piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Jouko Piho Keskusta-puolueeseen
Olen liittynyt Keskusta-puolueeseen Kiinnostuin politiikassa mukana olemisesta noin 4½ vuotta sitten. Sitä ennen olin o32142Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin
Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin Reuters välitti 16.1.2015 Adrian Croftin kirjoituksen, jossa tuodaan esille USAn Euroo16141Halla-ahon tuomarit luetun ymmärtämisen kurssille!
Kun Helsingin käräjäoikeus langetti Jussi Halla-aholle 30 päiväsakon tuomion 8.9.2009, kirjoitin artikkelin, jossa sanoi22141Haluavatko suomalaiset Maailman unionia?
Haluavatko suomalaiset Maailman unionia? Eli jos maailman kehitys menee siihen suuntaan, kuten näyttää menevän, että m8141Totaalinen muutos
Totaalinen muutos Sain aamuyöstä 29.2.2016 Herralta kaksi sanaa, jotka olivat ”totaalinen muutos”. Olemme erittäin suu27140Protestoi - älä äänestä!
Protestoi – älä äänestä! Olen tähän asti äänestänyt kaikissa eri vaaleissa. Nyt teen ensimmäistä kertaa poikkeuksen. E4138USAn seuraavat presidentinvaalit perutaan
USAn seuraavat presidentinvaalit perutaan Vuonna 2007 Glenda Jackson sai Jumalalta sanoman, että Barack Obama valitaan14134Jouko Pihon 17.5.2010 näkemä uni, jossa on kehotus paeta
Jouko Pihon 17.5.2010 näkemä uni, jossa on kehotus paeta Näin 17.5.2010 unta, jossa olin kokouksessa, jossa puhui hellu3133Sanoma Filippiineiltä: Kolmas maailmansota alkaa neljän kuukauden päästä
Sanoma Filippiineiltä: Kolmas maailmansota alkaa neljän kuukauden päästä Reijo kirjoitti tänään 22.5.2020 nettisivujeni1132Nimimerkin "Jari Vaasasta" jatkonäky lietealtaasta
Nimimerkin ”Jari Vaasasta” jatkonäky lietealtaasta joulukuussa 2014 Sain joulukuussa 2014 jatkoa 1.11.2014 näkemälleni5132Nationalismi ja patriotismi ovat Jumalan tahto
Nationalismi ja patriotismi ovat Jumalan tahto Wikipedia määrittelee nationalismin seuraavasti: ”Nationalismi eli kansa25131Miksi kotisivuni eivät näy?
Tiedoksi kaikille kotisivujeni lukijoille! Kotisivuni osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho ovat olleet poissa2131Miksi Uuden maailmanjärjestyksen vastustaminen ei tahdo onnistua
Miksi globalistisen Uuden maailmanjärjestyksen vastustaminen ei tahdo onnistua? Vastustan Uutta maailmanjärjestystä (UM16130Amerikan tuho
Amerikan tuho Eräs amerikkalainen kertoo, että hän näki outoa unta 10.5.2014. ”Ääni kertoi minulle unessa: Kun Barack0129Uuden maailmanjärjestyksen vastustaminen
Uuden maailmanjärjestyksen vastustaminen Maailmassa on kaksi pääliikettä, jotka tiedostavat Uuden maailmanjärjestyksen14129Venäjän valloitukset siunauksina
Venäjän valloitukset siunauksina Kun Suomesta tuli Venäjänmaan suuriruhtinaskunta v. 1809, voidaan tapahtunutta muutost13126Länsimainen yhteiskunta on saatanallinen kultti
Länsimainen yhteiskunta on saatanallinen kultti Ohessa käännökseni fil.tri Henry Makowin 16.1.2015 nettisivullaan http:6126Suunnitelma
On olemassa suunnitelma (The Plan) kaikkia maailman ihmisiä varten. Suunnitelma on salainen, mutta joidenkin loikkareid12126RV-lehdessä juttu Venäjä-profetioista
Helluntaiherätyksen RV-lehden (Ristin Voitto) numerossa 34/2014 on kahden sivun juttu Venäjästä ja Venäjä-profetioista.8126Kaikilla presidenttiehdokkailla on raamatullinen etunimi
Huomasin yhtäkkiä tänään, että kaikilla presidenttiehdokkailla on raamatullinen etunimi. Sauli Niinistö ( Sauli tulee S30125