Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salopuu
profiilit
salopuu
salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+meidän+ihmisiä+tule+tuomita,+mutta+se+mitä+Sana+sanoo+synnistä+on+kyllä+kerrottava.+Se+on+oikeata+rakkautta
02.07.2019 09:55
Ei+ole+tuomitsemista+varottaa+synnistä+ja+tuoda+tiedoksi+Jumalan+mielipide+ja+tahto.+Se+on+parasta++mitä+lähimmäiselle+voi+tehdä,+varjellä+häntä+päätymästä+helvettiin!
02.07.2019 09:50
Noilla+muslimitaustaisilla+maahanmuuttajilla+on+todella+hurjia+elämäntarinoita.+Vaikuttaa+niin+kuin+Jumala+olisi+päättänyt+tavalla+taikka+toisella+pelastaa+heidät.+He+eivät+pääse+Jumalaa+pakoon!
01.07.2019 22:54
Ei+tämä+kaveri+ainakaan+voi+epäillä+etteikö+Jumala+olisi+todella+olemassa.+Luvalla+jaettu!
Uskoontulo+todistukseni.+Olen+alunperin+perus+lapsikasteen+saanut+luterilainen,+joka+ei+tiennyt+raamatusta+mitään,+muuta+kun+mitä+koulussa+opetettiin+ja+tarinat,+virret,+sekä+Jeesus+oli+jäänyt+vahvasti+mieleeni.+Olen+kerran+lapsena+käynyt+pyhäkoulussa+ja+sieltä+se+siemen+lähti+ekan+kerran+itämään.
13-vuotiaana+kävelin+isosiskoni+kanssa+ja+bussin+päätepysäkillä,+näimme+kun+narkomaani+pariskunta,+heitti+14-vuotiaan+Iranilais+syntyisen+tytön+leteistä+kiinni+bussista+ulos.+Kuski+ei+puuttunut+asiaan,+mutta+menimme+siskoni+kanssa+rohkeasti+auttamaan+tätä+tyttöä+ja+olemme+tänä+päivänä+parhaat+ystävät+ja+hän+oli+ensimmäinen+uskovainen+ystävä,+jonka+sain.+Emme+puhuneet+uskosta,+vasta+kun+olin+20-vuotias.+Tähän+päivään+asti,+hän+on+rukoillut+puolestani.
16-vuotiaana+naapuri+talooni+muutti+romaani+perhe+ja+heidän+isä+kutsui+minua+omaksi+pojakseen+ja+kohteli+kuin+omaa+poikaa.+Pyysi+mukaan+helluntaiseurakuntaan,+johon+sit+lähdin+ensimmäistä+kertaa.+Siellä+yksi+nainen+rukoili+kielillä+ja+nauroin,+koska+en+tiennyt+mitä+kielillä+rukoileminen+on.+Näiden+uusien+ystävieni+isä+kysyi,+et+haluanko+ottaa+Jeesuksen+sydämeen,+johon+vastasin+kyllä.+Valitettavasti+en+saanut+tietää+merkitystä,+kun+vasta+6-vuotta+myöhemmin.+He+muuttivat+pois,+eikä+minulla+ollut+minkäänlaista+seurakuntayhteyttä.
20-vuotiaana+aloin+pyörimään+arabi,+kurdi,+irani,+afgani+taustaisten+ihmisten+kanssa+ja+olin+yhdellä+syyrialaisella+miehellä+töissä.+Sinne+sitten+tuli+Intialainen+imaami+ja+sanoi+arabiaksi,+et+sano+tämä+uskontunnustus+perässä.+Kun+olin+sanonut+sen,+niin+tunsin+lämpöä+rinnassa.+Hän+itse+osoitti+kaukaa,+että+tunnetko+tässä+kohtaa+lämpöä+ja+mietin,+että+miten+hän+tiesi,+mut+tänä+päivänä+tiedän,+että+tämä+oli+Saatanan+lähettämä+mies,+eikä+Jumalan.
Melkein+muutaman+vuoden+kerkesin+olla+muslimi+ja+aloitin+ammattikoulun+matkailualan+puolen.+Tokana+vuotena+sain+työharjoittelupaikan+Espanjasta+ja+olin+luokkani+paras+espanjan+kielen+puhuja.+Harjoittelin+kieltä+joka+päivä,+monta+tuntia+päivässä.
Paikka+mihin+minut+lähetettiin,+oli+täynnä+suomalaisia+uskovia+ja+uskovia+joka+puolelta+maailmaa.+Julistin+heille,+että+Jeesus+on+Jumalan+profeetta+ja+he+vastasivat+et+Jumalan+poika.+Tutustuin+Suomessa+asuvan+latinokaverini+kautta+uskovaiseen+Nigerialaiseen+mieheen,+joka+oli+täyttyneenä+Pyhällä+Hengellä+koko+ajan.+Kun+kerroin+hänelle+murheeni,+niin+tuntui+kuin+olisin+puhunut+Jeesukselle.
Suomalainen+lähetyssaarnaaja,+joka+oli+aikaisemmin+istunut+vankilassa+ja+pyysi+mukaan+lähetysmatkalla+ympäri+espanjaa.+Lähdin+mukaan,+vain+koska+halusin+nähdä+Espanjaa,+niin+paljon+kuin+suinkin.+Tämä+matka+muutti+koko+mun+elämäni.
Meitä+oli+autossa+tämä+lähetyssaarnaaja,+Kuopiosta+pastori,+jolla+oli+ollut+98,5%+imusolmuke+syöpä+ja+kun+hänellä+oli+muutama+päivä+elinaikaa,+niin+Jeesus+ilmestyi+hänen+huoneeseensa+ja+paransi+hänet.+Mukana+oli+myös+hänen+vaimonsa+ja+Jyväskylästä+yksi+gosbel+rider+ja+hänen+vaimonsa.
Menimme+pieneen+Espanjalaiseen+kylään+yöpymään+ja+sain+sitten+gideonin+raamatun+lahjaksi.+Muutama+päivä+aikaisemmin,+olin+riipustamassa+lakanoita+narulle+ja+sanoin:+nopeasti+pistäen+kädet+ristiin,+et+Jeesus,+jos+olet+Jumalan+poika,+niin+ilmesty+mulle!+Heti+säikähdin+et+nyt+Allah+näki!+Tämän+jälkeen+näin+painajaisia+4+päivää+putkeen.+Luulin+et+jumala+yrittää+varoittaa,+mut+se+olikin+paholainen,+joka+yritti+pitää+kiinni+etten+kääntyisi+uskoon.
Mentyäni+tässä+talossa+nukkuun,+näin+unen.+Unessani+oli+talo,+jossa+oli+2+muslimi+miestä.+Pyysin+heitä+et+jos+he+voisivat+heittää+minut+autolla+kotiin+tai+päästää+sisään.+Yhtä-äkkiä+he+sulkivat+oven+ja+kuulin+ison+pauhinan+ja+myrskyn+tulevan+kohti+ja+säikähdin!
Maahan+iski+ensimmäinen+salama+ja+toinen.+Kun+kolmas+oli+tulossa+kohti,+menin+polvilleni+ja+huusin:+Jumala+pelasta+mut!+Viimeinen+salama+osu+muhun+ja+näin+kirkkaan+valkoisen+valon!+Olin+siinä+hetken+ja+heräsin+uudesti+syntyneenä+kristittynä.
Jesaja+29:6-7
Herra+Sebaot+etsiskelee+sinua+ukkosenjylinässä+ja+maanjäristyksessä,+kovassa+pauhinassa,+myrskyssä+ja+rajuilmassa,+
kuluttavan+tulen+liekissä.+Niinkuin+yöllinen+uninäky...
01.07.2019 22:11
Kyllä+se+kanta+on+selvä+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+asian+Alkaa+kyllästyttää+koko+homopaasaus.+Kun+ihminen+tulee+uskoon,+niin+niin+rehellinen+ymmärtää+pian+Raamatun+kannan.
30.06.2019 22:44
Meillä+Maunon+kanssa+ei+ole+aina+yhteisymmärrystä+mutta+kyllä+aloitus+on+täyttä+asiaa.++Raamatussa+ei+ole+missään+kohti+edes+pienintä+viittausta+homoseksuaalisiin+suhtesiin+Jumalan+tahtona.+Kysymyksessä+on+suorastaan+kauhistus.+Taipumus+ei+ole+vielä+synti+mutta+synnin+harjoittaminen+on.
30.06.2019 22:09
Täällä+on+varmaan+kasteasiaa+pohtivia.+Tärkein+asia+on+että+olet+uskossa+Jeesukseen+ja+olet+tullut+Raamatun+mukaan+vakuuttuneeksi,+että+kaste+upottamalla+kuuluu+uskoontulleelle.+Mene+käymään+seurakunnassa+ja+mene+juttelemaan+pastorin+tai+vanhimmiston+kanssa.
30.06.2019 14:17
Huom!+Ja+jos+teitä+kiinnostaa+Lähi-Idän+tapahtumat+Raamatun+valossa+niin+tilatkaa+jatkuvasti+tilannetta+seuraavan++Pekka+Sartolan+toimittama+lehti+osoiteesta++++ajankohtaisuutiset@gmail.com.
30.06.2019 10:06
Sana+Jerusalemista+on+ICEJ:n+julkaisu+ja+saa+ajankohtaista+tietoa+Israelista+ja+siellä+elävistä+kansoista.+++Hyva+Sanoma+on+lehti+vielä+uskosta+osattomille.
30.06.2019 09:50
Avainmedia.++Tietoa+lähetystyöstä!++Voi+tilata+ilmaiseksi!
30.06.2019 00:20
Siihen+aikaa+ihmisen+geenistö+oli+ehyt+ja+ei+ollut+tapahtunut+paljon+vahingollisia+mutaatioita.+Lapsia+syntyi+paljon+ja+heistä+ihmiskunta+polveutuu.+Miten+olisi+sisäsiittoisuus+estynyt+evoluutioterian+mukaan.+Missä+vaiheessa+eriytyi+mies+ja+nainen?+Minun+usko+loppuu+evoluutiossa+jo+alkutekijöihin.
29.06.2019 23:13
Ei+synti+muutu+vanhurskaudeksi+vaikka+Pride-marsseja+olisi+vuoden+kaikki+viikot.++Ei+Jumalan+mieli+muutu+vaikka+ihmisten+mielipiteet+muuttuisivvat.+Kaikki+on+vain+itsepetosta!
29.06.2019 18:57
Jumalan+edessä+olemme+tasapäisiä+sukupuoleen,+ikään,++kansallisuuteen,rotmmuun+katsomatta.+Myös+koulutus,+sosiaalinen+asema,+sairaus+tai+vamma+ei+saa++aiheuttaa+syrjintää.+Toinen+toistemme+kunnioittamisessa+tulisi+kilpailla+mutta+palvoa+ei+ketään+tarvitse.
28.06.2019 21:45
Synnistä+on+varoitettava.++Sitä+varten+Jeesus+Kristus+tuli+että+synnit+voidaan+tunnistaa,+tehdä+parannus+ja+saada+anteeksi.+Jos+olet+sielussa+ja+hengessä+vapaa,+ei+Sana+sinua+tuomitse.+Jos+kirjoitukset+siunua+ahdistaa,++on+syytä+Jeesuksen+luo&
26.06.2019 21:37
Kärsin+teiniajoista+44-vuotiaaksi+ärtyvän+suoliston+häiriöstä.+Ei+ole+vaarallinen+mutta+tuskallinen+vaiva.+Piti+olla+tarkkana+varsinkin+aamupäivästä+mitä+syö+ja+sekään+ei+aina+auttanut.+Pitkät+automatkat+oli+painajainen,+maha+turposi+ja+ilma+ei+kulkenut+ylös+ei+alas.+Tuli+poissaoloa+koulusta+ja+joskus++töistäkin.++Erityisen+hankalia+tramppijaksoja+oli+pari+kolme+kertaa+kuussa.+Terveydenhoitaja+ja+lääkäri+antoi+ravinto-+ja+liikuntaohjeita.Muuta+hoitoa+vaivaan+ei+ole.+Pirkko+Vesavaara+rukoili+kesällä+2000+ja+rukoushetkelläkin+kouristus+oli+päällä+kun+olin+istunut+autossa+satoja+kilometrejä.++Vielä+kotimatkalla+maha+oli+pömppönä+mutta+aamulla+olo+oli+normaali.+Kului+kaksi+kolme+viikkoa+ja+huomasin+ettei+ollut+kouristuksia.++Aloin+syödä+mitä+sattuu.+Pian+on+kulunut+19+vuotta+ja+ei+ole+monta+kertaa+ollut+minkääläisia+mahavaivoja+puhumattakaan+ärtyvän+suolen+oireita.+Lääkärissä+en+ole+käynyt+ja+ei+ole+ollut+tarvista+hankkia+turhia+todistuksia.+Maha+kestää+lappaa+ihan+mitä+vain.+Ikääntyminen+on+tuonut+hieman+närästystä+mahaportin+höltymisen+vuoksi,+mutta+se+on+eri+vaiva.+Päättäkää+oliko+vaivan+loppummiseen+syynä+rukous+vai+pelkkä+ajallinen+sattuma.
26.06.2019 19:41
Ikäiseni+nainen+kertoi+että+oli+ollut+menossa+poikansa+kanssa+autolla+jonnekin.++Oli+saanut+yllättän+henkeen+impetuousen.+Hirvi.+Oli+sanonut+pojalle+että+hiljentää+vauhtia.+Ilman+sitä+olisi+tullut+kolari.+Tänä+iltana+iäkäs+mies+kertoi+että+äiti+oli+sanonut+lapsille+että+menee+viimeisen+kerran+lypsylle+ja+että+aamulla+hän+ei+enää+ole+teidän+kanssa.+Sinä+yönä+hän+oli+synnyttänyt+viimeisen+lapsensa+ja+menehtynyt+verenvuotoon+ja+jälkeen+jäi+suuri+lapsikatras.+Emme+aina+tiedä+Herran+teitä.
25.06.2019 22:40
Jeesuksen+aikana+pidettiin+häitä.+Eipä+taida+maan+päällä+olla+monta+trimitiivistä+heimoa+jossa+ei+avioliitto+alkaisi+ilman+yhteisöllistä+seremoniaa+ja+juhlaa.+Jeesuksen+vanhemmat+Maria+ja+Josef+olivat+vasta++kihloissa+ja+Joosef+ei+ollut+vielä+yhtynyt+Mariaan+ja+Maria+oli+neitsyt.+Kyllä+miehen+ja+naisen+liitto+pitää+rekisteröidä+yhteiskunnsssa+ja+kristityt+haluavat+sille+Jumalan+siunauksen.+Yksi+mies+kertoi+olleensa+hommissa+yli+sadan+naisen+kanssa.+Onko+hän+teidän+mielestä++jokaisen+kanssa+avioliitossa?++Ja+kun+aloittaa+hoitelemalla+viralliset+puitteet+ensin+niin,+tietää+että+heppu+on+hommassa+tosissaan.
25.06.2019 22:11
Ole+uskollinen+Jumalan+sanalle.+Seksi+kuuluu+avioliitoon,+ei+se+ole+vanhanaikaista+vaan+Jumalan+säätämys.+Kumppanille+Jumalan+tahto+ja+kunnioitus+ei+ole+tärkeä.+Mikäli+suostut+hänen+vaatimuksiin,+menetät+siunauksen+ja+paljastuukin+että+miehen+vakaumus+mielisteleekin+vain+toiveissa+hameen+alle.
25.06.2019 21:49
Aina+valitetaan+että+kun+maksaa+ja+ei+saa+mitään++ilman,+mutta+kunstannussyyt+ovat+varmaan+Mertiörannan+syy+ettei+mitään+lähetetä+eetteriin+rakennukseksi+niille+jotka+eivät+etäisyykisen+ym.+syyn++seikan+vuoksi+pääse+juhlille.++Sitten+se+homma+jää+vain+pienen+suppean+porukan+sinaukseksi.
25.06.2019 10:09
Uskon+että+Jumala+on+antanut+homoagendan+juuri+Päiville.++Häne+on+luterilainen+ja+miehensä+on+pappi+ja+eikös+hän+ole+opiston+johtaja.++Sari+tekee+kyllä+viisaasti+ettei+ala+häärimään+tontilla+johon+ei+kuulu+ja+liekö+edes+koskaan+kuulunut.+++Sari+voi++puhua+omasta+herätysliikkestä+käsin+ja+ottaa+yleisesti+kantaa++kristillisen+kentän++puolesta.
25.06.2019 09:43
23 / 39