Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Onko hyvä jos SDP valitsee tuomarit ?
Euroopan unioni on oikeusvaltio periaatee. Persu johto ja muut pöpilistit ovat valittaneet oikeusvaltio periaatteesta.533Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !
Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu033Olettako kuulleet, kun persu-poika meni tatuun ?
Persu poika meni tatuun ja otti sileään päänahkaansa suomenlipun ja sillä tatuoijalla meni sen koon kanssa vähän mittas233Nyt minä näytän miksi EU:sta ei voi erota !
Tässä on kaksi todella loistavaa esimerkkiä ruokateollisuudesta ja tämä kertoo sen juuri mitä tulevaisuus on ! Ajatelka732Aha tämä on peräkamarin poikien Pesä !
Persu-aunukset ja väyryset lähti. kuin kuppa Pers**** tuolta Eurooppa palstalta. Suomi-paskan sivaltajat ja Äitinsä Jooo132Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !
Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali232Joko auton saa ostaa suomeen Eurooppalaisella hinnalla ??
Muistan, kun Persujen kaipaama suomen kommunisti-hallinto varasti myös minulta BMx tuonnista. Keltaisxx pörssin myynti432Euroopan unionista voi muodostua yksi raamatun pedoista !
Raamatussa on mainittu pedot monikoissa ja Daniel myös kertoo näistä. Ne on kuninkaita, Keisareita ja poliittisia hallnt1532Valtionrakentaja/Euroopan Unioni ja Vapaa-ajattelijat
Eilen käytiin oikein hyvä keskustelu ja nyt aletaan ymmärtämään mistä pääsääntöisesti eri mielipitee Euroopan unionista232Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.
Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro032Onko Tämä Perussuomalaisten kirjoittama ?
Hyväksyykö tämän kirjoituksen perussuomalaisten puoluesihteeri ja sen ohjelma ? Vai onko tämä yksittäisen vähän vajaan131Me Torjuttiin Persut viime vaaleissa.
Me Teimme hienon työn ja siitä hyvästä saamme elää vapaina Euroopassa ja maailmalla. Olisi hienoa jos joku oikeasti ki131Luovuttakaa jo persut ja me tiedetään, ketä te olette.
Te olette rakkauden lähettiläitä ja kristinuskon rakastajia ja vihaatte suuresti Islamia eikö niin? Bannon ja muut Ame731Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?
Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu331Te olette sanoneet, että kansakuntien ei pidä sekoittua ?
Persu-kommunistit ja väyryset on sanoneet EU vastaisuuden syyksi, että kansakuntien ei pidä sekoittua.... Teettekö sill631UUSI POLIITTINEN SUUNTA !
Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o531Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !
Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi731Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !
Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka431Katsokaa mitä tapahtuu lentämisessä !
Halvan lentämisen aika on ohi ,,, Uutisoitiin Kauppalehdessä, aina ei kannata uskoa tällaista uutisointia ja katsokaapp531Eikö Tuo ollut suomalainen joka noin sanoi ?
Onko tämäkin Presidentti, kuten Huulisaari ? https://www.youtube.com/watch?v=fQYmUQJwDdI031