Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sanela10
profiilit
sanela10
sanela10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
20
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin suoraan sanoen, te suomalaiset jotka kirjotitte tänne paskaa painukaa jo helvettiin! Meidän uskonto on 1000000 kertaa puhtaampin kuin teidän ei millän pahalla. Mitä nyt oon nähny nii te idiootit poltatte raamattua, heittelette sitä, kääritte röökejä niistä! Öhöm, miten nää puliukot ja mammat lepää kotonaan odottamassa sossulta rahaa jotta pääsisi ryyppämään? Eheei sitä kukaan huomaa! Siivotkaa omat sotku alta pois, sit tulkaa pätee meille! ;) Biiiig kisss!
Eikä vois vähempäää kinnostaa teidän kommentit tähän, joten älkää turhautuko kirjottamaa mitään!
05.09.2013 15:12
Mitä ihmettä sä selität idiottii? Allah sua auttakoot, oot iha sairas mies!
Miten edes kehtaat puhua tuohon malliin uskonnoista? tai islamin uskonnosta?
Taidat olla sekopää joka hakkaa naisia, ja haluu vaa istuu kotona ja pummia rahaa sossuilta lasten avulla. huh huh kaikkea sitä kuulee ja näkee. Itse olen muslimi eli uskontoni on Islam, ja olen ylpeä siitä. En ikinä suostuisi miehen vaimoksi jos hänellä jo olisi muita vierellään tai että mies hakkaisi minua? ei tule kuuloonkaan. Olet tainnut kyllä keksiä oman uskonnon. Säälin sinua!
ISLAM KIELTÄÄ ALKOHOLIN, JA ALLAH NÄKEE KAIKEN!
Pystytko juomaan salaa itselstäsi? no et, eli et Allahiltakaan!
Oot kyllä kunnon juntti!
05.09.2013 15:06
Ja sinäkö lapsesi olet kasvattanut jotenki erikoisesti että niistä ei ole häiriötä? Siis sinun lapsesi eivät ole koskaan melunneet jne? Älä puhu paskaa!
06.08.2013 14:20
Koita nyt sitä ymmärtä, että lapset meluavat!
Käy sääliks sinun salpsia jos sinulla edes on niitä!
Pitäisikö lapsia käydä hyssyttelemässä joka 5 min?
Totta kai ne huutaa, kiljuu, riemuitsee ja leikki!
Voi hyvä luoja, auta näitä tumpeloita!
06.08.2013 14:19
Ja mitäköhän se sinulle kuuluu jos hän ei käy leikkipuistossa?
Oletko kenties kateellinen että hänen lapsillaan on trampat ja keinut pihalla?
Eikö ittelläs ole ollut varaa sellaiseen?
Sinähän varmasti tiedän heidän elämästä paljon ja siitäkin, etteivät käy missään muualla leikkimmässä! Ei luoja, mikä idiootti!
06.08.2013 14:17
Hyvä vitsi!
28.07.2013 22:06
oot kyl sairas, ei mul muuta!
Tän miehen pitäis jättää sut!
25.07.2013 23:35
No kuule lueppas sinä noita kommentteja, ja mieti sitte ollakkoo tällä vaa puhuttu tehtaasta?
25.07.2013 23:31
Kyllä täällä pelloksella vielä järkeviä ihmisiä asuu.
Tietääkseni kaikkialla on niitä juoppoja, joten suut suppuu!
Jos ei kiinosta asuu täällä nii älkää asutko, jos ei kiinnosta olla töissä tääll nii painukaa muualle ja sillä slvä. Mitä te täällä itkette millane pellos on?
Ristiina, Mikkeli, Turku, Helsinki, Hämeenlinna, Joensuu jne, kaikki on täynnä juoppoja, ei vaan PELLOS.
Olen 18, ja vieläkin asun pelloksella. Eli olen asunut 18 vuotta, ja tuun varmastikki asumaan pitkää. Ei mitään pahaa täss mestassa ole!
Fuck u Haters!
24.07.2013 22:18
6 kk ja noin 1 kuussa jos sitäkää. Asuu turussa ja mä on mikkelist, sinne 5 h matkaa, mulle ei mikään ongelma mennä sinne, mut hän ei kuulema löydä aika tulla käymää, päätin sit itekki olla menemättä ja sanoin ku se tulee ulkomailta sil o 2 viikkoo aikaa raahata perse tänne tai se on eron paikka.
Eli mä voin maksaa kaikki hemmetin junat ja hotellit, mut sen on vaikeeta tulla tänne, vaikka järjestän sille kaverin kämpän + ostan ruuat sekä teen sille.
hohoh, eli ihmiset te jotka uulette et näätte kumppania liian vähän nii mirettikää täläne tilanne. :)
21.07.2013 03:56
Oletteko te ihmiset noin tyhmiä?
Ei tämä asia ole teidän päätettävissä vain hänen.
Niin ja tosta lauseesta "biologinen isä on biologinen isä"
Mitä ihmettä? Jos biologinen isä ei halua/rakasta lasta, voiko hänä kutsua edes isäksi? no ei todellakaan! Isä on se joka rakastaa lasta kaikesta huolimatta, joka on valmis hyväksymään lapsen oli se sitte millainen/kenen tahansa. SE ON OIKEA ISÄ!
Mites vanhemmat jotka eivät saa lasta?! He toki adoptoivat lapsen, ja rakastavat sitä kuin OMAA OIKEAA LASTA, JA NE OVAT OIKEAT VANHEMMAT!
Minun sukulaiseni isä kuoli suodassa, ja hänen äiti meni uusiin naimisiin. Hänellä on tämän tytön lisäksi 2 lasta, jotk ovat uuden miehen lapsia. Mutta tämä mies rakastaa niitä kaikkia kolkema yhtä paljon. Jopa on aina antanut enemmän huomiota tälle lapselle joka ei ole hänen, mutta hän pitää sit lasta OMANAAN, EIKÄ KOSKAAN SANOISI ETTÄ "SINÄ ET OLET MINUN LAPSI, MINÄ EN OLE SINUN ISÄSI" MUISTAKAA EI KOSKAAN!!!
Joten älkää puhuko pas*aa täällä, ja ajatelkaa vähä aivoillanne!
Ärsyttää tollaset ihmiset jotka tulee päätee mut aivot puuttuu!
+ Jos haluat kertoo miehellesi niin sitten kerro, hän jos rakastaa sinua sekä sitä lasta mahassa, niin hän ryhtyy lapsen isäksi ja pitää häntä omanaan jos ei niin se on voi voi . Jos et halua kertoa niin sitte älä kerro, se on sinun oglemasi/asiasi, se on sinun ELÄMÄ JA SINUN PÄÄTOS, ÄLÄ ANNA KENENKÄÄN VAIKUTTAA SIIHEEN!
17.07.2013 22:15
Mitä ihmettä sä selität?(yksin asun) ? Millanen äiti tai isä voi olla että haluaa oman lapsen pois? Herran jestas, minun lapseni saavat asua kotona niin pitkään ku itse haluavat, on kumma etkä jotkut vahemmat haluavat että oma lapsi muutaa pois!!
08.07.2013 21:08
Sanela10@suomi24.fi
Mikkeli alueelta jos olette niin voitte ottaa yhteyttä, kokemusta on laajalti eri-ikäisistä
lapsista.
24.06.2013 23:32
Opiskelen *
15.06.2013 23:24
Huom ihmiset täällä nyt puhutaa
Rv 14 eikä teidän rv 27- 34
Minun ystävä on myös rv14 ja hänellä on aika iso maha,
Ei hän kummasti sitä ole ihmetelly, mutta lääkärissä käyny ja sanotyu ettei ole mitään hätää! Suosittelen että kumminkin käyt lääkärissä, ei sen pitäisi olla suuri vaiva sinulle!
15.06.2013 23:22
ja sinäkö ajattelet että mies menee suoraan kertoo jos on pettänyt? (tai nainen, mutta tällä hetkellä puhutaan miehestä )
Totta kai toisiinsa pitää luottaa, ja suhteessa mitää olla luottamusta, mutta jos nainen sanoo ettei pitäisi siitä ideasta tai mies sanoo, nii eiköhä sillo pitäis vetäyty koko reissusta, jos oot parisuhteessa tai naimisissa ja jopa lapsiakin on, nii kai pitää tajuta että enää ei ole pelleilyn aika, vaan pitää ottaa ryhdistäytyä ja olla aikuinen, nuorena sitä pelleiltiin ja pompittiin, totta kai nytkin voi mutta jossai menee se raja!
05.06.2013 19:44
Vastasin viestiinne :)
28.05.2013 19:58
Valitettavasti pystyn olemaan vain kesäkoman ajan, koska opinnot jatkuu 15.8.
Toivottavasti löydätte teille sopivan au pairin! Iloista kesää :)
23.05.2013 12:23
Huomautan vielä että ihan au-pairiksi olen hakemassa!
Ja että olen tavoitettavissa 01.06 - 14.08. Ilmotelkaa jos tarvitsette au-pairia :)
22.05.2013 16:18
vitun lehmä, ja sullaha ei o mtn oikeutta ismisiä rättipäiks kutsua. tajuutsä että jonkun uskontoo kuuluu pitää sitä huivia päässä. oot nii helvetin tyhmä suomalainen ettet tajuu niiku perus rasismi ! -.- niin säälittävää haukkua ihmisiä varsinkiin erimaalaisia!
28.01.2011 16:26
1 / 1