Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Vai EU on" Natsi puolue " vai mikä se oli ?

Euroopan unioni perustuu aika monesta eri poliittisesta kannasta ja monesta eri henkilöstä, jotka lisäksi vaihtuvat sat
    Euroopan unioni
    24
    184
  2. Perussuomalaisten nuorten aloite Karjalan palauttamisesta !

Oho Jopas Jysähti ja tämä on kyllä oikeistolainen aloite ! Minusta tässä kannattaa keskittyä enemmän sallaan ja toiseen
    Euroopan unioni
    8
    178
  3. Mikä vitt* vaivaa suomen poliittisia johtajia ? ?

Tässä EPP kokouksessa tuli selvästi esille se sama suomi-paska joka ei johda mihinkään. Samaa kommunismia ja siitä ei n
    Euroopan unioni
    6
    173
  4. Onhan maailmassa toki hyviä paikkoja asua !

Eihän euroopan unionin tarkoitus ole muuta, kuin luoda korkeaa taloutta. En minä ainakaan aio eläkepäiviä tyhmien kommun
    Euroopan unioni
    10
    171
  5. Suomi on Maailman halvin maa .... Ehkä köyhin myös ?

Minä luin tai näin KELA:n lapun missä Kela ilmoittaa halvimpien lasien olevan 22,- euroa sankoineen ja linsseineen ja i
    Euroopan unioni
    3
    171
  6. Katsokaa mitä Persut kirjoittaa... Brexit !!

Miten yhden luulosairaan kirjoitus luulemisesta voi olla totta ? Lainaus Suomi24 Euroopan unioini palstalta: " Brexit
    Euroopan unioni
    12
    170
  7. Vajakit ja Euroopan unioni

Yleensä on kiistämätön tosiasia, että EU:n kannatus on korkealla nuorten ja korkeasti koulutettujen osalla. Eli tämäkin
    Euroopan unioni
    4
    169
  8. Persu-kommunisti haluaa Kulttuurin vuoksi eroon EU:sta.

Nyt luin, että Persu-kommunisti haluaa kulttuurin vuoksi eroon EU:sta ! He eivät siis ajattele asiaa talouden ja julkise
    Euroopan unioni
    5
    159
  9. Liittovaltio omistaa nimen " Eurofighter "

Kommunisti-Persut ja suomi-punikit... Nyt Olen varannut uuden Nimimerkin. Minkä nimimerkin Kommunisti-persu haluaa reki
    Euroopan unioni
    4
    156
  10. Vajakki ja puoliso !

EU-viha osoittaa persu-vajakilla on vaikea tilanteen puolison suhteen. Persu-vajakki on yleensä yksinäinen poikamies ja
    Euroopan unioni
    2
    156
  11. Minä kerron mitä hyvää EU ja Globalisaatio on tuonut:

Meidän Isovanhemmilla ei ole puoliakaan niistä mahdollisuuksista mistä me Minä ja minun lapseni ja miljoona minun kalta
    Euroopan unioni
    5
    147
  12. Se Tuo Ohisalo ja vihree eurooppa nostaa puun hintaa !

Kyllä Harvennus tuki on jo 430 euro hehtaarilta ja taitaa nousta aika hyvin, kuten puunhintakin... Komeasti nousee komea
    Euroopan unioni
    20
    146
  13. " SOTA " Euroopan unioni on sodassa !

Ymmärsin tasan tarkkaan, miksi yhteinen tukipaketti tehtiin ja sen saajat oli Puola, Unkari, Italia mm. Kysymyksessä
    Euroopan unioni
    14
    140
  14. Tiedättekö, että minun pöytään ei istu...

Minun pöytään ja minun perheeseen ja minun lapseni ei tule ottamaan yhtään valtiosaastaa puolisokseen ja eikä minun pöy
    Euroopan unioni
    5
    140
  15. Persu kuka hoitaa suomen taloutta kuka?

Hoitaako Alexandsr Stubb vai Olli Rehn vai kuka ? Taasko tuli persulle lähtö tältä palstalta ja todetaan, että ne on su
    Euroopan unioni
    13
    139
  16. Tulee suuri lama ... Puhutaan kohta: " 20-luvun lamasta "

Maailmaan on tulossa suuri lama. Maailmanhistoria tulee muistamaan tämän 20-luvun lamana. Minä olen aikaisemmin ennakoi
    Euroopan unioni
    2
    137
  17. Persu-pojalla pitää olla tavoitteet ... Eroon EU:sta ! MITÄ SITTEN ?

Ulosotto-persulla pitää olla tavoitteet jos meinaat erota EU:sta ! Minä ehdottaisin tällaista, että Ero EU:sta ja ruohon
    Euroopan unioni
    1
    132
  18. Nyt kun Persu on niin tyhmä ja tämä Brexit tulee..

Nyt kun se Brexit tulee, niin tietääkö Persu-kommunisti mistä sitä katsotaan miten Britannian taloudella ja ihmisillä m
    Euroopan unioni
    1
    131
  19. Seurakunta vaalit POIJAT !

Nyt Te saatte taas äänestää ja pystytte estämään kirkon pakolaisten suojaanotot.... Onhan poijat Tietenkin kristittyjä
    Maahanmuutto
    5
    128
  20. Britannia otti varaslähdön brexitiin ... Eurooppa sulki Britannian !

Eurooppa sulki rajansa britanniaan ja nyt Britannia on Brexitissä ! Britannian kansalaiset ei pääse enää Euroopan unioni
    Euroopan unioni
    2
    128