Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
doran
profiilit
doran
doran
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä tunneille pääsee jos haluaa. Vetäjät on ihania, motivoivia ja positiivisia. Voin myydä 7kk jäsenyyden 300 eurolla.
04.08.2010 13:28
Olen itse käynyt gogolla siellä maksaa 605/vuosi tai 55/kk. Gogo on liikuntakeskus ja niitä on useampia tampereella ja jäsenenä voi käyttää niitä kaikkia. Nyt muutan pois ja sopimusta jäljellä 7kk. Jos on halukkaita, voin myydä sen 300 eurolla.
04.08.2010 13:23
Varmasti tietääkin, mutta kun olen lukenut näitä juttuja keskustelupalstoilta, tahtoisin itse etsiä meille sopivan tukiperheen. Niin kamalia kauhutarinoita olen lukenut.
25.04.2010 15:52
Olen kanssasi samaa mieltä. Nyt alettiin taas heittämään lokaa turhaan toisten niskaan. Miksi täällä ei voida keskustella asioista asiallisesti ilman haukkumisia?
25.04.2010 14:46
Itse olen myös muuttanut 300km päähän sukulaisista ja ystävistä. Uusien tuttavuussuhteien luominen ei todellakaan ole helppoa. Missä asut? On MLL:n perhekahviloita, yhteis-ja yksinhuoltajien ry jne joihin kannattaa tutustua.
25.04.2010 14:28
Itsenäisyydenkadulla bonuskirppis
11.04.2010 18:32
Asun yksin, kohta 5-vuotiaan tytön kanssa. Sukulaiset ja ystävät asuvat 300-kilometrin päässä. Oma jaksaminen on ollut todella kovilla. Lapsen isä ei ole ollut osallisena elämäämme 4:n vuoteen ja on tällä hetkellä vankilassa. Olen pohtinut, että tukiperhehän olisi todella hyvä keino auttaa omaa jaksmistani. Näitä juttuja lukiessani pelko kyllä valtaa mielen. Voiko ihmiset oikeasti olla niin kieroja, että veisivät ihmiseltä lapsen pois ilman oikeata syytä. Julma maailma!
11.04.2010 10:29
Tunnen tuskasi. Tyttäreni täyttää kohta viisi vuotta. Muutettiin 7kk vieraalle paikkakunnalle ja taakse jäi niin suku kuin ystävätkin. Nyt on pitänyt aloittaa verkoston hankkiminen ihan alusta. Tytär on päivähoidossa ja saa sieltä tietysti ystäviä, mutta aikuiselle se ei ole niin helppoa. Minäkin opiskelen, mutta opiskeluystävistä ei ole kyllä kuuntelemaan yksinhuoltajuuden ja äitiyden rankkuudesta.
11.04.2010 09:26
Olen miettinyt tuota kysymystä itsekin. Tyttäreni täyttää kohta viisi vuotta ja viime parisuhteesta on jo liki kaksi vuotta. Lapsi tuntuu olevan aikamoinen kynnyskysymys monelle. Olen toki seurustellut kehden miehen kanssa joita lapseni ei haitannut, ehkä siksi, että heilläkin oli lapsia. Jos tapaan miehen, kerron heti , että pakettiin kuuluu tyttö mukaan. Saa sitten itse päättää haluaako tutustua enemmän.
11.04.2010 09:22
1 / 1