Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Trump tulee saamaan voiton

Profeetta Sadhu Sundar Selvaraj sai sanoman Herralta ennen viime syksyn Amerikan presidentinvaaleja, että jos USA valits
    Profetiat
    32
    827
  2. Profetia Israeliin v. 2017 tulevasta sodasta

Profetia Israeliin v. 2017 tulevasta sodasta ja muita sanomia Profeetta Sadhu Sundar Selvaraj, Jesus Ministries -järje
    Profetiat
    19
    823
  3. Res. majuri Raimo Hynysen pohdintoja profetioiden pohjalta

Res. majuri Raimo Hynysen pohdintoja profetioiden pohjalta Vuoden 2008 unen näkemisen jälkeen ihmettelin, miksi Pekingi
    Profetiat
    2
    808
  4. Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta Näin 13.5.2021 unta, että olin yksin isossa huoneessa, erä
    Profetiat
    23
    799
  5. Tuija Suistomaan uninäky hallavasta hevosesta

Tuija Suistomaan 29.11.2021 näkemä uninäky hallavasta hevosesta Näyssä hallava hevonen nousi ruokapöydällemme. Hevosell
    Profetiat
    6
    792
  6. Tim Dixonin järisyttävä uni Trumpista ja Kongressista.

Tim Dixonin järisyttävä uni Trumpista ja Kongressista Pastori Tim Dixon näki 24.1.2021 merkittävän tarkan unen Trumpist
    Profetiat
    55
    791
  7. Jouko Pihon uni tulevasta Venäjän armeijan osittaisesta Suomen miehityksestä

Jouko Pihon uni tulevasta Venäjän armeijan osittaisesta Suomen miehityksestä Olen nähnyt kaksi kertaa aikaisemmin unta
    Profetiat
    42
    784
  8. Suuri muutos

Suuri muutos Sain tänään sanat ”Suuri muutos”. Me lähestymme aikaa, lopunaikaa, jolloin maailmassa ja myös Suomessa ta
    Profetiat
    9
    774
  9. Jouko Pihon 12.8.2021 näkemä näky Antikristuksesta

Jouko Pihon 12.8.2021 näkemä näky Antikristuksesta Näin 12.8.2021 valveilla ollessani näyn miehestä, jonka vasen silmä
    Profetiat
    5
    772
  10. Maritan näky rutosta Suomessa

Maritan 6.10.2021 näkemä näky rutosta Suomessa 6.10.2021 illalla katsoessani TV7:n rukousohjelmaa näin sieluni silmin n
    Profetiat
    9
    767
  11. Avoin kirje Suomen valtiojohdolle ja Puolustusvoimille

Avoin kirje Suomen valtiojohdolle ja Puolustusvoimille Jos Venäjä pyytää Itä- ja Pohjois-Suomen miehittämistä ja omille
    Profetiat
    92
    756
  12. Näky mustista hevosista eli nälänhädästä

Alpo Laitisen 20.11.2021 saama näky mustista hevosista Eteeni levitettiin Euroopan kartta. Näin pieniä räjähdyksiä ympä
    Profetiat
    2
    753
  13. Pojan uninäky koronaviruspandemian loppumisesta

Pojan uninäky koronaviruspandemian loppumisesta 7-vuotias amerikkalaispoika näki muutama päivä sitten unen, jossa valta
    Profetiat
    48
    749
  14. Jumala asettaa Suomessa ihmisten mielestä alhaisen henkilön korkeaan asemaan

Jumala tulee asettamaan Suomessa ihmisten mielestä alhaisen henkilön korkeaan asemaan Dan. 4:14: "Korkein hallitsee ihm
    Profetiat
    14
    743
  15. Suomesta maailman voimakkain valtio

Jumalan siunaamasta Suomesta tulee maailman voimakkain valtio, joka pystyy vastustamaan Antikristuksen pahaa maailmanimp
    Profetiat
    22
    742
  16. Haanan saamia sanomia Suomelle

Hannan vuosina 1992-1993 saamia sanomia Suomelle Opetelkaa Sanaa ulkoa, sillä raamatut otetaan vielä pois. Sähköä sään
    Profetiat
    14
    715
  17. Vaalituloksen syy: demoninen liberalismin henki

Nimimerkki "Huolestunut rukoilija" lähetti minulle seuraavan viestin presidentinvaalien johdosta. Kun nyt olemme tilan
    Profetiat
    134
    715
  18. Anna Litzenin profetia Suomesta jalokivenä

Anna Litzenin profetia Suomesta jalokivenä Suomi, sinä olet sanonut: ”Minä olen heikko, minä olen mitätön kansojen jouk
    Profetiat
    8
    713
  19. Miksi en voi kuulua mihinkään?

Miksi en voi kuulua mihinkään? Olen yrittänyt olla mukana jäsenenä eri seurakunnissa ja poliittisissa puolueissa, mutta
    Profetiat
    23
    709
  20. Jouko Pihon näkysarja 9.6.2011 Suomen tulevista kohtaloista

Pyysin Jumalalta nukkumaan mennessäni illalla 9.6.2011, että Jumala antaisi minun nähdä unta, jossa olisi sanoma. En näh
    Profetiat
    42
    705