Vapaa kuvaus

Aloituksia

227

Kommenttia

978

1. Kiitos+kysymästä+veli+hyvä.Maalaistarinoita+minulla+ei+olisi+ollut+yhtäkään.+Toki+minut+naperona+ajettiin+koulujen+loputtua+siiliksi+ja+lähetettiin+pari+kertaa+lasten+keskitysleireille+oppimaan+kunnolla+olemista.Joitain+muistoja+minulla+sieltä+oli:-+Meren+rannalla+sijaitsevasta+keskitysleirissä+kalastimme+pieniä+kolmipiikkisiä+ja+jahtasimme+likkoja.+Yhtä+pääsin+pussaamaan+eikä+sillä+ollut+edes+tissejä.-+Painin+leirin+lihavimman+ja+vahvimman+pojan+kaa;+pääsin+täysgaardiin+ja+muksin+sitä+ilkimystä+naamaan+molemmilla+nyrkeillä.+Valvojat+tulivat+ja+repivät+paitani+kauluksen+mutta+sen+jälkeen+ei+kukaan+tullut+mulle+vittuilemaan.Noidenkaan+todenperäisyyttä+ei+kukaan+voi+ikinä+tarkastaa..,+mutta+entäs+tämä+kaupunkilaistarina:-+Asuin+Vallilan+alakuntsilla+siinä+Paavalin+kirkon+liepeillä.+Tappelimme+porukalla+Ylä-+Kuntsin,+Punakuntsin,+Toukolan,+Hermannin+ja+Vasiksen+isoja+kundeja+vastaan.+Nykyinen+nuoriso+on+aivan+nössöä+jengiä;+vannovat+väkivallattomuuden+nimiin+eivätkä+siis+tiedä+kuinka+tervehdyttävää+on+saada+joskus+turpaansa.Sain+tiiliskiven+puolikkaasta+kyynärpäähäni+ja+kettingistä+persuuksille;+ne+tekivät+makiaa....