Oikonomi

Aloituksia
175
Kommenttia
2960
Olen pahoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.
Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl91373Ns "liberaalius" on sodomiaa
Ns "liberaalit" ovat saaneet 2000-luvulla aikaan niin paljon pahaa, että minun on vaikea olla heitä vihaamatta. Koko aja3949Putin sotii demokratiaa ja sääntöpohjaista maailmanjärjestystä vastaan. Mitä Putin tarjoaa tilalle?
Putin tarjoaa demokratian tilalle totalitarismia. sovittuja sääntöjä noudattavan maailmanjärjestyksen tilalle voimapol154879Gaza on islamilaisen maailman ongelmien tiivistymä
Gaza on köyhyyden ja kurjuuden p-läpi - siitä syytetään Israelia, mutta Israel on vain osasyy ja tekosyy. Pääsyy on isla65860Mitä ihmettä on tapahtunut Sanna Marinille?
- sitä meikänomi miettii ja sitä varmaan miettii moni muukin. Sanna näyttää saaneen tarpeekseen politiikasta vaikka hän20710Ilmastopropagandan sekaan putkahtelee aika ajoin ihan oikeaa tietoa
Viimeisimmän alarmitiedon mukaan merien pintalämpötila on noussut hälyttävästi. https://yle.fi/a/74-20029353 Niña-ilmiö70708Iskipä oikein kunnon takatalvi.
Lumet ehtivät jo sulaa, nyt on taas maa kauttaaltaan valkoinen. Kesäisiä lämpötiloja mitattiin maanantaina, nyt on taas55687Persujen rokotevastaisuus on paha pettymys
Jos kannattaa isänmaallisuutta, Suomen säilyttämistä itsenäisenä valtiona, ja kansallisvaltiota, joka kantaa vastuun omi79638Tieteessä vahvatkin konsensukset voivat kumoutua
Monilla tieteenaloilla on tieteentekijöiden välillä vallinnut konsensus siitä, että tietty teoria on paras tai jopa ain25557Ilmaston tutkimus tieteenä kontra ilmastopropaganda politiikan välineenä
Teenpä nyt tämmöisen aloituksen. Testimielessä. Moniko sen lukee? Silmänkuvastahan sen näkee. OK. Ilmasto on äärimmäise55519Suomalainen "rasismi" on omanlaistaan - sen juuret ovat suomalaisten keskinäisessä llkeilyssä
Suomalaisten ilkeys toisiaan kohtaan on itse asiassa karmea juttu. Likimain jokainen suomalainen on sitä kokenut. Ilkeil25486Kylmää kyytiä taas luvassa.
Säitähän tässä vaan pitelee, mutta kun säät näyttävät johdonmukaisesti ja jatkuvasti menevän tiettyyn suuntaan niin se v58468Saksassa vasemmisto osoittaa mieltään Putinin puolesta. Mitä siihen aatetoverit Suomessa?
Saksassa vasemmistopoliitikko Sahra Wagenknecht on junaillut mielenosoituksia rauhan puolesta. Rauhan kannattajat vaati7389Sosialidemokratia oli ennen hyvä aate
SDP oli ennen "valtionhoitajapuolue" ihan hyvällä tavalla. Parhaat demarit olivat kansallismielisiä demareita, jotka ymm17338Suomen taloumetsissä elää uhanalaisia lajeja.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009531741.html Kartoittajat löysivät tuhansia uhanalaisten lajien esiintymiä valti8336Kiina nöyryytti länsimaita tekoälykisassa -kertoo YLE
Harmittaa kun en ehtinyt kommentoida kyseistä YLEn juttua: https://yle.fi/a/74-20139613 Väliin jäi, mutta onhan aina S3331Marxilainen kommunismi romahti, mutta tilalle on tullut uusi kommunismin muoto
Uutta kommunismin muotoa kutsun maailmankommunismiksi. Sen ensisijainen tavoite ei ole sosialismi vaan pikemminkin jonk0329Kansalaiset ovat vaatineet hallitukselta toimia villinä laukkaavaa inflaatiota vastaan.
No, hallitus näyttää ryhtyvän toimiin. Valtiovarainministeri on kertonut millaisiin toimiin. Hallituksen toimintalinja18321Katselin YLEn A-Talkia eilen. Kyllä oli masentavaa kuunnella maailmanpolitiikan asiantunyijoita.
Maailmanpolitiikan visionäärien puheet masensivat niin, etten jaksanut katsoa ohjelmaa loppuun asti. Kukaan keskustelijo31319Miksi Suomi, miksi suomalaisten enemmistö haluaa tehdä kansallisen itsemurhan?
Minua ihmetyttää, miksi kansakunta, joka on kovalla työllä, ponnistuksilla ja menneiden sukupolvien veriuhreillakin saan33314