on, "voima"sanoja koska niillä haetaan "voimaa" ja painoa lauseelle..
Jeps jeps..=)Lauseen voima on sen sisältämässä ajatuksessa, ei jossain alakulttuurin kirosanassa.
Kun lause tanssii, kaikki on hyvin- Dave Lindholm. Ja mr. Lindholm ei kiroile. Eivätkä kiroile muutkaan suuret sanankäyttäjät, Curhkhill; viime aikojen suurimpia verbaalisia neroja, kirosi julkisessa radiopuheessaan vain kerran, saksalaisten upotettua siviilejä kuljettaneen sairaalalaivan. Myöhemmin on tosin esiintynyt arveluja kuljetuksen luonteesta, matkusajien määränpäästä ja tehtävästä.
Kiroilkoon, kuka haluaa. Painoa se ei sanomalle tuo. Huonon maineen kiroilijalle kylläkin. Ja, ainakin minulle, kuvan sivistymättömästä ja typerästä ihmisestä. - tai oli
onhan sekin mielipide. kirjoitti:
Lauseen voima on sen sisältämässä ajatuksessa, ei jossain alakulttuurin kirosanassa.
Kun lause tanssii, kaikki on hyvin- Dave Lindholm. Ja mr. Lindholm ei kiroile. Eivätkä kiroile muutkaan suuret sanankäyttäjät, Curhkhill; viime aikojen suurimpia verbaalisia neroja, kirosi julkisessa radiopuheessaan vain kerran, saksalaisten upotettua siviilejä kuljettaneen sairaalalaivan. Myöhemmin on tosin esiintynyt arveluja kuljetuksen luonteesta, matkusajien määränpäästä ja tehtävästä.
Kiroilkoon, kuka haluaa. Painoa se ei sanomalle tuo. Huonon maineen kiroilijalle kylläkin. Ja, ainakin minulle, kuvan sivistymättömästä ja typerästä ihmisestä.Curhkhill?
Historiaa melkoisesti tuntevana en silti tunnista nimeä. - .....ton.....
tai oli kirjoitti:
Curhkhill?
Historiaa melkoisesti tuntevana en silti tunnista nimeä.älyn köyhälistöön kuuluvan keksii ihteensä korostamaan jonku nimen ja ko ei muut keksiny ni pisti vaa kirjaimii peräkanaa ja toivo parast
- säälittää.
tai oli kirjoitti:
Curhkhill?
Historiaa melkoisesti tuntevana en silti tunnista nimeä.Vai historiantuntija, etkä tunnista kyseistä henkilöä hienoisesta väärästä kirjoitusasusta huolimatta. Sujuva kielitaitoni aiheuttaa joskus yllätyksiä nimien osalta. Usko pois, tämä oli vähäisimpiä virheitäni. Äidinkieleni muuntaa nimiin hieman poikkeavia konsonantteja. Puhuessa se e haittaa, mutta joskus sopimuksissa ja etenkin sähköposteissa virheet voivat olla kovin paljon kauaskantoisempia kuin riidanhaastajan huomaama virhe koirapalstalla.
Et ole aivan niin typerä, kuin olin olettanut, vai käytitkö googlea? - pyreeni
onhan sekin mielipide. kirjoitti:
Lauseen voima on sen sisältämässä ajatuksessa, ei jossain alakulttuurin kirosanassa.
Kiroilkoon, kuka haluaa. Painoa se ei sanomalle tuo. Huonon maineen kiroilijalle kylläkin. Ja, ainakin minulle, kuvan sivistymättömästä ja typerästä ihmisestä.>>"voima"sanoja koska niillä haetaan>>
Korostan sanaa "haetaan"!
Kaikki eivät suinkaan hae voimasanoilla voimaa tai painoa lauseisiinsa, joillakin kuitenkin on sellainen tapa.
Kirosanat kuuluvat jopa suomalaiseen voikohan ihan sanoa kultturiin.
Paljon kiroilevilla vanhemmilla on usein paljon kiroilevat lapset, ei saa silti yleistää!
Minkä sanan yleensä ulkomaalainen oppii suomessa ensimmäiseksi?
"per**le"
Tarina;
Sota-aikoina olivat saksalaiset sotilaat ihmetelleet, kun kaikilla suomalaisilla hevosilla on sama nimi..
Arvaas mikä se nimi oli?
Mielestäni voimasanoista ei sinänsä ole mitään haittaa, ovathan ne ilkeän kuuloisia ja kalskahtavat varsinkin myös lapsille tarkoitetulla keskustelupalstalla tai jos lapsia on muuten kuulolla.
Minun äijini tapasi sanoa "voimasanan" aina, kun tarvitsi lisää voimaa: Asiat eivät sujuneet niinkuin piti..
Puhetyyli ja sanavalinnat eivät tee kenestäkään huonompaa tai tyhmempää. Tyhmän ihmisestä tekee se, kun hän arvostelee toista ihmistä edes tuntematta tätä. - issu56
pyreeni kirjoitti:
>>"voima"sanoja koska niillä haetaan>>
Korostan sanaa "haetaan"!
Kaikki eivät suinkaan hae voimasanoilla voimaa tai painoa lauseisiinsa, joillakin kuitenkin on sellainen tapa.
Kirosanat kuuluvat jopa suomalaiseen voikohan ihan sanoa kultturiin.
Paljon kiroilevilla vanhemmilla on usein paljon kiroilevat lapset, ei saa silti yleistää!
Minkä sanan yleensä ulkomaalainen oppii suomessa ensimmäiseksi?
"per**le"
Tarina;
Sota-aikoina olivat saksalaiset sotilaat ihmetelleet, kun kaikilla suomalaisilla hevosilla on sama nimi..
Arvaas mikä se nimi oli?
Mielestäni voimasanoista ei sinänsä ole mitään haittaa, ovathan ne ilkeän kuuloisia ja kalskahtavat varsinkin myös lapsille tarkoitetulla keskustelupalstalla tai jos lapsia on muuten kuulolla.
Minun äijini tapasi sanoa "voimasanan" aina, kun tarvitsi lisää voimaa: Asiat eivät sujuneet niinkuin piti..
Puhetyyli ja sanavalinnat eivät tee kenestäkään huonompaa tai tyhmempää. Tyhmän ihmisestä tekee se, kun hän arvostelee toista ihmistä edes tuntematta tätä.hevosten yhteisestä nimestä, kun oltiin kerran erään Samun kanssa kleikalla. Siinä kehän laidalla kun sitä sitte viimeistelin, niin viereinen häkki tuntui kiinnostavan sitä ylenpalttisesti. Lopuksi mulla paloi päre siihen venkoiluun ja sanoin sille, että ja no nyt v***u oot rauhassa ja johan se sitte tokenikin. Naapurihäkin narttu oli juoksulla ja se sälliä kiinnosti...sanoi sen naapurihäkin koiran kasvattajaomistaja mulle, että ai että täällä on useampiakin näitä v****a. Ja kyllä...niitä todellakin oli siellä täällä :)).
- terristi
vaan jälleen kerran, valitus jatkuu. Tiedoksi kaikille, ohjeiden mukaan kiroilua ei tarvitse sietää palstalla, paskaa saatte suustanne päästää mutta esim. eilen poistettiin asiattomana viesti jossa käskettiin jonkun painua hel***tiin, ymmärtänette pointin miksi poistettiin.
Sitten, kun se pahuksen pikkukoirakeskustelu taas nostaa päätään, olen eilen jo vastannut että en ole sitä poistanut PISTE.
Joskus (vain joskus ;)) käy mielessä että aloittajat itse poistavat joitain tiettyjä keskusteluja, päästäkseen sitten aloittamaan vali-vali-ketjuja seriffin tai ylläpidon toimista. Minulla ei ole mitään syytä valehdella tuollaisesta poistinko vai enkö, vastaan siksi että harmittaa minua syytettävän valehtelijaksi.- issu56
miksi on poistunut se eilinen aloitukseni s24 säännöistä jne?
Eikö yleensä asiattomuudet poistu...eihän voida nyt tuon poistopolitiikan perusteella olettaa, että niissä säännöissä olisi asiattomuuksia...vai voidaanko? Missä syy siis sen poistolle??? pikkukoirakeskusteluun enkä muuhunkaan mutta ainakin mulle tuottaa pahasti paineita jos pitäisi tosiaan miettiä jokainen sanamuoto ja lauseenrakenne ennen lähetystä,sillä aina joku tajuaa asian väärin...tai kuten itse haluaa.Kuten sanoin tuolla jo aiemmin,en itsekkään pidä viesteistä joissa sanotaan jollekkin haista v***u tai vastaavaa,se ei ollutkaan aloitukseni pointti vaan se,että kohta tarvitaan sama kuin joissain tv chateissä ym,automaattinen delete tietyille sanoille jotka joku voi?(Halutessaan)kokoe loukkauksena.
- säännöt
issu56 kirjoitti:
miksi on poistunut se eilinen aloitukseni s24 säännöistä jne?
Eikö yleensä asiattomuudet poistu...eihän voida nyt tuon poistopolitiikan perusteella olettaa, että niissä säännöissä olisi asiattomuuksia...vai voidaanko? Missä syy siis sen poistolle???niin tietäisit, ettei sefun tarvitse selitellä poistoja.
- issu56
säännöt kirjoitti:
niin tietäisit, ettei sefun tarvitse selitellä poistoja.
klikkaa kuule *muista kirjautumiseni tältä koneelta" (eli siis siltä sun koneelta), niin se salasana ei jatkuvasti ole kateissa!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889