Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä,+onko+kyse+yhdestä+nimettömästä+vainoajasta+vai+useammasta,+koska+kirjoittajan+paikalla+lukee+vain+raukkamaisesti+ja+pelkurimaisesti+"Anonyymi".+Helppoahan+se+on+sieltä+piilosta+puskan+takaa+ampua+panettelevia+nuolia.
Mutta+lähden+tässä+vastauksessani+siitä,+että+kyseessä+on+yksi+syyttäjä,+joka+isänsä+Perkeleen+(=+Syyttäjä)+hengessä+käy+päälleni+jatkuvasti+kuin+riivattuna+väittäen++valheellisesti,+että+minä+olen+täyttä+paskaa+kirjoittava++ja+vain+uskovaa+ja+profeettaa+näyttelevä++henkisesti+ja+hengellisesti+mielisairas+ja+häiriintynyt+sekopää+ja+valehteleva+rotta,+jolla+on+kieroutunut+ja+paatunut+mieli.
Sanotaan+nyt+jälleen+kerran+sekin,+että+en+palvo+Trumpia.+Minä+palvon+vain+Jumalaa+ja+hänen+Poikaansa+Jeesusta.+On+kyse+vain+siitä,+että+minä+kannatan+Trumpin+politiikkaa.
En+ole+erehtynyt+profetioissa.+Niiden+täyttymisen+aika+ei+vain+ole+vielä+tullut.+Trumpin+kohdalla+tapahtui+muutos,+joka+on+ylemmässä+kädessä+ja+jonka+kaikkia+merkityksiä+en+vielä+täysin+ymmärrä.
Pyysin+eilen+Herralta+sanaa+parjaajalleni.+Hän+sanoi:+"Lue+Matt.+12:34.+Raamatunkohta+kuuluu+näin:+"Te+käärmeen+sikiöt,+kuinka+teidän+puheenne+voisi+olla+hyvää,+kun+itse+olette+pahoja!+Mitä+sydän+on+täynnä,+sitä+suu+puhuu."
Varoitan+Anonyymiä+enää+jatkamasta+tällä+valitsemallaan+väärän+todistuksen+antamisen+ja+Jumalan+profeetan+vastustamisen+ja+halveksimisen++tiellä.+Sinä+joudut+tilille+kaikista+sanoistasi.
14.12.2021 13:59
Niin,+mikä+sitten+Anonyymi+on+vaatimaan+minua+julkistamaan+Sarin+sukunimen?+Eli+hän+saa+vaatia,+mutta+minä+en+muka+saisi.
14.12.2021 13:25
Anonyymi+esittää+väärän+väitteen+minusta.+Minä+tuon+esiin+profetioita,+omia+ja+toisten+saamia+sanomia,+mutta+minä+en+ole+mukana+misään+profeettakilpailussa.+Siellä+saa+kisata+Veijonen+yksinään.
21.09.2021 23:28
En+ehdota+presidenttiehdokkuutta.+Vain+Jumala+voi+asettaa+minut+siihen+tehtävään.
21.08.2021 14:41
Kirjoitin+20.8.2021+oheisen+viestin,+jonka+laitoin+monille+eri+foorumeille.
Kunnia+Jumalalle+hänen+suurista+teoistaan,+joita+alkaa+tapahtua+Suomessa+ja+kaikkialla+maailmassa!+Kohta+ovat+ateistit+ja+uskomattomat+huuli+pyöreänä.+Osa+tulee+uskoon,+mutta+osa+paaduttaa+itsensä+jatkaen+vain+pilkkaamistaan+ja+siten+lisäten+tulevaa+tuomiotaan.
21.08.2021 14:40
Pohdin+tosiaan+tammikuun+alussa+tänä+vuonna+uuden+puolueen+perustamisen+tarvetta.
Mutta+en+perusta+sellaista,+koska+sellainen+on+jo+perustettu+ja+5000+kannattajakorttiakin+on+kerätty+eli+Ano+Turtiaisen+johtama+Valta+kuuluu+kansalle+-puolue.
19.08.2021 18:53
Otsikkoon+tuli+virhe.+Ei+Haanan+vaan+Hannan.
19.07.2021 21:17
Jumalan+valitsema+ja+kutsuma+profeetta+on+piilossa+niin+kauan+aikaa+kunnes+on+Jumalan+aika,+että+hän+tulee+julkisuuteen+ja+alkaa+profetoida.
Mooseskin+sai+odottaa+80+vuotta+piilossa+Midianin+maassa,+ennen+kuin+hänen+oli+aika+aloittaa+profeetallinen+toiminta.
28.03.2021 12:26
Raamatussa+on+hyvin+paljon+esimerkkejä+siitä,+että+Jumala+puhuttelee+yksilöiden+lisäksi+myös+kansoja.
Tämä+ei+ollut+minun+profetiani,+vaan+Anna+Litzenin.
Jeesus+on+johtotähti+minullekin.
28.03.2021 12:21
Kaikki+mainitsemasi+profetiani+tulevat+toteutumaan+aikanaan.
13.02.2021 19:27
Ei+tarvita+Trumpia.+Sen+sikatempun+tekee+Antikristus.
30.01.2021 23:00
Kultarahat+olivat+symbolinen+ilmaus+Amerikan+kansakunnan+arvosta.
09.11.2020 20:30
Soitin+nykyään+Tampereella+asuvalle+nk.+Lappeenrannan+profeetalle+Harri+Veijoselle+eli+oikealle+Harri+Veijoselle.
02.11.2020 15:48
Soitin+juuri+äsken+eli+maanantaina+2.10.2020+klo+13.10+Harri+Veijoselle,+joka+vastasi+eli+on+siis+elossa.+Veijonen+pyysi+sanomaan,+että+hän+elää+ja+voi+hyvin.
02.11.2020 13:15
Erehdyin+kuolinvuodestani,+mutta+se+ei+tarkoita,+että+olisin+väärä+profeetta+enkä+minä+ole+itse+sanonut,+että+olisin+väärä+profetta,+joten+nimettömyyden+takaa+sala-ampuva+pelkurianonyymi+antaa+minusta+väärän+todistuksen.+Joko+erehdyin+tai+sitten+Jumala+antoi+lisäaikaa.+Turha+siinä+on+anonyymin+tulla+ilkkumaan,+että+minä+olen+väärä+profeetta.
En+myöskään+luule+olevani+Suomen+profeetta,+vaan+kirjoitin+eräässä+viestissäni:+"JOS+minä+olen+Suomen+profeetta."
Minä+en+tiedä,+kuka+on+Suomen+profeetta,+mutta+se+selviää+aikanaan.
02.11.2020 11:08
Minulla+ei+ole+tietoa+asiasta.
02.11.2020 10:58
Edellä+joku+nimeään+esille+tuomaton+anonyymi+kirjoitti:+"Jouko+Piho+luulee+olevansa+myös+Tukholman+profetiassa+mainittu+Suomen+profeetta."
En+luule+enkä+tiedä,+kuka+Suomen+profeetta+on.+Kirjoitinkin+siksi:+...+JOS+minä+olen+v.+1984+tulleen+Yrjö+Säkkisen+saaman+nk.+Tukholman+profetian+ilmoittama+Suomen+profeetta".
Minä+pidän+siis+mahdollisena,+että+ehkä+olisin+Suomen+rpfeetta,+mutta+en+ole+siitä+varma+enkä+siis+edes+luule+olevani+Suomen+profeetta,+kuten+anonyymi+väärin+väittää+minun+luulevan.
02.11.2020 10:57
Googin+sodan+jälkeen+on+maailmassa+muutakin+kuin+tyhjyys+ja+Harmageddoniin+ja+Jeesuksen+paluuseenkin+menee+vielä+joitakin+vuosia.
30.10.2020 12:57
Ei+ole+kumpaakaan+tautia.+Olen+ollut+nyt+naimisissa+yli+27+vuotta+vuotta+ja+aion+olla+elämäni+loppuun+asti+tai+siihen+asti+kun+puolisoni+otetaan+taivaan+kotiin.
En+tunnista+itsessäni+myöskään+Saulin+syntiä.+Haluan+nimenonomaan+totella+Herran+sanaa.
28.08.2020 21:55
Tuo+lyhyt+katkelma+ei+anna+oikeaa+kuvaa+tilanteesta.+Seuraavassa+on+pidempi+katkelma+kirjastani+Outo+tie.
++"Pidin+tämän+päätökseni+pysyä+avioliitossani,+vaikka+se+olisi+helvettiä+kuolemaan+asti,+koko+avioliittoni+ajan,+yhtä+poikkeusta+lukuun+ottamatta.+Kesäkuussa+1973,+puolen+vuoden+avioliiton+jälkeen,+päätin+nimittäin+jättää+koko+surkeuden+ja+lähteä+livohkaan.+
++Olimme+silloin+lomalla+Lahdessa+ja+asuimme+Mariankadulla.+Lähdin+erään+kerran+viemään+roskia+ulos+–+ja+jäin+sille+tielleni.+Alas+hissillä+mennessäni+alkoi+aivoissani+jyskyttää+houkutus:+pois,+pois,+pois+ja+äkkiä+tästä+helvetistä.
++Kun+olin+vienyt+roskikset+laatikkoon,+en+mennytkään+takaisin+ylös+asuntoon,+vaan+juoksin+nopeasti+autolleni,+käynnistin+sen+ja+suuntasin+auton+nokan+kohti+Helsinkiä.+Mielessäni+takoi+vain+yksi+kiihkeä+ajatus:+nyt+tämä+on+loppu,+minä+en+ole+enää+päivääkään+tässä+vankilassa.
++Kun+olin+aikani+kierrellyt+Helsinkiä,+juonut+pari+olutta,+ostanut+yhden+seksilehden,+runkannut+vessassa+sekä+käynyt+katsomassa+Marlon+Brandon+elokuvan+Viimeinen+tango+Pariisissa,+alkoi+mieleni+muuttua.+Päätin+palata+takaisin.+En+ollut+kuitenkaan+valmis+eroon.
++Kotona+Eva-Marian+tueksi+oli+tullut+hänen+äitinsä.+Irja+Rokan+lähdettyä+alkoi+Eva-Marian+tuskan+ja+myös+epäluuloisuuden+purkaus.+Eva-Maria+huusi+ja+syytti+minua+sellaisestakin+mitä+en+ollut+tehnyt+läimäisten+minua+kovaa+kasvoille,+niin+lujaa,+että+sylissäni+ollut+9-kuukautinen+Mikael+putosi+käsistäni+lattialle.
++Olin+kuitenkin+tullut+takaisin+enkä+sen+jälkeen+enää+koskaan+karannut+tai+eronnut+mihinkään."+
Kyseessä+oli+siis+puoli+vuotta+siihen+asti+kestäneen+helvetillisen+avioliittoni+(jota+olen+kuvannut+raadollisen+rehellisesti+kirjassani+Outo+tie)+aikana+kesäkuussa+1973+tapahtunut+henkinen+romahdukseni,+jossa+minulle+tuli+yhtäkkiä+vain+ajatus,+että+tästä+helvetistä+pitää+päästä+pois.+Siksi+kalja+ja+siksi+itsetyydytys,+koska+millään+ei+enää+ollut+mitään+väliä.
On+vain+uskomatonta,+että+vielä+47+vuotta+myöhemmin+eräs+nimetön+itseään+hyvänä+uskovana+pitävä+henkilö+pilkkaa+minua+tuon+heikkouteni+ja+äärimmäisen+epätoivoni+hetken+rehellisen+kertomisen+takia.
Sitä+paitsi+olen+varma+siitä,+että+tämä+herjaaja+on+itsekin+tehnyt+itsetyydytystä.+Luin+kerran+väitteen,+että+99+%+miehistä+on+tehnyt+itsetyydytystä+ja+se+1+%,+joka+sanoo,+että+ei+ole+tehnyt,+valehtelee.
Tässä+minua+jatkuvast+vainoavassa+henkilössä+vaikuttaa+Syyttäjän+eli+Saatanan+henki.+Jumala+häntä+armahtakoon.
28.08.2020 21:40
1 / 42