Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Onko hyvä jos SDP valitsee tuomarit ?

Euroopan unioni on oikeusvaltio periaatee. Persu johto ja muut pöpilistit ovat valittaneet oikeusvaltio periaatteesta.
    Euroopan unioni
    5
    33
  2. Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !

Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu
    Euroopan unioni
    0
    33
  3. Olettako kuulleet, kun persu-poika meni tatuun ?

Persu poika meni tatuun ja otti sileään päänahkaansa suomenlipun ja sillä tatuoijalla meni sen koon kanssa vähän mittas
    Maahanmuutto
    2
    33
  4. Nyt minä näytän miksi EU:sta ei voi erota !

Tässä on kaksi todella loistavaa esimerkkiä ruokateollisuudesta ja tämä kertoo sen juuri mitä tulevaisuus on ! Ajatelka
    Euroopan unioni
    7
    32
  5. Aha tämä on peräkamarin poikien Pesä !

Persu-aunukset ja väyryset lähti. kuin kuppa Pers**** tuolta Eurooppa palstalta. Suomi-paskan sivaltajat ja Äitinsä Jooo
    Maahanmuutto
    1
    32
  6. Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !

Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali
    Euroopan unioni
    2
    32
  7. Joko auton saa ostaa suomeen Eurooppalaisella hinnalla ??

Muistan, kun Persujen kaipaama suomen kommunisti-hallinto varasti myös minulta BMx tuonnista. Keltaisxx pörssin myynti
    Euroopan unioni
    4
    32
  8. Euroopan unionista voi muodostua yksi raamatun pedoista !

Raamatussa on mainittu pedot monikoissa ja Daniel myös kertoo näistä. Ne on kuninkaita, Keisareita ja poliittisia hallnt
    Euroopan unioni
    15
    32
  9. Valtionrakentaja/Euroopan Unioni ja Vapaa-ajattelijat

Eilen käytiin oikein hyvä keskustelu ja nyt aletaan ymmärtämään mistä pääsääntöisesti eri mielipitee Euroopan unionista
    Euroopan unioni
    2
    32
  10. Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.

Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro
    Euroopan unioni
    0
    32
  11. Onko Tämä Perussuomalaisten kirjoittama ?

Hyväksyykö tämän kirjoituksen perussuomalaisten puoluesihteeri ja sen ohjelma ? Vai onko tämä yksittäisen vähän vajaan
    Perussuomalaiset
    1
    31
  12. Me Torjuttiin Persut viime vaaleissa.

Me Teimme hienon työn ja siitä hyvästä saamme elää vapaina Euroopassa ja maailmalla. Olisi hienoa jos joku oikeasti ki
    Euroopan unioni
    1
    31
  13. Luovuttakaa jo persut ja me tiedetään, ketä te olette.

Te olette rakkauden lähettiläitä ja kristinuskon rakastajia ja vihaatte suuresti Islamia eikö niin? Bannon ja muut Ame
    Euroopan unioni
    7
    31
  14. Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?

Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu
    Euroopan unioni
    3
    31
  15. Te olette sanoneet, että kansakuntien ei pidä sekoittua ?

Persu-kommunistit ja väyryset on sanoneet EU vastaisuuden syyksi, että kansakuntien ei pidä sekoittua.... Teettekö sill
    Euroopan unioni
    6
    31
  16. UUSI POLIITTINEN SUUNTA !

Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o
    Euroopan unioni
    5
    31
  17. Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !

Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi
    Euroopan unioni
    7
    31
  18. Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !

Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka
    Euroopan unioni
    4
    31
  19. Katsokaa mitä tapahtuu lentämisessä !

Halvan lentämisen aika on ohi ,,, Uutisoitiin Kauppalehdessä, aina ei kannata uskoa tällaista uutisointia ja katsokaapp
    Euroopan unioni
    5
    31
  20. Eikö Tuo ollut suomalainen joka noin sanoi ?

Onko tämäkin Presidentti, kuten Huulisaari ? https://www.youtube.com/watch?v=fQYmUQJwDdI
    Euroopan unioni
    0
    31