Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

40

1. Sulle mammsseli:

Ilmestyskirjassahan se on: (Ilm.16:12)
    "Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille."

Tuolloin maan asukkaat elävät jo J-lan vihanmaljojen vuodattamisen aikaa (kuudes vihanmalja). Silloin ovat Yeshuan valitut olleet jo temmattuina tuuliin ja pilviin, pois sen katalan vanhan käärmeen ulottuvilta! HalleluYah!
  2. ...ei ole sellainen.
  3. Siksi me miehet pidämme naista kuin kukkaa kämmenellä emmekä ryhdy väittelemään kaltaistesi kanssa, ettet saisi traumoja.

Se on kuitenkin hyvä mainita, että nainen luotiin alunperin miestä varten, eikä päinvastoin! Pelastukseen valitut naiset saavuttavat lopulta yhtä kunnioitettavan aseman ikuisessa taivaassa kuin me miehetkin, joten kärsivällisyyttä vaan siskoseni ;o)
  4. ...jos itse synnin pesä eli perisynnin läpeensä saastuttama sydän ja sielu jää puhdistamatta teurastetun J-lan Karitsan sydänverellä ja ihmisen sisäinen olemus täysin uudeksi luomatta!

Sä et tajua alkuunkaan, miten puhdas ja ihmeellinen paikka on se taivas, jonne Yeshuan lunastamat ja verellään valkaisemat ihmissielut saavat mennä asumaan viimeisen tuomion jälkeen ikuisesti!

Yeshua sanoi, ettei ihminen voi edes nähdä taivasten kuningaskuntaa, ellei hän synny ensin uudesti ylhäältä. Sinunkin on synnyttävä ensin uudesti ylhäältä ja sitten vielä vedestä ja Hengestä voidaksesi saada hengelliset aistit edes nähdä tuo ihmeellinen paikka ja päästäksesi sinne sisälle!

Joh.3:

3. Yeshua vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
    4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
    5. Yeshua vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
    6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
    7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
    8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
  5. ...mutta voimme lukea Danielin Kirjoituksista, että myös me Korkeimman pyhät tulemme hallitsemaan maapallolla kaikkia maan kansoja yhdessä J-lan voiteleman Messias-kuninkaan kanssa. Luemme jakeet Danielista: (luku 7)

17. "Nuo suuret pedot, joita on neljä, ovat neljä kuningasta, jotka nousevat maasta.
    18. Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat kuningaskunnan iankaikkisesti - iankaikkisesta iankaikkiseen."
    .....
    21. se sarvi, jonka minä näin sotivan pyhiä vastaan ja voittavan heidät,
    22. siihen asti kunnes Vanhaikäinen tuli ja oikeus annettiin Korkeimman pyhille ja aika joutui ja pyhät saivat omaksensa kuningaskunnan.
    .....
    27. Ja kuningaskunta ja valta ja kuningaskuntien voima kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Hänen kuningaskuntansa on iankaikkinen kuningaskunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä ja ovat hänelle alamaiset."

- Edellä olevista jakeista selviää, että J-lan suunnitelmat toteutuvat ajallaan. Lopulta Isä J-la antaa hallintavallan Pojalleen ja tämän valituille pyhille, joita on oleva kaikista kansoista ja kielistä. Mainittakoon, että siinä kansassa juutalaiset/israelilaiset ovat vähemmistönä...

Milloin sitten tuo ikuinen kuningaskunta perustetaan?

Se on perustettu jo ennen maailman perustamista, mutta sen hallinta-aika maan päällä ei ole vielä alkanut. Se alkaa vasta sitten, kun kaikki perkeleen langettamat henkivallat kaikissa näkymättömissä maailmoissa (siis multiversumissa, jonka olemassaolo vahvistetaan UT:ssa) on alistettu ensin J-lan Pojan hallitusvallan alle, jonka jälkeen itse Poikakin alistetaan Isä J-lan hallitusvallan alle, siis Isä J-lan, joka on asettanut kuninkaansa Siioniin (Ps.2)

Tuosta ajasta Daniel kirjoittaa seuraavasti: (luku 2)

44. Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä kuningaskunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti,
    45. niinkuin sinä näit, että kivilohkare irtautui vuoresta - ei ihmiskäden voimasta - ja murskasi raudan, vasken, saven, hopean ja kullan. Suuri Jumala on ilmoittanut kuninkaalle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva. Ja uni on tosi ja sen selitys luotettava."

- Jakeessa 45 mainittu 'kivilohkare' on Yeshua HaMashiach, joka Golgatalla sai ratkaisevan ja täydellisen voiton perkeleestä kuollessaan synnittömänä syntisten sijaan!
    - Meidän Yeshuan valittujen hallitusvalta maan päällä alkaa heti 1000-vuotisen kuningaskunnan alussa. Sen lopussa perkele enkeleineen ja hänelle kuuliaiset ihmissielut heitetään lopullisesti ikuisiksi ajoiksi helvettiin ja Yeshua valittuineen tulee Isä J-lan alaisuudessa hallitsemaan koko multiversumia ikuisesti!