Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Hienoa,+kun+huomasit,+että+minä+en+ryhdy+kenekään+koiraksi+ja+en+todellakaaryhdy+kantamaan+kenekään+omistajan+nimeä.
  2. TÄHÄN+PORUKKAANKO+MINÄ+???Persuilun+syyt+on+syvemmällä+mielessä+ja+ne+on+pääosin+psyykisiäongelmia+ja+menneisyydessä+tapahtuneita+pahoja+henkilökohtaisia+asioita.Persuilulla+haetaan+itsetuntoa+ja+osan+porukan+todellisuuden+taju+onvääristynyt+uutisoinnin+ja+median+luoman+kuvan+mukaan.Minä+lyön+vaikka+sata+tai+kaksi+sataa+vetoa,+että+persuilu+ja+EU-viha+ei+katoavaikka+osoitetaan+luvuilla+ja+numeroilla,+täysin+varmasti,+että+EU+jäsenyyskannattaa+kaikille+euroopassa...+He+etsivät+mielessään+sitten+taas+uudensyyn,+miksi+vihata+Euroopan+unionia+ja+se+jatkuisi+ja+jatkuisi.Miksi+juuri+ulkomaalainen+on+se+mitä+vihataan+ja+miksi+kaikki+persut+onrumannäköisiä+jätkiä+ja+suurin+osa+kävelee+ja+pukeutuu,+kuten+juntin+kuuluukin.On+hyvin+todennäköistä,+että+pukeutuminen+ja+itsetunnon+kohottaminenkansallisuudella+on+saanut+kolahduksen+ja+neito+nätti+otti+ja+lähti+tai+mustamies+vei+naisen.+Sitten+ulkomailla+ei+osata+puhua+englantia+ja+käyttäydytään,kuin+moukka+ja+ovat+saaneet+ylenkatsomista+ja+juotu,+kuten+yleensä+suomessajuodaan.Ollaan+varmasti+aika+lähellä+persuilun+totuutta+ja+siihen+tarvitaan+psykiatrinja+mielenterveys+ammattilaisten+apua.+Syy+on+toki+uutisoinnissa+ja+mediassamyös+ja+sen+luomasta+vääristymästä+ja+muista+peloista.+Olihan+aikoinaanFukushiman+onnettomuus+ja+suomen+Turussa+ostettiin+apteekit+tyhjiksijodi+tapleteista...+Se+kertoo+paljon+peloista+ja+todellisuuden+kuvasta.Propagandaa+on+levitetty+suomalaisella+lihalla+ja+suomalaisella+perunalla,vaikka+naudanliha+on+samaa+euroopassa+ja+perunat+on+ihan+samaa+virossa.Huomasin,+kerran+ja+näin+aidosti,+kun+suomalainen+resupetteri+tuli+ulosbaarista+ja+se+huusi+keskellä+toria,+että+minä+olen+suomalainen.+Miksi+sehuusi+niin?+Koska+hän+tarvitsi+itsetuntoa,+koska+oli+muuten+täysin+nollassa.Toki+persuiluun+kuuluu+myös+väkivallan+ihmiset+ja+sitä+kautta+heidän+oikeutusolla+paha+ja+saada+henkistä+arvoa.+Noista+väkivallan+ihmisistä+miettikää+sitä,miksi+joku+ihminen+harjoittelee+tappamista+ja+tappelemista+myös+vapaa-ajalla.Lisäksi+Persuiluun+kuuluu+valehtelu+ja+panettelu,+koska+ollaan+asennoitujo+siihen+tilateeseen,+että+ollaan+toissijaisessa+asemassa+viisaampiin+jakoulutettuihin+henkilöihin.+Sen+vuoksi+persut+ei+kerro+mitään+ratkaisua+jateoriaa+mihinkään+asiakysymykseen.+Persuilu+on+aina+perustelematonväliin+heitto,+josta+päästään+pois,+kun+ei+kerrota+yksityiskohtia,+kuten+kuka+¨ja+missä+ja+miten+ja+milloin+ja+kenelle...+ym+ym.Kun+persut+persuilee,+niin+kysykää+aina+kuka+mitä+ja+missä+ja+milloin+ja+miten?
  3. Maailma+muuttuu...+Ja+Persu-juntit+kuolee+sukupuuttoon.https://www.youtube.com/watch?v=4EeMQy4jjl8Vähän+aika+sitten+Persu-juntti+ei+edes+tiennyt+mikä+tai+missä+onSingapore...++Luuli+sitä+myös+viidakoksi.https://www.youtube.com/watch?v=cVH6--x5VL4Minä+muuten+olen+ollut+molemmissa+paikoissa+...+Persu+Ei+!