Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:
"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett139Tuli mieleen, että Persut ja Markka.
Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään ty839Puhutaan siitä mikä eurooppalainen ja mikä suomalainen.
Aina silloin, kun hallintovalta puhuu ylhäältä alas hän nimeää Teidät omakseen. Eli kun menet äänestämään suomen valtion139Miksi Te ruikutatte köyhyyttä varsinkin Euroopan unionin aikana ?
Hei, ensimmäinen juttu, että teitä ei voi nyt kahlita mihinkään suomeen. Rautaportti on avautunut ja saatte eläkkeen muk238Persu ja tekoäly ! Persussuomalaiset tieteen keskiössä.
Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna138Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh
Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li338Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !
Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi038EU-alueen ulkopuolelta ei nouse tähtiä !
Siellä on Balkkanin maita ja Valkoista venäjää ja niitä maita, joilla ei ole luonnon varallisuuksi ja nyt venäjä kyntä138Ei luupää Persu ei tajua ei tajua ! Miljoonia ihmisiä tulee
Miljoonia ihmisiä tulee joka vuosi Euroopan unioniin ja nekin kaikki valitsee missä on paras asua ja olla. Ei ei Persu438Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !
Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka138Onko nyt ollut niin, että Te ette ole päässeet edes Viroon ?
Iltalehdessä oli otsikko: " Kaikki suomalaiset pääsevät taas Viroon − UM: Kaikki virolaiset eivät kuitenkaan pääse Suom138Mitä ne Persut kitisee Briteistä ?
Britit maksaa nyt jälkeen Brexitin, vain enemmän vessapaerista ja ruuasta. Oikeastaan Brexit tuo nyt lisää ostovoimaa238Onko Persu hakenut jo Eurooppalaisen ajokortin ... Miten eurooppalainen Kela
Eurooppalainen Kela ja sairasvakuutuskortti löytyy joka persun taskusta? Onko Persu ostanut Eurooppalaista muotia ... Pr038Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !
Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja638Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..
Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-338EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !
EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä737Euroopan unionin myös kristillinen liitto.
Luin vähänaika sitten raamatusta Saarnaajaa alkupuolelta. Minä olen sanonut aiemmin, että kuolleiden tila on paras tila537Ruotsalaiset ei pääse kohta Pattayalle !
Huomasin, että ruotsin kruunun kurssi putoaa aika rajusti ja bati vahvistuu. Onko kohta se hetki, kun ruotsalaisilla ei237Tässä on jotakin tuttua ?
No jokainen saa miettiä mitä tuttua tässä on ! https://www.youtube.com/watch?v=7LLos4IE5Fc037Huomasin, että tukipaketit on suunnattu pörssimarkkinoille !!
Se tarkoittaa, että moni sijoitusyhtiö kotiuttaa rahojaan kaikkialla myös USA:ssa. Puheet 2 viikon rajoitusten poistosta137