Päivää, rakkaat ystävät!!!

hatam

Ilma on Tampereella harmaa, ei sada mutta ei paljon muutakaan. Mielikin on samanlainen; eräs tuttavamme yrittää tehdä minusta hullua. Siis HULLUA, vaikka olen jo monta kertaa tämänkin vuoden aikana jopa itse todennut sellainen olevani. Ja jokainen teistä on sen valinnan oikeaksi nähnyt.
Nyt tämä tuttavamme ei anna minun enää edes kirjoitella teille. Hän poistaa kaikki kirjoitukseni pelkästä vihasta minua kohtaan ja väittää minun pilaavan hänen mahdollisuutensa omaan nopeaan ylenemisprosessiinsa. Hänelle on tullut jopa jokin trauma kaikkia asioita kohtaan, missä vähänkin puhutaan ns. pikkukoirista.
Pppssssstttt. Hiljaa nyt, mutta hänellä itsellään on jonkinsortin räksyttäjiä, jotka kuulemma on oikein valioluokan irvistelijöitä. Ja siksi täällä ei enää saakkaan sanoa edes sanaa pikkupiski, vaikka en mitenkään ymmärräkään, miten se voi vaikuttaa palstan sääntöihin. Onhan tämä tietääkseni edelleenkin pulinat palsta??? Ei pikkulasten lemmikkipalsta. Vai olenko erehtynyt???

TERRISTI!!! Tee itsestäsi naurettava jossakin muualla. Minä olen tällä palstalla kirjoittanut ensimmäisestä avauspäivästä lähtien, joten jos aijot tänne pystyttää lasten satupulinoita, niin kerro se julkisesti ja myöskin ylläpidolle.

12

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terristi

olen tänään siistynyt muutaman keskustelun, mutta en todellakaan ole poistanut aloittamaasi keskustelua pienistä koirista!

Kuten olen ennenkin kirjoittanut, tutki ennen kuin hutkit!!!

• Eilen...

samasta aiheesta telemäni alotus on paikallaan mutta rekatun kirjoittama poistetaan.
        Tarkottaaks se että rekattujemn juttuja poistetaan ihan siks ettei kirjottaja miellytä?

• hatam

vaikka en enää näekkään muuta kuin hiukan toisella silmällä.
        Viestini ovat kadonneet tuhka tiheään tänään. Parhaimmillaan neljä aloitusta tunnissa.
        Kauanko luulet, että sinua enää uskotaan???

Viimeksi kun sinua moitiskelin, napsahti viikon banni. Ja mistä??? Siitä että kysyin, onko sana pulunnussija kiellettyjen listalla.

Haloo tinatähti!!!

Ei tästä YP:ltä bannia lankea.

• terristi
        hatam kirjoitti:

vaikka en enää näekkään muuta kuin hiukan toisella silmällä.
        Viestini ovat kadonneet tuhka tiheään tänään. Parhaimmillaan neljä aloitusta tunnissa.
        Kauanko luulet, että sinua enää uskotaan???

Viimeksi kun sinua moitiskelin, napsahti viikon banni. Ja mistä??? Siitä että kysyin, onko sana pulunnussija kiellettyjen listalla.

Haloo tinatähti!!!

Ei tästä YP:ltä bannia lankea.

on yksi hailee mitä sinä uskot tai olet uskomatta, ei minulla ole tarvetta valehdella. Seriffien ohella palstan valvontaa jatkaa myös ylläpito, eihän minulta täällä sentään 24 h/vrk oloa vaadita.

Jos sinulla olisi hiemankin rohkeutta, ottaisit sinne ylläpitoon yhteyttä ja kysyisit asiasta etkä ruikuttaisi täällä, tuntuu että aina on vain tarkoituksena haastaa riitaa.

Ja kummallisesti et vain niitä kirjoituksiasikaan osaa siistiä. Lukaiseppa monta muuta vastaavaa keskustelupalstaa, ei niilläkään kiroilua siedetä.

Palstan tarkoituksena EI EDELLEENKÄÄN ole keskustella seriffin toiminnasta ja tietysti henkilökohtaisuuksiin menevät viestit poistetaan, ihan kuin olen yhdestä ketjusta tänään poistanut sinuun kohdistuneet henkilökohtaisuudet.

• hatam
        terristi kirjoitti:

on yksi hailee mitä sinä uskot tai olet uskomatta, ei minulla ole tarvetta valehdella. Seriffien ohella palstan valvontaa jatkaa myös ylläpito, eihän minulta täällä sentään 24 h/vrk oloa vaadita.

Jos sinulla olisi hiemankin rohkeutta, ottaisit sinne ylläpitoon yhteyttä ja kysyisit asiasta etkä ruikuttaisi täällä, tuntuu että aina on vain tarkoituksena haastaa riitaa.

Ja kummallisesti et vain niitä kirjoituksiasikaan osaa siistiä. Lukaiseppa monta muuta vastaavaa keskustelupalstaa, ei niilläkään kiroilua siedetä.

Palstan tarkoituksena EI EDELLEENKÄÄN ole keskustella seriffin toiminnasta ja tietysti henkilökohtaisuuksiin menevät viestit poistetaan, ihan kuin olen yhdestä ketjusta tänään poistanut sinuun kohdistuneet henkilökohtaisuudet.

montako kertaa olen ylläpitoon ollut yhteydessä???
        Luulisi sinunkin tietävän, että deletesi painallukset näkyvät myöskin yp:ssä. Ja vastauksiakin on kyllä tullut ja tiedät varmaankin, että niitä ovat palstan muutkin kirjoittajat saaneet.

Joten älä yritä.

Tämä on pulinapalsta, joka meille vartavasten tehtiin kun yleistä koirista palstan sheriffi ja muu delegaatio sitä vaati. Et sinä voi muuttaa palstan luonnetta lasten leikkipuistoksi vaikka kuinka yritätkin. Ole sen sijaan johdonmukainen ja anna ihmisten kirjoitella kaikessa rauhassa maailman asioista, niin kuin ohjeissakin sanotaan. Nythän vain sinä jatkat riitaa ja tappelua, ei kukaan muu.
        Anna muillekin mahdollisuus. Tuo pieni herjanheitto ja muutamat kirosanat ei ketään vahoingoita. Enenpi tuolla ulkona kakarat kiroavat kuin me täällä.

• Kommentti
        hatam kirjoitti:

montako kertaa olen ylläpitoon ollut yhteydessä???
        Luulisi sinunkin tietävän, että deletesi painallukset näkyvät myöskin yp:ssä. Ja vastauksiakin on kyllä tullut ja tiedät varmaankin, että niitä ovat palstan muutkin kirjoittajat saaneet.

Joten älä yritä.

Tämä on pulinapalsta, joka meille vartavasten tehtiin kun yleistä koirista palstan sheriffi ja muu delegaatio sitä vaati. Et sinä voi muuttaa palstan luonnetta lasten leikkipuistoksi vaikka kuinka yritätkin. Ole sen sijaan johdonmukainen ja anna ihmisten kirjoitella kaikessa rauhassa maailman asioista, niin kuin ohjeissakin sanotaan. Nythän vain sinä jatkat riitaa ja tappelua, ei kukaan muu.
        Anna muillekin mahdollisuus. Tuo pieni herjanheitto ja muutamat kirosanat ei ketään vahoingoita. Enenpi tuolla ulkona kakarat kiroavat kuin me täällä.

Keille MEILLE? Täällä ei ole palstoja vartavasten jollekin jengille vaan nää on ihan kaikille. Jos joku pyytää palstaa ja ylläpito sellaisen käynnistää niin ei se silti ole pyytäjän palsta.

Joten älä yritä.

Tämä on Eniron hallinnoimaa keskustelualuetta jolla pätee samat säännöt kuin muillakin palstoilla, mm se että seriffi saa käyttää omaa harkintaansa viestien poistamiseen ja jos palstan sefulla on tiukempi linja kuin jonkun toisen palstan sefulla niin se on kirjoittajien hyväksyttävä. Et sinä voi muuttaa palstan luonnetta omaksi leikkipuistoksesi.
        Kun niin hyvin tunnut tietävän millaiset säännöt pitää olla keskustelupalstalla niin perusta oma palstasi. Ohjeet on netissä. Älä odota että joku muu taho tekee sinulle alueen jossa on sinun säännöt voimassa. Se jää kyllä ihan omaksi tehtäväksesi.

• ihmeessä sun pitää esittää asias lähestulkoon aina ivalliseen sävyyn? Uteliaisuuttani vaan kyselen...eikä ole edes pakko vastata.
      Sulla voi olla vahva mielipide asiaan kun asiaan, mutta niin täällä on monilla muillakin. Erona vaan se, että asia kyetään tuomaan julki muita kirjoittajia (myös palstan sefu kirjoittelee täällä) mollaamatta.
      Jakaa varmasti mielipiteitä tämäkin.
      Nih...eipä mulla muuta ollutkaan :)

• sulla on

tapana aina nälvii niitä joista et pidä?
        Nytkin kottuilet Hattamin kirjotustyylistä.

• hatam

Mutta kiitos siitäkin vähästä.

• sulla on kirjoitti:

tapana aina nälvii niitä joista et pidä?
        Nytkin kottuilet Hattamin kirjotustyylistä.

Palstalla kirjoittelevista tyypeistä tunnen taikka olen tavannut tasan kaksi varmuudella. Joten se siitä tykkäämisestä. :)
        Harvemmin muuten piikittelen ketään, ainakaan tarkoituksella. Jos joskus kimmastun jostakin, niin olen niin teräväkielinen, että oksat pois. Korvat kuumenee siinä sivussa itselläkin ja sellasta tapahtuu ääriharvoin, tämmösillä palstoilla tuskin koskaan ;)

• lause..
        muskettisopuli kirjoitti:

Palstalla kirjoittelevista tyypeistä tunnen taikka olen tavannut tasan kaksi varmuudella. Joten se siitä tykkäämisestä. :)
        Harvemmin muuten piikittelen ketään, ainakaan tarkoituksella. Jos joskus kimmastun jostakin, niin olen niin teräväkielinen, että oksat pois. Korvat kuumenee siinä sivussa itselläkin ja sellasta tapahtuu ääriharvoin, tämmösillä palstoilla tuskin koskaan ;)

oli aika ilkeen hyökkäävä.
        Millä oikeudella saat nälvii hattamin mielipiteitä tai kirjotustyyliä.

• lause.. kirjoitti:

oli aika ilkeen hyökkäävä.
        Millä oikeudella saat nälvii hattamin mielipiteitä tai kirjotustyyliä.

ja sen pituinen se.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe