Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:

"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett
    Euroopan unioni
    1
    39
  2. Tuli mieleen, että Persut ja Markka.

Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään ty
    Euroopan unioni
    8
    39
  3. Puhutaan siitä mikä eurooppalainen ja mikä suomalainen.

Aina silloin, kun hallintovalta puhuu ylhäältä alas hän nimeää Teidät omakseen. Eli kun menet äänestämään suomen valtion
    Euroopan unioni
    1
    39
  4. Miksi Te ruikutatte köyhyyttä varsinkin Euroopan unionin aikana ?

Hei, ensimmäinen juttu, että teitä ei voi nyt kahlita mihinkään suomeen. Rautaportti on avautunut ja saatte eläkkeen muk
    Euroopan unioni
    2
    38
  5. Persu ja tekoäly ! Persussuomalaiset tieteen keskiössä.

Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna
    Euroopan unioni
    1
    38
  6. Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh

Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li
    Euroopan unioni
    3
    38
  7. Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !

Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi
    Euroopan unioni
    0
    38
  8. EU-alueen ulkopuolelta ei nouse tähtiä !

Siellä on Balkkanin maita ja Valkoista venäjää ja niitä maita, joilla ei ole luonnon varallisuuksi ja nyt venäjä kyntä
    Euroopan unioni
    1
    38
  9. Ei luupää Persu ei tajua ei tajua ! Miljoonia ihmisiä tulee

Miljoonia ihmisiä tulee joka vuosi Euroopan unioniin ja nekin kaikki valitsee missä on paras asua ja olla. Ei ei Persu
    Euroopan unioni
    4
    38
  10. Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !

Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka
    Euroopan unioni
    1
    38
  11. Onko nyt ollut niin, että Te ette ole päässeet edes Viroon ?

Iltalehdessä oli otsikko: " Kaikki suomalaiset pääsevät taas Viroon − UM: Kaikki virolaiset eivät kuitenkaan pääse Suom
    Euroopan unioni
    1
    38
  12. Mitä ne Persut kitisee Briteistä ?

Britit maksaa nyt jälkeen Brexitin, vain enemmän vessapaerista ja ruuasta. Oikeastaan Brexit tuo nyt lisää ostovoimaa
    Euroopan unioni
    2
    38
  13. Onko Persu hakenut jo Eurooppalaisen ajokortin ... Miten eurooppalainen Kela

Eurooppalainen Kela ja sairasvakuutuskortti löytyy joka persun taskusta? Onko Persu ostanut Eurooppalaista muotia ... Pr
    Euroopan unioni
    0
    38
  14. Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !

Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja
    Euroopan unioni
    6
    38
  15. Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..

Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-
    Euroopan unioni
    3
    38
  16. EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !

EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä
    Euroopan unioni
    7
    37
  17. Euroopan unionin myös kristillinen liitto.

Luin vähänaika sitten raamatusta Saarnaajaa alkupuolelta. Minä olen sanonut aiemmin, että kuolleiden tila on paras tila
    Euroopan unioni
    5
    37
  18. Ruotsalaiset ei pääse kohta Pattayalle !

Huomasin, että ruotsin kruunun kurssi putoaa aika rajusti ja bati vahvistuu. Onko kohta se hetki, kun ruotsalaisilla ei
    Euroopan unioni
    2
    37
  19. Tässä on jotakin tuttua ?

No jokainen saa miettiä mitä tuttua tässä on ! https://www.youtube.com/watch?v=7LLos4IE5Fc
    Euroopan unioni
    0
    37
  20. Huomasin, että tukipaketit on suunnattu pörssimarkkinoille !!

Se tarkoittaa, että moni sijoitusyhtiö kotiuttaa rahojaan kaikkialla myös USA:ssa. Puheet 2 viikon rajoitusten poistosta
    Euroopan unioni
    1
    37